Uudessa autossa edellisen omistajan parkkisovellus
En saa muutettua. Mitä pitikään tehdä? Pysäköinti on nyt hankalampaa.
Kommentit (10)
Yritin aikani muuttaa, ei onnistunut. Kyllä se edellinen omistaja havahtuu, kun alkaa mennä pysäköintimaksuja, sitten poistaa sen. Jos tiedät edellisen omistajan nimen / yhteystiedot niin laita viesti.
Niin pysäköi se kerran nyt paikkaan, missä rekkati luetaan automaattisesti eikä itse tarvitse naputella mitään.
Mistä ostit auton? Luulisi jollakin olevan edellisen omistajan tiedot, jotta hänelle voi viestiä asiasta.
Kokeilen tuota parkkihallijuttua. Kiitos vastauksista. Kertooko joku trafi edellisen omistajan jos kysyy?
Pysäköi miten haluat. Edellinen omistaja maksaa laskut siihen asti kunnes poistaa sovelluksen.
Miten auto voi olla uusi jos se on täynnä edellisen omistajan asetuksia...?
Vierailija kirjoitti:
Kokeilen tuota parkkihallijuttua. Kiitos vastauksista. Kertooko joku trafi edellisen omistajan jos kysyy?
3e maksaa jos ei ole salattu.
Netistä näkee
uudessa autossa....eli käytettynä ostetussa, uusissahan ei ole mitään entisiä
Nostan tämän nyt jos joku tietävä huomaa nyt kysymyksen.