Mitä mä teen kun en jaksa...?
Hitsi, huomenna pitäisi olla talo siistinä vieraille, mutta joka paikka on täynnä romuläjiä, joille ei ole vaan paikkaa. Ja kirppari, jonne niitä olen raahaamassa, on kiinni tämän viikon. Miten ihmeessä saan tämän läävän järjesteltyä niin että täällä on inhimillisen näköistä?
Oman mausteensa soppaan tuo vielä se, että olen rv 35 raskaana, kauheet kivut, huono olo, väsyttää, pyörryttää ja ilmeisesti on taas hepatoosi. Kävin just aamulla verikokeissa kun kämmenet kutisi ja koko kädet oli ihan puutuneet... :(
Kommentit (8)
Tai vaan joku huone, jonne lataat kaikki ylimääräiset kasat, isot lelut, kengät ja vaatteet siksi aikaa kun vieraat tulee. Tulee nopeasti ja helpommin siistiä, kun että yrität keksiä ja järjestää joka asialle piilopaikkoja erikseen.
Sitten vähän imuria ja that´s it.
kakkosta!
Anna rojukasojen olla!!! Kyllä pitää vieraiden ymmärtää, että noilla raskausviikoilla ei siivota heitä varten!!
Tai jos kamaa on niin paljo, ettei vieraiden patjat mahdu tms, niin sullo kamat partisille/pihalle/sängyn alle/saunaan jne.
Ihme hötkyilyä vieraiden takia...
vieraiden tulon. Turha ylirasittaa itseään raskaana.Ihanaa loppuajan odotusta:)
joten ei niitä noin vaan peruta!
Meille tulee yövieraita, joten suihkuun ei voi dumpata (sauna on jo täynnä), ulkovarastoto on repeemäisillään... kai se romukasa on hilattava meidän makkariin ja kiivettävä sen yli sänkyyn...
Mulla on ollut jo kaksi kertaa hepatoosi, joten luulen ilman kokeitakin tietäväni mistä on kyse :(
Sen takia vaan stressaa että kun on näin kauan kärsinyt vauvaa kasvattaessaan, niin eipä olisi mukavaa menettää sitä viime metreillä :(
Saiskohan jotenkin niitä käynnistämään synnytyksen jo ensi viikolla, niin ei tarttis enää stressata...
Hyppää sohvalle työnjohtajaksi ja laita muu perhe, mies ja lapsi/lapset, töihin! Rippilapsi voi myös itse osallistua juhliensä järjestelyihin, jos on jo kotiutunut leiriltä. Jos tämä ei toimi, niin sitten känny käteen ja tekstari kaikille ystäville ja sukulaisille, että tulkaa auttamaan!
Samoin muut isommat lapset omillaan. Vain 4v on tossa levittämässä sitä mukaa kun mä järjestän :(
Ja miehellä on deadline jossain projektissa, ei voi auttaa. Ehdotti kyllä että kutsuisi oman äitinsä auttamaan, mutta viimoseksi anoppia haluan tänne kyyläämään ja arvostelemaan! Oma äitini taas stressaantuu liikaa ja sairastuu koska on pölyallerginen. Muut vieraat tulevat perheineen pitkän matkan päästä. Kavereita en kyllä kehtaa vaivata, meillä ei ole tapana antaa tuollaista apua.
Eli täytyy selvitä itte. Onneksi yksi kaveri hakee kohta edes ton 4-vuotiaan harrastukseen, saan vähän rauhaa.
t. ap
- Jarjestele vahan tavaroita
- PALKKAA SIIVOOJA!!!!!!!
perut vieraat. Sanot että tuli oksennustauti, eikä kukaan halua kylään. Myöhemmin voit vaikka selittää että oksensit vaan kerran.
vaan jos on siistittävä niin vie ne tavarat saunaan/suihkuun. Sinne mä roinat piilotan pikaisesti jos on pakko.
Turha on kokeen tuloksista vielä stressata, ne tulee kun tulee, ja niitä voi ajatella silloin. Anna hevosen huolentia kun sillä on iso pää. Nosta jalat seinälle ja taputtele vauvaasi :)
Ihania viimeisiä viikkoja!