Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Tee-se-itse-hoitotaso vauvalle: 1 €! Muita ideoita?

Vierailija
19.06.2009 |

Pähkäilin kannattaako ostaa hoitopöytää. Päädyin siihen, että ei kannata. Vauva kasvaa nopeasti ja hoitopöytä jää tarpeettomaksi. Pinnasängyn päälle laitettava taso on helpompi. Paitsi että nekin maksaa aika paljon. Niinpä ostin Ikean poistomyyntivarastosta pinnasängyn päälle sopivankokoisen mdf-levyn eurolla. Kotona niittasin vanhan valkoisen pyyhkeen levyn päälle. Siihen reunallinen hoitoalusta ja niin on hoitopöytä valmis :o)

Mitäs muita helppoja ja halpoja niksejä?

Olen ajatellut selvitä mahd. edullisesti ja luontoystävällisesti vauva-ajasta. Kaikki muutkin tarvikkeet ja vaatteet olen ostanut käytettynä, vaippoina käytän kestoja. Vain vaunut ostin uutena.

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
19.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on ainakin tosi huono mielikuvitus, mutta jos joku keksii jotain niin toteutan kyllä.

Vierailija
2/2 |
19.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

meillä on edelleen käytössä tuo hoitotaso, pesukoneen päällä oleva alusta. Poika on 11kk, eli ei mielestäni kovin lyhytikäinen.

Joskus on yhdellä lapsella ollut tuo pinnasängyn päälle laitettava taso, mutta mun mielestä se oli hankala. Se vei siitä pinnasängyn päältä tilaa ainakin puolet, joten se oli aina nostettava pois kun lapsen laittoi nukkumaan.

Kai laitoit sinne pohjaan sellaiset stopparit, jotka menee sen sängyn reunan ympäri, niin kuin niissä valmiissa hoitotasoissa on. Muuten voi reuna luiskahtaa ja aiheuttaa vaaratilanteen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla