Mitä tulee mieleen naisesta jolla rakennekynnet?
ja onko teillä rakennekynsiä? Olen vain itselleni haaveillut sellaisista, turhamainen luonne haluaa, mutta sitten järki taas ei. Onko muualla euroopassa suosittuja?
Kommentit (68)
No mutta tässä näkee taas ihmisen, jolla niitä ei ole ollut!
Eivät ne ole puolen metrin pituiset veitset vaan siistit kynnet tai vahvikkeet omien päällä. Itse hoidan puutarhaa, soitan pianoa kynsien kanssa. Eivät ne TODELLAKAAN rajoita elämää.
Mitä tulee mieleen naisesta jolla rakennekynnet? ja onko teillä rakennekynsiä? Olen vain itselleni haaveillut sellaisista, turhamainen luonne haluaa, mutta sitten järki taas ei. Onko muualla euroopassa suosittuja?
En ole hankkinut itselleni enkä hanki, pidän elämisen mukavuutta ja nautintoja tärkeämpinä kuin ns. kauneutta. Eli esim.soitan mieluummin kaunista musiikkia itse ja teen puutarhatöitä ja muuta sellaista, missä ei tarvitse varoa kynsiä, kuin käppäilen ympäriinsä rakennekynsien kanssa.
No mutta tässä näkee taas ihmisen, jolla niitä ei ole ollut!
Eivät ne ole puolen metrin pituiset veitset vaan siistit kynnet tai vahvikkeet omien päällä. Itse hoidan puutarhaa, soitan pianoa kynsien kanssa. Eivät ne TODELLAKAAN rajoita elämää.Mitä tulee mieleen naisesta jolla rakennekynnet? ja onko teillä rakennekynsiä? Olen vain itselleni haaveillut sellaisista, turhamainen luonne haluaa, mutta sitten järki taas ei. Onko muualla euroopassa suosittuja?
En ole hankkinut itselleni enkä hanki, pidän elämisen mukavuutta ja nautintoja tärkeämpinä kuin ns. kauneutta. Eli esim.soitan mieluummin kaunista musiikkia itse ja teen puutarhatöitä ja muuta sellaista, missä ei tarvitse varoa kynsiä, kuin käppäilen ympäriinsä rakennekynsien kanssa.
On olemassa vain ääripäät.
Ja meillä päin ainakin yleistynyt valtavasti, ihan tavallisten itsestään huolta pitävien naisten keskuudessa.
Itse esimerkiksi olen kolmen pienen lapsen äiti, pesen kakkapyllyt, teen kotihommat, puuhaan paljon koirien kanssa ja harrastan monenlaista urheilua. En ole mielestäni erityisen turhamainen, mutta kynsifriikki olen ollut aina. Vaatetukseni on esimerkiski enemmänkin sporttityyliä kuin hienoa ladyä.
Omat kyntenikin ovat vahvat ja kasvavat pitkiksi, mutta akryylikynnet vaan ovat niin paljon näyttävämmät, vaikkeivat olisikaan pitkät. Ainoa miinus on, että pitää huollattaa 3-4 viikon välein, koska mulla oma kynsi kasvaa niin nopeasti, ja kotiäitinä rahaa ei kasva puissa.
En halua lopettaa mieluisaa harrastusta pitkien kynsien takia. Ja fakta on ettei pitkillä kynsillä pysty soittamaan. Enkä halua vaihtaa soitinta esim. rumpuihin.
Ja mä pystyn jopa treenaamaan rakennekynsillä
Rajoittaisivat liikaa elämääni
Onks sulla itellä ollu semmoset?
Epäkäytännöllisiä ja usein jopa rumia
kas kummaa kun mulla on semmoset kynnet ja hyvin pystyn tietsikalla kirjottamaan.
ja puntit ei ole mitään pieniä..
Mutta fakta on, että pianoa et pysty soittamaan muuten kuin Ansa Ikosen tyylillä.
Ja mä pystyn jopa treenaamaan rakennekynsillä
Rajoittaisivat liikaa elämääni
Onks sulla itellä ollu semmoset?
Epäkäytännöllisiä ja usein jopa rumia
kas kummaa kun mulla on semmoset kynnet ja hyvin pystyn tietsikalla kirjottamaan.
ja puntit ei ole mitään pieniä..
Mutta fakta on, että pianoa et pysty soittamaan muuten kuin Ansa Ikosen tyylillä.
jolloin voit valita niin lyhyet, että pimputtaminen onnistuu. Ethän sinäkään soita kynsillä?
Niin, rakennekynsien pituudenhan voi itse määrittää, jolloin voit valita niin lyhyet, että pimputtaminen onnistuu. Ethän sinäkään soita kynsillä?
Mutta ne kynnet pitää olla? :D Helpompi on lyhentää omat kynnet sopivan mittaisiksi. Liian pitkät kynnet haittaa oikeaa kosketusta ja jo sormenpään tasalla oleva kynsi voi haitata sitä.
