Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä näette yli kolmikymppisissä miehissä?

Vierailija
19.06.2009 |

Ihan rupsahtaneita kaikki!

Kommentit (50)

Vierailija
21/50 |
19.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

No tietysti komean, upean ja mahtavan miehen. Omani on 33 ja aina häntä luullaan korkeintaan 25-vuotiaaksi. On todella nuoren näköinen, vaikka en kyllä tiedä tai tunne yhtään samaa ikäluokkaa olevaa joka näyttäis vanhalle. Päinvastoin.

Vierailija
22/50 |
19.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsekin mietin nuorena samaa mutta kummasti ne keski ikäisetkin miehet alkaa olemaan komeita kun sitä ikää alkaa itsellekin kertymään. Vastaavasti minä voisin kysyä joltakin mummolta, että mitä hän näkee 70v. miehessään :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/50 |
19.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja aviomies on 38. Ja näyttää niin vitsin rupsahtaneelta, vaikka on paksut hiukset eikä kaljamamhaa. Mutta tota naamaa ei jaksaisi enää katsella... oma peilikuva on kyllä paljon nuorekkaampi ;)

Vierailija
24/50 |
19.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

minun mielestäni miehet ovat oikeasti KOMEITA vasta siinä 30+ iässä, riippuu tottakai miehestä, mutta noin yleisesti. Suurin osa sellaisista kaksikymppisitä on sellaisia rimpuloita, voi olla söpö, tai kivan näköinen, mutta harvoin komea.

Niin! :)

T. 20-vuotias

Vierailija
25/50 |
19.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei esim julkkismiehistä tule mieleen ainuttakaan alle 30vuotiasta joka olis hottis

Vierailija
26/50 |
19.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

siksi turn off. Viisikymppisissäkin on tosi himottavia tapauksia toisin kuin parikymppisissä, jotka voivat sinänsä olla tosi komeita, muttei kiinnosta pätkän vertaa. Parhaimmillaan mies on musta 35-40 välissä. Oma mies alkaa tulla nyt siihen ikään ja itse olen 33.

Vierailija
27/50 |
19.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

No kun itse on 37-v, niin ei vaan syty mistään parikymppisistä :). Itse vedän puoleeni "nuorempia" miehiä ja 30-v tulevat pokailemaan :D. Olen lyhyt, sporttinen nainen, nuoremman näköinen kuin mitä oikeasti olen :). Huvittaa lähinnä :D

Vierailija
28/50 |
19.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sen puoleen, kun tietää, että alle kolmekymppiset, siloposkiset pojanklopit on aikamoisen kypsymättömiä, ne rypyt ja muut merkit kypsemmästä iästä alkaa kummasti näyttää puoleensavetäviltä.

Ei vaan pätkääkään kiinnosta enää joku Kenin näköinen tyhmeliini, jos vastassa on charmantti, elämästä jotain jo ymmärtävä kypsä Mies.

Vierailija
29/50 |
19.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

miestä. Ei kaksikymppisellä ja nelikymppisellä ole mitään muuta eroa henkisesti paitsi että kaksikymppinen viitsii vielä olla kohtelias ja huomaavainen..

t. ap

Vierailija
30/50 |
19.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oma mies on vuotta vanhempi enkä sen nuorempaa tai nuoremman näköistä kaipaa.

Vierailija
31/50 |
19.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

No en viitsi tuon ikäisiä "poikasia" edes katsella;D Oma mies on jo kohta 43, samoin kuin minäkin, joten ihan "pentujahan" nuo 3-kymppiset vasta on!;)

Vierailija
32/50 |
19.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

miestä. Ei kaksikymppisellä ja nelikymppisellä ole mitään muuta eroa henkisesti paitsi että kaksikymppinen viitsii vielä olla kohtelias ja huomaavainen..

t. ap

Vastahan tässä oli joku tutkimuskin, mitä miehet naisessa arvostaa minkäkin ikäisinä. Yli esim. nelikymppiset alkaa jo arvostaa muutakin kuin ulkonäköä ja seksiä.

Tietysti jos on itse parikymppinen ja tuntee vain 20-vuotiaita poikia ja joitakin irstaita vanhoja ukkoja, on vaikeaa ymmärtää, mikä nelikymppisessä fiksussa miehessä on hohdokkaampaa ja vetoavampaa kuin parikymppisessä. Kun ei tiedä sitäkään, kuinka paljon itse muuttuu parikymppisyyden jälkeen.

Vierailija
33/50 |
19.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta monet nuoret miehet on kauheita luusereita ja kaljamahoja. Makunsa kullakin. Mun äijä 37 v. on palomies ja tosi hyvässä kondiksessa...

Palomies on panomies.

Vierailija
34/50 |
19.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse allekirjoitan ainakin omasta puolestani, että seksin puolesta olen aivan eri tasolla nyt 40v, kun koskaan aikaisemmin. Ja jotenkin tuntuu siltä, että nuoremmat miehet sen myös tietävät.

t. ap

Vastahan tässä oli joku tutkimuskin, mitä miehet naisessa arvostaa minkäkin ikäisinä. Yli esim. nelikymppiset alkaa jo arvostaa muutakin kuin ulkonäköä ja seksiä.

Tietysti jos on itse parikymppinen ja tuntee vain 20-vuotiaita poikia ja joitakin irstaita vanhoja ukkoja, on vaikeaa ymmärtää, mikä nelikymppisessä fiksussa miehessä on hohdokkaampaa ja vetoavampaa kuin parikymppisessä. Kun ei tiedä sitäkään, kuinka paljon itse muuttuu parikymppisyyden jälkeen.

Vierailija
35/50 |
19.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

No kun itse on 37-v, niin ei vaan syty mistään parikymppisistä :). Itse vedän puoleeni "nuorempia" miehiä ja 30-v tulevat pokailemaan :D. Olen lyhyt, sporttinen nainen, nuoremman näköinen kuin mitä oikeasti olen :). Huvittaa lähinnä :D

Vierailija
36/50 |
19.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija
37/50 |
20.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

tuli vaan valituksi viimevuoden "vuoden seksikkäimmäksi mieheksi.. nyt siis nelikymmpinen

http://images.google.fi/imgres?imgurl=http://th00.deviantart.com/fs21/3…

Vierailija
38/50 |
20.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja on niin kuuma tapaus! Harmi, että mä olen naimisissa ja rakastan mun miestäni ja tuo naapuri on myös naimisissa eikä näytä olevan kovin pettäjä sorttia. Joten ihailen vain kaukaa :)

Vierailija
39/50 |
20.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivottavasti saman mitä nytkin... Elämäni rakkaus on siis 23-vuotias, toivottavasti on yhtä ihana vielä vanhanakin...

Vierailija
40/50 |
20.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

miehet vain paranee vanhetessa, toi sean connery on hyvä esmerkki..

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kaksi kaksi