Miten usein viette pulloja ja unohdatte lunastaa rahat?
Kommentit (16)
Vierailija kirjoitti:
Kyllä se palautusautomaatin kuitti käy seuraavallakin ostosreissulla.
Minun lähikaupassa se käy vain kolme päivää. Lukee ihan siinä kuitissakin. (En ole ap)
Harvoin. Laitan kuitin aina kukkaron väliin, en mihinkään lokeroon sisälle. Sen huomaa väkisinkin siinä kassalla.
Käyn Lidlissä ja painan aina ne pullorahat hyväntekeväisyyteen. En voisi edes kuvitella kaivelevani kassalla jotain pullokuittia. : 'D
Prismaan käy vuodenkin vanha pullokuitti. Palauta isoon markettiin niin kelpaa myöhemminkin
"Unohtuu" jos käyn itsepalvelukassalla. Teknologia ei ole vielä kehittynyt lukemaan panttikuitin viivakoodia ilmeisesti.
Toisinaan, sitten ketuttaa rahdata jotain kuittia takaisin kauppaan.
Vierailija kirjoitti:
Prismaan käy vuodenkin vanha pullokuitti. Palauta isoon markettiin niin kelpaa myöhemminkin
Hankaluutena ovat kuitit, jotka eivät tahdo säilyä lukukelpoisina lähellekään vuotta. On kokemusta lompsaan unohtuneista Prisman ja Lidlin kuiteista. Kassa totesi monen yrityksen jälkeen, että viivakoodeja ei saa luettua. Toisesta sai tihruamalla naputeltua numeroodin, toisesta ei sitäkään. Yleensäkin lämpötulostimella tulostetuista kuiteista pitäisi ottaa kopiokoneella kopio, jos haluaa kuitin säilyvän vaikka vuosien takuuajan verran.
Lunastan yleensä panttirahat palautusautomaattia lähellä olevasta Alkosta heti, ennen kuin menen edes markettiin. Minulla ei ole ainakaan vielä edes muistisairautta.
Monestikin. En kyllä ole huomannut täällä päin mitään rajoituksia että kuitti pitäisi käyttää pikaisesti.
Vierailija kirjoitti:
Harvoin. Laitan kuitin aina kukkaron väliin, en mihinkään lokeroon sisälle. Sen huomaa väkisinkin siinä kassalla.
Sama homma jätän kuitin kortin päälle lompakkoon. Opin kerrasta kun unohdin lapun setelien ja kuittien sekaan.
Joskus jää ottamatta se kuitti siitä automaatista.
Ei vielä koskaan. Olen monesti otanut kuitin lompakkoon ja käynyt ostoksilla myöhemmin paremmalla ajalla.
Melkein aina kuitti unohtuu, ellei ole jossain näkyvällä paikalla. Lunastan sitten seuraavalla kerralla.
Yhden kerran harmitti kun olin vahingossa heittänyt pullokuitin muiden kuittien seassa roskiin. Oli joku 4 euroa että ei nyt maata kaada, mutta harmitti silti.
En tiedä miten ihmeessä sen kuitin muistaisi paremmin.
Kyllä niitä täytyy parin viikon välein viedä. Tulee juotua paljon vichyä, energiajuomaa ja kaljaa. Peruskulutus on varmaan sellaiset 30 tölkkiä/pulloa viikossa.
Kyllä se palautusautomaatin kuitti käy seuraavallakin ostosreissulla.