Eilen ravintolassa yksi muija tuli ja puristi tosi kovaa
niskasta kun juttelin hänen rakkaansa kanssa...
Siis aivan uskomatonta!!!! Olin ihan ällikällä lyöty. Mua ei ole IKINÄ aiemmin loukattu noin ravintolassa.. siis eihän tuo nyt silleen varmaan mitään joidenkin mielestä mutta ihmettelen miten huono itsetunto täytyy olla että tekee tuollaista..
En ikinä menisi mieheni viereen niin kuin tämä nainen tuli siihen. Ja siis oikeasti. Me vaan juteltiin. baaritiskillä. Mies oli hiukan tossun alla. Rupesi säälittämään kovasti tuon tapauksen jälkeen.
Mutta aika hauskaa - minä 33v. lyhyt, vaalea ja kolmen lapsen äiti olin uhka ehkä 25 v äärettömän kaunille pitkälle, hoikalle naiselle... :) Pistää vähän hymyilyttää..
Kommentit (14)
jos täytyy miestänsä vahtia.
Minä luotan omaani ja annan kyllä jutella muiden kanssa. Ihan sama, minun mieheni hän on ja hyvä jos kelpaa muillekin!! :)Päästän myös mieheni ravintolaan ja tapaamaan kavereitaan silloin kuin haluaa... En ole sidottu toiseen enkä läheisriippuvainen.
Ja ihmettelen tätä asiaa -MIKSI HÄN TEKI NIIN??? outoa. Koska itselleni ei ikinä tulisi mieleenkään tehdä niin. Jos nyt alkaisi käsiksi käymään niin se nyt olisi eri asia..
sanoisin että pidä lutka tuo tuppimulkku hyvänäsi.
Onko fiksuja naisia linjoilla??
ap
on niin säälittävän huono itsetunto. Tuohan on täysin noloa...
tätä minä peräänkuulutan..!!
Koska OIKEASTI se nainen oli KAUNIS, hoikka, pitkähiuksinen blondi.. ja oikeasti vielä toistan- kaunis... Ei hänen olisi tarvinnut tehdä niin. Hän olisi voinut vaikka tulla siihen viereen ja sanoa että "kulta rakas- mennään jo kotiin.." tai jotain ihan mitä muuta vaan. Paras ehkä tehdä niin että jättäytyä vaan sivummalle ja naureskella että olisi varmaan käynyt hyvä flaksi tänään..:) Nyt todennäköisesti mies miettii että minkähänlaisen psykopaatin kanssa ollaan tekemisissä..
eikö tullu mieleen,että ehkäpä tämä mies on jäänyt kiinni pettämisestä? tapahtunut joku saman tyylinen tapaus baarissa ennenkin,mutta nainen ei silloin uskaltanut tehdä mitään.. ja halusi nyt kostaa??
ja mikäköhän tänkin jutun pointti oli?
ei se kauneus mikään taika ole millä suojellaan kaikelta..
ja jos se nainen oliskin ollu tavis/ruma,niin olisko puristus sitten ollu hyväksyttävä?
välillä loikkia aidan vihreämmälle puolelle juuri tuollaisten helppojen ja kiimaisten kotiäitien petiin vain palatakseen sitten sen laatunaisensa luo. Ehkä sillä laatunaisella oli eilen ovulaatio ja se tarvitsi miestään itselleen.
helvetin tyhmää vai kuvittelenko vaan?
olisin oitis kävellyt portsarin luo ja ilmoittanut että kimppuuni on käyty. Niskastahan ei tunnetusti tarvitse paljon puristaa, niin näkyy jo mustelmat. Eli tuollaielle "kaunottarelle" hoitaisin porttarin ja poliisikyydin kotiin.
silloin pitänyt puristaa miehen niskaa; ei täysin viattoman vieraan naisen? Miten ap olisi saattanut tietää että mies on varattu? Ja miksi ihmiset tulevat baariin, jos ei saa jutella? Tämä siis 8:lle ja 9:lle.
Mielestäni olisit voinut ilmoittaa ap portsarille. Tuo täytti minusta pahoinpitelyn kriteerin.
kukaan naikkonen sentäs noin tyhmä ja säälittävä ole...!
Aivan käsittätmttömän junttimaista käytöstä tuolta naiselta joka tuli sinua satuttamaan.
Tuon takia ei juuri viitsi käydä julkisissa paikoissa, kun ei ole enää paikkoja erikseen kunnollisen kasvatuksen saaneelle väelle ja rupusakille sitten erikseen.
mustasukkaisiakin ihmisiä on olemassa. Ja jos on pienessä maistissa, voi tulla tehtyä sellaistakin, mitä itse jopa katuu.
Kiinnostaisi kuitenkin tietää, miksi juttelit miehen kanssa, ja kumman aloitteesta. Ja mitä juttelitte. Lienee aika yleistä kuitenkin, että seuraa löydetään ja haetaan juurikin baaritiskiltä, mainitsemallasi menetelmällä.
Ja niin, onhan näitä henkilöitä, jotka aloittavat heti kumppanin silmän välttäessä jonkinsortin juttelun, nimenomaan vastakkaisen sukupuolen kanssa.
Kiitos vinkistä, noin minäkin teen seuraavan kerran kun joku vosu yrittää heittää juttua mun miehen kanssa. Ei voi portsari heittää uloskaan kun en ketään lyö. Pitääkin harjoittaa sormien voimia noiden kiimaisten kotiäitien varalle.