G: suihinotto ja sperma
ihan mielenkiinnosta kyselen että,
annatko miehen laueta suuhun?
jos, niin nieletkö?
miksi nielet/et niele?
Kommentit (215)
annan miehen laueta suuhun ei se väärin ole.
ja nielen kyllä ei sitä niin paljoa tuu ettei voi sitä vähää niellä vaikka ei kylää mitään maiilman parhaimman makuista.
nielen koska pidän siitä.enkä usko että miehellekkään tulisi hyvä olo jos juoksisin sylkemään pois.
missäs ne lukuisat naiset sitten on, jotka
- ei ota suihin
- eivät anna laueta suuhu
- eivät niele
?
niitä kun saunailtagalluppien perusteella löytyy kyllä ihan riittävästi...
ja annan laueta suuhun. Nielen aina.
annatko miehen laueta suuhun? kyllä
jos, niin nieletkö? kyllä
miksi nielet/et niele? se on kivaa ja tiedän mieheni pitävän siitä myös
Kyl meil vaimo ottaa loppuun asti ja nielee kaiken minkä kerkee.Se vaan on niin mahtavan tuntusta kun saa laueta suuhun kunnolla....Lopuksi suudellaan kunnolla....välil on mällit välis ja välil ei.....
Olen sikäli onnellisesti naimisissa, että vaimo osaa ottaa kunnolla peniksen suuhun ja hallitsee homman. Spermat yleensä aina suuhun, mutta toisinaan lypsää kädellä loput ja nauraa kun mälli lähtee. Suuhun menneet yleensä nielee. Viikon kiveksissä olleet spermat maistuvat kuulemma epämiellyttävälle, joten suihinottoa (ja yhdyntöjä) pitää harrastaa useammin. Myös yhdynnästä suuseksiin siirtyminen on hauskaa.
Joo kyl tää on se juttu mikä erottaa naiset hyvistä ja huonoista suihinottajista..
Tai ainakin nämä naiset ovat olleet mieleenpainuvimpina ja "yleensäkin" seksin suhteen avoimempia..
M- 32
Lähes seksin alkutaipaleista asti olen nauttinut suihinottamisesta ja yleensä niellyt. Joskus sylkäisen jos esim suuseksiä suihkussa, enkä tykkää niin kamalasti niellä jos miehellä kulunut edellisestä laukeamisesta pidempi aika ja lasti on sen mukaista. En mä omassa tuttavapiirissäni kyllä juuri muita naisia tunne jotka tuosta niin nauttisivat, saati nielisivät.
suihinottoa ja olen siinä kuulemma hyvä mutten ole niellyt kuin pari kertaa. Mulla on niin voimakas yökkörefleksi ettei se vaan suju. Miksi siis pilata ihana kiimainen hetki siihen, että meinaan yrjötä. Sen sijaan mies saa ruiskuttaa kasvoilleni tai rinnoilleni tai mihin ikinä sitten haluaakaan :-)
missäs ne lukuisat naiset sitten on, jotka
- ei ota suihin
- eivät anna laueta suuhu
- eivät niele
?niitä kun saunailtagalluppien perusteella löytyy kyllä ihan riittävästi...
Ei ne taida seksipalstoilla viihtyä.
Hänestä on kuulemma tosi kiihottavaa jos nainen nielee sperman ja hän väittää, että muut naiset tykkää sen mausta ja haluaa niellä sperman.
Minä käybn itsepäisesti sylkemässä sperman lavuaatriiin ja huuhtelen suuni.
Ole kuullut, että yleensä sperman mukana miehiltä tulee aina virtsaakin ja pissa suussa on ällöttävä ajatus.
En kyllä ota suihin useasti, vaikka mies sitä useasti haluaa. Ei hänkään anna minulle ikinä suuseksiä.
Mä rakastan suihinottamista ja nielen tietenkin aina.Se o mahtava tunne ku mies o ihan ihteni armoilla..ja saan härnätä niit et on just tulossa...ja lakkaan tekemästä mitään.Ja taas ku pikkasen rauhottuu palaan miehen kalulle..ja jatkan.Mä oon ihan himona suihinottamiseen.Vaikka sitä tapahtuu meillä aika harvoin..kerran kaks kuussa.Muuta silti mies ulvoo lähes kun imen sen kullia.Mä oon muutenki meillä se aktiivisempi osapuoli.. :P Saiskin usemmin...mies...vaan ei "tarvii" niin usein. Mä haluisin kerra päivässä etes..tai joka toine pvä...mut mä saan ehkä jtn. kerran vkossa.Välillä voin saada monenaki päivänä peräkkäin...mut sit taas...saan pärjätä. :/
pikkasen jatkoa...
