sarakelieden omistajat, toimiiko se?
ja onko ollut ihan turvallinen lastenkanssa?
en haluaisi sarakeeseen toimintoja mutta ei muuten tule pöytätilaa muualle...entä liesikupu...ootteko montakertaa lyöny päänne?
Kommentit (15)
lähinnä tekstinkäsittelystä, mutta onko sellaisia liesiäkin olemassa? Mistä niitä saa ostaa? Miksi ne ovat turvallisempia kuin tavalliset?
entä liesikupu...ootteko montakertaa lyöny päänne?
Kun teknologia etenee huimaa vauhtia, niin en minä ainakaan voi olla varma, etteikö keraamisten ja induktioliesien jälkeen olisi keksitty joku "sarakeliesi". Kirjoitat huolimattomasti ja epäselvästi, mutta hauku vain lukijat ...
Tuuletinkupu on varmaan samalla korkeudella saarekkeessa kuin seinän vieressä olevassa liedessä. Roiskeista en osaa sanoa, kuumaa öljyä voi tietenkin roiskia 360 astetta, mutta kuinka todennäköistä se on? Ja lapset oppivat varomaan.
jos ei osaa ajatella yhtään...oiskohan saareke?? ja mikä on liesi???ymm....vast. siinä tehdään ruokaa! entäpä sitten....liesikupu??? vast. no imee rasvan käryn! ei hyvää päivää tosiaan! turvallisuudesta...onhan siinä rasvalla tilaa lentää jos lapset kulkee siinä saarekkeen lähellä kun tekee ruokaa... ja kupu mikä oli se min ja max mitta mille korkeudelle se pitää tulla... olen siis aika pitkä.. ap
Ihan on aina ollut meillä ja ei mitään ongelmia... En ole todellakaan päätä lyönyt, mutta sinä ilmeisesti olet pääsi johonkin lyönyt...
Siis keittiösaareke, saarekeliesi. Itsellä ei valitettavasti ole, avasin ketjun vain kun halusin tietää mikä on sarakeliesi. :D
senkin typerät pilkunviilaajat.
jos joku on niin idiootti ettei edes tekstistä saa selvää! Kirjoitusvirheet nyt ovat ihan ok, mutta jos sanoja menee päin vittua niin sitten on syytä kyllä käydä tutkituttamassa päänsä.
Jos puhutaan saarekkeesta ja siihen tulevasta liedestä, niin minusta se saisi olla pakollinen uusissa taloissa.
En ymmärrä ap:n kysymystä turvallisuudesta eli miten se saarekkeessa oleva liesi olisi vaarallisempi kuin tavallinen liesi?
Meillä on saareke, jossa on liesi ja jonkin verran pöytätilaa. Se on ihana ja käytännöllinen. En ymmärrä, miksi joku suunnittelee keittiön niin, että sitä ruokaa tehdessä pitää tuijotella seinää.
ja onko ollut ihan turvallinen lastenkanssa?
en haluaisi sarakeeseen toimintoja mutta ei muuten tule pöytätilaa muualle...entä liesikupu...ootteko montakertaa lyöny päänne?
Eli keittiössä joku oma saarekkeensa liedelle. Siis ei hyvää päivää.
ymmärrä tästä keskustelusta mitään. Ehkä olen sitten lyönyt pääni liian monta kertaa "liesikupuun" (mikä sekään muuten on? Onko sama kuin mikrokupu, mutta laitetaan liedelle?)
Eli keittiössä joku oma saarekkeensa liedelle. Siis ei hyvää päivää.
Eli onko tämä "saareke" siis joku pääkaupunkiseutulaisten ja trenditietoisten juttu? Kertokaa nyt äkkiä, mistä on kyse, etten mogaa itseäni täysin, kun naapurin mammojen kanssa puhutaan seuraavan kerran sisustuksesta ja rempoista. Olen kuitenkin onnistunut tähän asti luomaan itsestäni varsin sivistyneen, trendikkään ja varakkaan oloisen ihmisen kuvan.
Ja sama sarake toistuu tekstissä. En oo vieläkään varma, onko kyse tosiaan saarekkeesta vai jostain muusta.
jos ei osaa ajatella yhtään...oiskohan saareke?? ja mikä on liesi???ymm....vast. siinä tehdään ruokaa! entäpä sitten....liesikupu??? vast. no imee rasvan käryn! ei hyvää päivää tosiaan!
turvallisuudesta...onhan siinä rasvalla tilaa lentää jos lapset kulkee siinä saarekkeen lähellä kun tekee ruokaa... ja kupu mikä oli se min ja max mitta mille korkeudelle se pitää tulla... olen siis aika pitkä..
ap