Eli siis pitää ottaa vaikka lyhyetkin rakennekynnet? Niin, rakennekynsien pituudenhan voi itse määrittää, jolloin voit valita niin lyhyet, että pimputtaminen onnistuu. Ethän sinäkään soita kynsillä?
Mutta ne kynnet pitää olla? :D Helpompi on lyhentää omat kynnet sopivan mittaisiksi. Liian pitkät kynnet haittaa oikeaa kosketusta ja jo sormenpään tasalla oleva kynsi voi haitata sitä.
On juu helpompaa lyhetnää omat kynnet sopivan mittasiks, mutta jos omat kynnet halkeilee ja lohkeilee pienestäki niin miks ei saa olla geeliä kynsien päällä?! Onko se sitten niin paha juttu ja olenko mä sitten valkoinen roska kun semmoset olen hankkinut?!?
En kertakaikkiaan ymmärrä.
Vielä turhamaisempaa on lakata varpaankynsiä.
Lakatut varpaankynnet on niin nätit, varsinkin nyt kesällä sandaaleissa.
Itse en kyllä jaksaisi puljailla rakennekynsien kanssa.
Omat kynnet on niin liuskoittuvat että jos kasvavat edes vähän ovat pian revenneet ja se sattuu...
Etu- ja keskisormissa kynsi on vähän lyhyempi, muissa reilun sentin sormenpäästä ja
- soitan pianoa ihan omaksi iloksi sekä työssäni
- soitan myös kitaraa
- teen puutarhahommia ILMAN hanskoja
- teen meillä KAIKKI kotityöt
- kirjoitan tietokoneella
- käyn lasten kanssa mato-ongella ja laitan myös madot koukkuun :)
Tossa nyt jotain mitkä ekana tuli mieleen sellaisina juttuina mistä ihmiset on aina sitä mieltä, että rakennekynsillä niitä ei missään nimessä voisi tehdä.
Lakkaan ja hoidan myös varpaan kynsiä sekä muutenkin pidän itsestäni huolta. Turhamainen en ole :)!
Etu- ja keskisormissa kynsi on vähän lyhyempi, muissa reilun sentin sormenpäästä ja
- soitan pianoa ihan omaksi iloksi sekä työssäni
- soitan myös kitaraa
- teen puutarhahommia ILMAN hanskoja
- teen meillä KAIKKI kotityöt
- kirjoitan tietokoneella
- käyn lasten kanssa mato-ongella ja laitan myös madot koukkuun :)Tossa nyt jotain mitkä ekana tuli mieleen sellaisina juttuina mistä ihmiset on aina sitä mieltä, että rakennekynsillä niitä ei missään nimessä voisi tehdä.
Lakkaan ja hoidan myös varpaan kynsiä sekä muutenkin pidän itsestäni huolta. Turhamainen en ole :)!
Sillä yli sentin kynsillä ei todellakaan soiteta kunnolla.
Emmä nyt ihan konserttipianistina työskentelekään mutta kyllä mä silti voin silti ihan mainiosti käyttää pianoa ja kitaraa työssäni myös näillä kynsillä :)!
36
Makunsa kullakin, ja olen tullut toimeen rakennekynsittä ja aion tulla vastakin.
niin kauan kuin mun ei tarvitse maksaa toisten kynsiä, ja niin kauan kun ei tarvitse kuunnella valituksia niistä.
Eli siis pitää ottaa vaikka lyhyetkin rakennekynnet? Niin, rakennekynsien pituudenhan voi itse määrittää, jolloin voit valita niin lyhyet, että pimputtaminen onnistuu. Ethän sinäkään soita kynsillä?
On juu helpompaa lyhetnää omat kynnet sopivan mittasiks, mutta jos omat kynnet halkeilee ja lohkeilee pienestäki niin miks ei saa olla geeliä kynsien päällä?! Onko se sitten niin paha juttu ja olenko mä sitten valkoinen roska kun semmoset olen hankkinut?!?
En kertakaikkiaan ymmärrä.
laitatteko jotenkin itse, vai käytte laitattamassa? mulla ollut tähän asti akryylit tai geelikynnet, mutta kosmetologin laittamina tipin kera, nyt tuli mieleen, että saisko tuollaisen vahvistavan geelin itse laitettua ja miten? neuvokaa hölmöä!
sen geelin enkä kyllä tiedä voisko sitä laittaa itse...
36
Etenkin, jos kynnet ovat pitkät, maalattu eriväreillä/kuvioilla ja niissä on kynsikoruja.
sitä ennen en varmaan ollut kertaakaan edes lakannut kynsiäni. Mulle oli ihan yks hailee miltä jotkut KYNNET näyttävät, mutta nyt kun mulla on kauniit kynnet niin on nää kyllä ihanat. Halusin kesäiset, joten pohjalakka on pinkki, valkoinen kärki jossa vinottain turkoosia glitteriä, nimettömissä 2turkoosia kukkakorua..aivan ihanat!! :)