Meillä minä en saa suu seksiä...kerran tai kaksi muistan saaneeni ja sillonki ihan ite pyysin.Meillä mies ei tee alotetta...ei.Se oon minä joka alotteen tekee.Mies on kuulemma oikeen tyytyväinen tähän...Mäkin...toisalata...mut joskus haluisin et hä tekis alotteen.Ja hoitelis mut....ihan täysin!!
oon mies ja luin täs ohi menne ku tyttöystävä otti suihi ja aattelin et mitä naiset siitä ajattelevat. nii tota... emmä ottas omaa spermaa ja nielis : D vähä hintahtava... mut naiset kalukaa ei maistu pahalle ku suihkusa vähä pesauttaa : )
siis meinasin tos viimeses lausees että "naisEN kalukaa ei maistu pahalle ku... bla bla." : )
nuolen avovaimoni orgasmiin lähes aina ennen yhdyntää. Hänellä on todella tiukka pimpsa, joten tuo esileikki auttaa muuten aika vaikeaan sisääntyöntymiseen. Vastapainoksi ja yleensä yllättäen hän "hoitelee minut" suullaan 1-2 kertaa viikossa ja nielee melkein aina. Seurustelumme alkuvaiheessa harrastimme suuseksiä monta kertaa päivässä - molemmin puolin, myöskin koska hän oli neitsyt tavatessamme ja odottelimme kolmisen kuukautta ennen yhdyntää - kolmisen kuukautta siis päivittäistä suihinottoa ja nuolemista keittiössä, olohuoneessa, makuuhuonessa, ulkona, missä vain. Ihanat muistot!
Avovaimoni on muuten kotoisin eteläisestä Euroopasta ja asumme ulkomailla. Uskomattoman kaunis nuori nainen täydellisellä kropalla ja täytyy sanoa, että mikään ei voita kun katselee häntä jalkovälissä imemässä kaluani ja samalla katsoo minua suurilla ruskeilla silmillään.
Hän saa orgasmin joka kerta nuolemalla ja rakastan hänen spontaaniuttaan seksissä yleensä ja suuseksissä eritoten. Usein palaillessamme kotiin vaikkapa baarireissulta hän vetää minut syrjään johonkin rappukäytävään tai muuhun vastaavaan, sanoo "I want to suck you", avaa housuni ja ryhtyy imemään. Aah, ihanaa! Sama sitten myös toisinpäin, eli hän painaa kasvoni hameensa alle ja sanoo "please lick my pussy"...
piti vielä sanoman, että olin aiemmin 4 vuotisessa suhteessa suomalaisen naisen kanssa, joka rakasti nuolemista, mutta ei KOSKAAN ottanut suihin - oli kuulemma ajatuksenakin "todella ällöttävä". Itseasiassa minulla on kokemusta sekä suomalaisista että ulkomaisista naisista ja kukaan ulkomaisista kokemuksistani ei ole vältellyt suihinottoa, päinvastoin. Eihän kyse toki ole kansalaisuudesta tai uskontokunnasta, mutta mielestäni on hieman merkillistä, että ylivoimaisesti parhaat suihinottokokemukseni olen saanut yhdeltä katolilaiselta naiselta ja kahdelta nuorelta muslimitytöltä. Yhden illan jutuista ei ollut kyse, eikä maksullisesta seksistä!
Olen varmaan erityisen epäonninen, kun olen tavannut monia suomalaisia ev.lut alueen tyttöjä, jotka eivät ota ollenkaan suihin (ajatus yököttää tai ei vaan kiinnosta) tai tekevät sitä todella harvoin. Osa ei ole edes halunnut heitä nuoltavan, kun taas "ulkomaiset kokemukseni" ovat olleet aivan hulluina kaikenlaiseen seksiin. Varmaan todellakin vain huonoa tuuria?
En ymärrä, mitä sitten pitäisi tehdä! Mihin ne, jotka eivät niele, niin sen sylkevät?? Mun mies on aivan mahtava ja ei siinä touhussa ole tosiaan mitään "ällöttävää". Tykkään tehdä hänelle hyvän olon ja teen sen joka päivä ja monta kertaa!!
Erittäin harvoin otan suihin, ja mun suuhun ei laueta! Tiedän että tuntuu miehestä hyvältä, mutta jotenkin hänkin minua ymmärtää eikä asiaa "tyrkytä". Jostain syystä mua alkaa oksettamaan se suussa ja jos vielä saavutus sinne lisäksi niin... ei hyvä tavaton sentään!!!