Mitä mieltä miehestä: Olette treffeillä. Kadulla tulee vastaan tuntematon aggressiiviselta vaikuttava mies. Deitti sanoo: Olet omillasi jos
jotain tapahtuu. Aggressiivinen mies ohittaa teidät, mitään ei tapahdu. Jälkeenpäin mies selittää että tilanne pelotti häntä. Miten suhtautuisitte? Ja nyt en tarvitse kommenttia ettei suominaista kannata puolustaa, koska totuus on ettei tällaisen kommentoijat uskaltaisi puolustaa minkäänmaalaista naista.
Kommentit (118)
Jätä se kilttis ja ota kunnon jännis.
Vierailija kirjoitti:
Sulle vosulle ihan oikein.
Haista pas*a.
Ihmettelisin kovasti, miten olen päätynyt treffeille miehen kanssa.
M23
Mahdollinen kiinnostus lopahtaisi välittömästi.
Jokaista hätään joutunutta pitää auttaa olipa nainen tai mies tai muusu. Onhan tuo misogynian muoto jättää toinen pulaan.
Jatkaa omille teilleen kasvamaan.
Vierailija kirjoitti:
Sulle vosulle ihan oikein.
Kolahtiko suhun.
Tasa-arvon aikakaudella on yhtä tärkeää kysyä, että puolustaisiko se nainen miestä.
Voin kuvitella miten kamala tilanne naisen kannalta. Deitti varmaan koki tilanteen niin uhkaavana että ajatteli että naiselta lähtee siinä henki eikä nainen ole enää todistamassa hänen raukkamaisuuttaan.
Miettisin, että miksi treffiseuralle tulee ensimmäisenä mieleen, että vastaantulija kävisi kimppuun. Ilmeisesti minun kimppuuni? Tai miksi treffiseura olettaa, että automaattisesti odotan hänen puolustavan minua, ja pitää oikein erikseen mainita, että ei sitä aio tehdä. Outoa.
Vierailija kirjoitti:
Ei kumpaakaan noista. Ottaa normaalin miehen.
Tuollainen oman perseen pelastava tyyppi ei olisi pitkään mun läheisyydessä. Ihan sama onko mies vai nainen, deitti vai kaveri, tuttu tai tuntematon niin toista autetaan, kun avun tarve on.
Vierailija kirjoitti:
? Ei ole kilttiä paeta jos deittiseuraa hakataan. Ei olis kilttiä, vaikka ketä hakataan ja pakenet paikalta. Kyllä nyt edes poliisi pitää soittaa jos on kilttis, eikä sanoa et oot omillas.
Vierailija kirjoitti:
Jokaista hätään joutunutta pitää auttaa olipa nainen tai mies tai muusu. Onhan tuo misogynian muoto jättää toinen pulaan.
Mieluummin elävä pelkuri kuin kuollut sankari: mitä otan jalat alle aina tarvittaessa.
Mies kuulostaa persulta, joka pelkää omaa varjoaakin, koska se on melko tumma.
Tarkoitti, että aikoo pötkiä karkuun, ja jättää kuin nallin kalliolle. Kertoi siis jättävänsä sut. Jatkaa sit vaan marssia samantien.
Sanoisin treffiseuralle että hei hei ja ei tarvii olla yhteyksissä moisen luuserin.