Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Heteronainen, kuka näistä vetoaa eniten, kuka vähiten:

Vierailija
19.06.2009 |

- naisellinen, homomainen mies

- miehekäs, rekkalesbomainen nainen

- korostuneen maskuliininen, mutta erittäin epäsiisti ja huonosti käyttäytyvä mies

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
19.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

no se nainen tietenkin, jos kerran heteronaiselta kysyt.

Vierailija
2/11 |
19.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ylin vetoaa eniten.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
19.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

2. maskuliininen, epäsiisti mies

3. miehekäs nainen

Vierailija
4/11 |
19.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä muhun vetoaa vain 185-189 cm pitkä, siisti ja puhdas mies, jolla on tummat hiukset ja vihreät silmät, lihaksikas kroppa, paino 80-83 kg, hyvä iho, kauniit kädet, charmikkaat kasvot, siistit hampaat, ei partaa, hyvä ryhti, sopusuhtaisesti lihaksia, reipas ulkoasu, miehekäs ääni, miellyttävä nauru, riittävän suuri äo, kaunis katse, kiva hymy, normaali huumorintaju, hauskat jutut, kiva elämänasenne, kohtuullinen tulotaso, avara maailmankatsomus, ajokortti, riittävästi ystäviä, vain vähän lapsia, sopivan suuri kalu, vain kohtuullinen määrä karvoitusta ideaaleissa paikoissa, raikas hengitys, puhtaat korvat, lyhyet nenäkarvat, ajeltu leuka, toimiva auto, siisti koti, arovt kohdallaan, kiva suku, hyvä terveys...

En siis vaadi paljoa :)

Miksi ihmeessä mun pitäis kategorisoida joitakin lesboja tai homppeleita, mä haluan vain tämän yhden miehen!

Vierailija
5/11 |
19.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

- korostuneen maskuliininen, mutta erittäin epäsiisti ja huonosti käyttäytyvä mies

Vierailija
6/11 |
19.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija
7/11 |
19.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

1. korostuneen maskuliininen epäsiisti mies

2. homomainen mies

3. nainen

Vierailija
8/11 |
19.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

noi miesvaihtoehdot oli niin karmeita.

Vierailija
9/11 |
20.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä muhun vetoaa vain 185-189 cm pitkä, siisti ja puhdas mies, jolla on tummat hiukset ja vihreät silmät, lihaksikas kroppa, paino 80-83 kg, hyvä iho, kauniit kädet, charmikkaat kasvot, siistit hampaat, ei partaa, hyvä ryhti, sopusuhtaisesti lihaksia, reipas ulkoasu, miehekäs ääni, miellyttävä nauru, riittävän suuri äo, kaunis katse, kiva hymy, normaali huumorintaju, hauskat jutut, kiva elämänasenne, kohtuullinen tulotaso, avara maailmankatsomus, ajokortti, riittävästi ystäviä, vain vähän lapsia, sopivan suuri kalu, vain kohtuullinen määrä karvoitusta ideaaleissa paikoissa, raikas hengitys, puhtaat korvat, lyhyet nenäkarvat, ajeltu leuka, toimiva auto, siisti koti, arovt kohdallaan, kiva suku, hyvä terveys... En siis vaadi paljoa :) Miksi ihmeessä mun pitäis kategorisoida joitakin lesboja tai homppeleita, mä haluan vain tämän yhden miehen!

Vierailija
10/11 |
20.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

keskellä ois varmaan korostuneen maskuliininen sika

ja eniten vetois rekkis, jos ois tyyliä L-koodin Shane tai se armeijanainen samasta sarjasta (en muista roolinimeä)

Ja joo, olen hetero. Mut taidan olla bissevivahteella ;)

Vierailija
11/11 |
20.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

En oikein tiedä millaista "homomaista" miestä tarkoitit? Oma mieheni on kieltämättä aika naisellinen, vaikkakaan ei homo, joten kai sellainenkin sitten menisi.

Rekkalesbonaiset on varsinainen oksetus, en halua olla sellaisten kanssa missään tekemisissä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kaksi seitsemän