Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Oma lapsi selvä, sen kaveri ei.

Vierailija
19.06.2009 |

Oltiin sovittu että saa tuoda kaverin meille yökylään. Olin myös jutellut kaverin isän kanssa. No, ajoissa tulivat ja tämä "vieras" oli humalassa.

Äiti oli kuulema antanut luvan ottaa vähän siideriä. Ikää on lapsella 13-vuotta. Oikein kiva, minä ja lapseni sitten huollettiin tämä lapseni kaveri nukkumaan, sen jälkeen kun oli oksentanut, syönyt, ja käynyt varastamassa postit meidän naapurista. Vituttaa suoraan sanoen.

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
19.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta kai sä sentään soitan sen äidille ihan normaaliin äänesävyyn mitä lapsensa teki!!! Ja kerro, ettet enää rupea ottaan häntä humalassa vastuullesi.

Vierailija
2/8 |
19.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

siis soittaisin vanhemmille, mielestäni on erittäin vastuutonta ja typerää antaa 13-vuotiaalle juomista kotona.

Samoin sanoisin että jos vanhemmilla on kiire juomaan eikä voi kännisestä lapsestaan kännissä huolehtia niin ei tämäkään ole oikea osoite.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
19.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ota äitiin yhteys ja juttele asiasta, äiti ei välttämättä ole lainkaan tietoinen lupauksestaan.

Vierailija
4/8 |
19.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Veikkaan, että he ovat iloisia kun lapsella oli turvallinen paikka toipua hölmöilystään. Voin ihan hyvin kuvitella, että meidän 14-vuotias pöljä keksisi juoda siideriä, humpsauttaisi kerralla liikaa ja sitten esittäisi kaverin kotona samanlaisen nerokkaan tarinan; äidiltä oli lupa, varmaan juu.

Sitten kun mulle selviäisi tilanne, olisin äärettömän nolona mutta kiitollinen ja veisin kukkia ja kakkua siihen perheeseen.

Vierailija
5/8 |
19.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

on kotiin, tottakai.

Vierailija
6/8 |
19.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kolmetoistavuotias ei saa missään nimessä humaltua. Aivan liian nuori. Yhteys lapsen vanhempiin ja jos he hyväksyvät lapsen juopottelun tai tarjoavat tälle alkoholia, ota yhteys lastensuojeluun. Ihan järkkyä mun mielestä.

Vierailija
7/8 |
19.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta uskon että vieraan äiti ei ole tietoinen että poikansa on humalassa.

Ymmärrä hyvä ihminen että lapset valehtelee.

Sinuna ottaisin ehdottomasti yhteyttä lapsen vanhempiin ja kertoisin tapahtuneensta.

Minä sovin lasteni yökyläilystä vanhempien kanssa että onko se heille ok samoin jos meillä on yökylässä lapsia asia on sovittu heidän vanhempiensa kanssa.

murkkujen äiti

Vierailija
8/8 |
19.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta uskon että vieraan äiti ei ole tietoinen että poikansa on humalassa. Ymmärrä hyvä ihminen että lapset valehtelee. Sinuna ottaisin ehdottomasti yhteyttä lapsen vanhempiin ja kertoisin tapahtuneensta. Minä sovin lasteni yökyläilystä vanhempien kanssa että onko se heille ok samoin jos meillä on yökylässä lapsia asia on sovittu heidän vanhempiensa kanssa. murkkujen äiti

Kyseessä on tyttö. Mä kyllä aion sanoa että oli huppelissa, mutta sitä mietin että mitäs jos se tosiaan on saanut sen luvan? Sitten mä olen kyllä sanaton. Mutta jos ei ole oikeesti tietoinen asiasta, niin sitten on hyvä että saa asian tietoonsa. Asia oli sovittu että tyttö tulee meille yöksi, se oli vanhempien tiedossa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi seitsemän neljä