Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kaveri vaihto juopon ukkonsa toiseen juoppoon.

Vierailija
06.04.2009 |

Mä en ymmärrä. Valitti kun ex juoda tissutteli joka päivä, jätti sen ja otti tilalle uuden miehen. Tää uus mies ei juo joka päivä, mutta sillä on sitten sellasia viikon kestäviä putkia kun juo aamusta iltaan. Viime kevään ja kesän aikan oli kuulema juonut 4 kk, putkeen.

Mitä järkeä erota lasten isästä, joka tosin oli juoppo, mutta erota siitä ja ottaa toinen juoppo tilalle. Tää uusi mies ei ole meille tervetullut, ajelee kännissä ja mä en voi sietää rattijuoppoja, on muutenkin ihan outo.

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
06.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on miespuolinen ystävä, jolla sama ongelma naisten suhteen.. vaihtoi kauhean kenkienkeräilijän toiseen samanlaiseen :D

Vierailija
2/3 |
06.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on miespuolinen ystävä, jolla sama ongelma naisten suhteen.. vaihtoi kauhean kenkienkeräilijän toiseen samanlaiseen :D

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
06.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

- kaverillasi on rakkaudessa huono tuuri. Tosiasia on, että miehistä aika isolla osalla on ongelmia alkoholin kanssa. Muistaakseni jopa 30-40% lapsiperheiden isistä on vähintään kerran viikossa humalassa eli on alkoholin suurkuluttaja. Joten riski osua toiseen alkoholistiin on aika iso.

- kaverisi etsii kumppaneitaan paikoista ja piireistä, joissa alkoholia käytetään runsaasti. Jos kaveri itse bilettää ajoittain reippaasti ja tapaa miehensä baarissa, on aika ymmärrettävää, että se mieskin dokaa ainakin jossakin määrin.

- kaveri hakee alitajuisesti renttuja ja reppanoita miehiä, joiden suhteen voi sitten päteä olemalla se kunnollinen vastuunkantaja.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kolme kolme