Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mun on vaikea varmaan ymmärtää ihmisiä joilla ei ole seksiä, kun itselläni on siihen mahkut päivittäin

Vierailija
24.01.2026 |

Tajusin, että kun olen ollut naimisissa jo vuosia ja meillä on seksiä aina kun haluan tai mies haluaa, niin tämä ei tosiaan ole "normi" kaikille. 

En siis leveile, koska meillä puuha tähtää vaan molempia miellyttävään orgasmiin ja haemme siitä läheisyyttä ja yhteenkuuluvuutta (eli mitään hullua himoa ja kiihkoa ei enää ole ollut vuosiin, paitsi ehkä krapulassa tai humalassa kotiin palatessa...). Hyvää, molempia tyydyttävää ja kivaa. 

Ja saan siis aina kun haluan. 

Miksi siis useammat ihmiset eivät vaan mene naimisiin? 

Kommentit (42)

Vierailija
1/42 |
24.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

En usko, että aina.

Vierailija
2/42 |
24.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun pääsääntöisesti alkuhuuma ja hormonaalinen kiihko kestää sen pari vuotta, niin miksi aina vaihtaa uuteen? Tai miksi mies ei vaan kohtele jotain naista tosi hyvin ja vie tätä naimisiin. Seksi loppuiäksi taattu. ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/42 |
24.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En usko, että aina.

Usko pois. Saan joka päivä jos haluan. Saan nopean orkun, 3min, homma hoidettu. Mies nuolee siis. Saa laittaa siitä sisään jos haluaa. ap

Vierailija
4/42 |
24.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin naimisissa 9 vuotta. Viimeisen kahden vuoden aikana seksiä kymmenisen kertaa, ja joka kerta sellaista seksiä kuin mies halusi. Mieltymyksemme erosivat reippaasti, ei tuntunut minulle omalta pukeutua lateksiin ja potkia miestä, jolla oli ketunhäntä perseessä. Ehkä avioliitto itsessään ei ole se juttu, aloittaja vaan löysi itselleen sopivan kumppanin.

Vierailija
5/42 |
24.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja yleensä haluaa! Tämä siis tavallista arkiseksiä, välillä sitten vähän enemmän panostetaan tietysti. ap

Vierailija
6/42 |
24.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pahempi se on seksittömässä avioliitossa, jos haluja olisi toiseen tahtiin kun toisella. 

Vierailija
7/42 |
24.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Monta avioliitto vuotta on AP:lla takana? 

Vierailija
8/42 |
24.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seksi on täysin yliarvostettua. 

Vierailija
9/42 |
24.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä tällä tiedolla tekee? 

Vierailija
10/42 |
24.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mielestä 3-4 kertaa viikossa on ihan ok, ikävuosia meillä yli 40 ja yhdessä yli 20v. Miehelle riittää myös. ap

Vierailija
11/42 |
24.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aloittaja on kehitysvammainen mies.

Vierailija
12/42 |
24.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En usko, että aina.

Usko pois. Saan joka päivä jos haluan. Saan nopean orkun, 3min, homma hoidettu. Mies nuolee siis. Saa laittaa siitä sisään jos haluaa. ap

Ok Pertsa.

Vierailija
13/42 |
24.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saisin seksiä vaikka joka päivä, mutta valitsen olla ilman, jos sooloseksiä ei lasketa. En ole parisuhteessa.

Vierailija
14/42 |
24.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä ajattelen ap että sulla on käynyt vaan tässä asiassa tosi hyvä tuuri, ja kuten usein niin ne ihmiset, joilla on hyvä tuuri, eivät ymmärrä sen vaikutusta vaan lukevat asian enemmän omaksi ansiokseen ja tekevät sen pohjalta yleistystä. Esim. luin joskus lehtijutun jostakin nopeasti start upillaan vaurastuneesta ihmisestä, ja siinä maalailtiin hyvin pärjäävää kuvaa, ja vain sivulauseessa mainittiin että kyseinen start up oli käynnistetty mittavan perinnön turvin. Samalla lailla olet sattumalta kohdannut kumppanin jonka kanssa halunne ja toiveenne kohtaavat eli olette seksuaalisesti yhteensopivia ja ajattelet että se olisi kaikille yhtä mahdollista. Ihmiset päätyvät suhteisiin eri reittejä, heillä on omanlaisiaan toiveita ja haluja ja tarpeita seksielämälle ja suhteelle muutenkin, eikä kaikille ole yhtä helppoa löytää kumppania jonka kanssa sujuisi sekä seksi että avioliitto. 

Vierailija
15/42 |
24.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaa. No meillä seksiä saa vaimo aina kun haluaa, mä n. kerran kolmessa kuukaudessa, vaikka haluaisin vaikka joka päivä. Että joo :D

Vierailija
16/42 |
24.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Osalla ei toimi noin. Huonoa kumppania ei viitsi ottaa tai jos itsessä vikoja. Osa sinkkuna vaan. Osa haluaa henkisiä arvoja ja toisellekin kivan luonteen. Joku por.sasukko makkarissa ei riitä joka käyttää hyväksi.

Vierailija
17/42 |
24.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

En saa sellaista miestä kenet haluaisin. Haluan vain 10 miehiä ja itse olen 2:sen nainen.

Vierailija
18/42 |
24.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla kognitiivinen dissonanssi fai sen säröytyminen johti käytännössä aseksuaalisuuteen. Siinä yhtyessä muistui kaikki ne jutut mistä mua oli pitkin viikkoa syytetty (omien tavaroidensa hukkaaminen  jne. nalkuttaminen, minulle ja lapsille tyhjästä raivoaminen yms.) niin siinä miehen päällä pomppiessa alkoi hyytymään ja tuntui ettei orkuista huolimatta näissä palvontamenoissa ole mitään pointtia. Sitä ennen minulla oli periaate, etten koskaan ainakaan kieltäydy turhaan. Viimein lähdin ja lapsetkin lähtivät muualle opiskelemaan. Nyt olen ollut 2 vuotta yksin, eikä s kiinnosta enää ollenkaan. Tuskin enää koskaan, vaikka olen vasta 40.

Vierailija
19/42 |
24.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkin olen naimisissa ja saisin seksiä aina, kun haluaisin, mutta en halua koskaan.

Sun voi olla vaikea sitä ymmärtää, mutta jos olisit saanut viimeiset 30v seksiä, josta et koskaan ole saanut mitään ja aina on ollut pettynyt ja hyväksikäytetty olo, niin ehkä sitten ymmärtäisit. Kumppani on hakenut vain oman nautintonsa.  Ei hellyyttä, ei hyväilyjä, vain minuutin jyystä ja se on siinä. En kaipaa. 

Nimimerkki: ei yhtään orgasmia koko aikana. 

Vierailija
20/42 |
24.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naimaan meneminen on eri asia kuin naimisiin meneminen 

Se että menimme naimisiin ei nerkinnyt minulle sitä, että voisin odottaa tai kuvittekisin voivani vaatia,, että kumppanini haluaisi aina ja poikkeuksetta samalla hetkellä seksiä kanssani. 

Huomioin tai, ainakin yritän huomioida ja

arvostan hänen niin fyysisiä kuin psyykkisiä rajija ja hän minun. 

Onneksi tästä ei ole -koputtaa puuta- ole toistaiseksi ole olkut kummallekaan mitään ongelmaa. 

Uskovainen mies

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan seitsemän kahdeksan