Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä näette yli kolmikymppisissä miehissä?

Vierailija
19.06.2009 |

Ihan rupsahtaneita kaikki!

Kommentit (50)

Vierailija
41/50 |
20.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Alle kolmekymppiset on säheltäjiä.."

Hieno yleistys! Kyllä minun mieheni ainakin oli ihan kunnon mies jo ennenkuin täytti 30. Onhan tietty niitäkin jotka sekoilevat ja yrittävät vielä 25-vuotiainakin kasvattaa amisviiksiä onnistumatta...

Vierailija
42/50 |
20.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vastahan tässä oli joku tutkimuskin, mitä miehet naisessa arvostaa minkäkin ikäisinä. Yli esim. nelikymppiset alkaa jo arvostaa muutakin kuin ulkonäköä ja seksiä.

Tietysti jos on itse parikymppinen ja tuntee vain 20-vuotiaita poikia ja joitakin irstaita vanhoja ukkoja, on vaikeaa ymmärtää, mikä nelikymppisessä fiksussa miehessä on hohdokkaampaa ja vetoavampaa kuin parikymppisessä. Kun ei tiedä sitäkään, kuinka paljon itse muuttuu parikymppisyyden jälkeen.

Sitä paitsi nyt nelikymppisenä todellakin arvostan lähinnä seksiä ja ulkonäköä ;) Nuorempana niiä "henkisiä arvoja" tuli viljeltyä, mutta ei kyllä silloinkaan vanhat äijät innostaneet.

Ja toi Hugh Jackman muuten - tuo linkitetty kuva oli kyllä hottis, mutta käsiteltyhän se oli. Oikeasti äijä on paljon vanhemman näköinen, eikä muutenkaan yhtään vetoava. Naama on ryppyinen ja vartalo "ylikypsä".

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/50 |
20.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oma parikymppinen mieheni on kyllä niin loistava ihminen ettei yksikään nelikymppinen palomies hänelle pärjää ;D. Ei juo, ei polta, ei pelaa uhkapelejä, ei ole yhtään väkivaltainen eikä machoile- kuinka moni voi sanoa miehestään samaa?

Vierailija
44/50 |
20.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sean connerylle ja howie mandelille ikä on tehnyt vain hyvää.. Hottiksia ovat kumpikin..

Vierailija
45/50 |
20.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

..ja kuka toi toinen mr nobody on?

kyllä nuoret miehet on ainoa oikea silmänilo. n. 15-vuotiaasta alkaen.

t. ap

Vierailija
46/50 |
20.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Howie Mandel. Eikö kelpais? On kait syntynyt jotain 55, ei uskoisi. Sillä on joku piilokamerashow joka nyt pyörii telkussa.

Vierailija
47/50 |
20.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

kolmekymppiset on ihan pikkupoikia, ei niissä ole mitään mielenkiintoista =)

Vierailija
48/50 |
20.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja toi Hugh Jackman muuten - tuo linkitetty kuva oli kyllä hottis, mutta käsiteltyhän se oli.

Vierailija
49/50 |
20.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis tietysti pitää olla miellyttävä ulkonäkö, kroppa kunnossa ja pilke silmässä. Tietenkään kokemusta ei ole ihan vanhoista, mutta tuollaiset 40+ hakkaa ihan pystyyn noin 20+ -ikäiset. Ja olen oikeasti elänyt aika villiä elämää, joten tuo nyt ei ihan pohjaudu yhteen tai kahteen kokeiluun. Ikää itsellä nyt 34 ja tätä mieltä olen ollut siitä asti, kun ekan kerran lähdin itseäni selvästi vanhemman matkaan.

Vierailija
50/50 |
20.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ollaan oltu pitkään yhdessä joten olen tuon alle 25v nähny, ja vuosien saatossa on "kypsynyt" :) Elämänkokemukset näkyy ajatuksissa, puheissa, teoissa. Seksielämä on antoisaa :)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yhdeksän kaksi