Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Yh-äidin poikakaverin suusta tuli sammakko

Vierailija
19.12.2008 |

Olen siis eronnut vuosi sitten ja nyt oon seurustellut kivan miehen kanssa 4 kk:tta. Häneltä tulee tekstiviestejä tyyliin: mitä tyttöystävälle/kullalle kuuluu? jne.

Eilen pomo soitti illalla ja mies sanoi: "En oo nyt kotona, vaan täällä yhen mamman luona käymässä".

WTF? Mulla kalskahti korvaan korvaan tuo yks mamma. Jotenkin tuli semmonen olo , että oon yks niistä monista ja todellakin äiti. Puuh! Onko hölmöä pillastua?

Kommentit (33)

Vierailija
21/33 |
19.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

että mies selittäisi omalle esimiehelleen intohimoisia asioita teistä.

Vierailija
22/33 |
19.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

työpaikalla enkä oleta että miesystäväni (yhdessä 3v) on tiedottanut seurustelustamme esimiehelleen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/33 |
19.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap:n miesystävä olisi voinut sanoa vain ettei ole kotona, selittelemättä pomolleen yhtään mitään. Miksi piti mainita koko "yhtä mammaa"? Olisi jättänyt sanomatta, eihän se pomolle kuulu...

että mies selittäisi omalle esimiehelleen intohimoisia asioita teistä.

Vierailija
24/33 |
19.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

mies sepostaisi suhteesta esimiehelle vaan pahastuin kun sanoin "yhdeksi mammaksi".

Vierailija
25/33 |
19.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

vaan sano suoraan, jos sua häiritsee sana mamma.. Ilmeisesti hän ei puhu omista asioistaa töissä eikä viitsinyt puhelimessa sen tarkemmin selittää kenen luona sillä hetkellä on. Olettehan seurustelleet vielä aika vähän aikaa..

Mun mies on alusta asti sanonut mua mammaksi, välillä mummoksi.. siis 20v asti enkä ole äiti, saati isoäiti :)

Mutta voithan kysyä, mitä hän ajattelee seurustelustanne.. siis oletko tosiaan hälle yksi mamma vaan :)

Hyvää joulua,

fanny

Vierailija
26/33 |
19.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

apn mies nimenomaan puhuu pomolleen yksityisasioistaan. Olisi jättänyt sanomatta kokonaan.

Vierailija
27/33 |
19.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei olisi mulle sopiva nainen, joka tuollaista jää miettimään. Mamma on letkeä ilmaisu ja se "yhden"... hoh. Voithan säkin sanoa, että olet yhden lapsen kanssa kaupungilla, vaikka se on sun ainoa kummilapsi.

Ap, kehität ongelmaa turhasta ja miehenä juoksisin lujaa karkuun.

Vierailija
28/33 |
19.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisi pitänyt sanoa joko "olen TON yhden mamman luona" tai sitten asian kiertäen: "olen kapakassa just nyt". TOI-sana määrittelee mamman joksikin erityiseksi.

Vierailija
29/33 |
19.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Erityisesti miesporukassa.

En sinuna tekisi tästä elämää suurempaa kysymystä.

Vierailija
30/33 |
19.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

jotka käyttää yleisnimityksenä naisista "akka" tai "eukko".

Vierailija
31/33 |
19.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Millä nimityksellä miehen olisi pitänyt sua kutsua?

"Olen täällä naisystävän/muijan/eukon luona?"

Jos mies käyttää rentoa puhekieltä muutenkin niin "yhen mamman" luona on musta ihan ok.

Sitäpaitsi sana "mamma" ei varmaan liittynyt äitiyteesi millään lailla vaan lähinnä sukupuoleesi.

Näin itse tuon ainakin näen.

Vierailija
32/33 |
19.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja tuo viittaus "yhden" tarkoitti varmaan "erään".

Eihän mies olisi voinut sanoa että "olen täällä mamman luona käymässä."

Tuntuu siltä että jos takerrut tuollaiseen asiaan niin mies pitää sua aikalailla piakkoin nipona. Ja ihan syystä.

Vierailija
33/33 |
19.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naiset yrittävät usein lukea ja kuulla rivien välistä kaikkea, mitä siellä ei oikeasti olekaan...

t. nainen, jonka mielestä tuossa lauseessa ei ole mitään erikoista tai negatiivista

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yksi neljä