Mitä Lidlistä kannattaa ostaa?
Silloin tällöin poikkean tuonne putiikkiin, mutta kun en pahemmin tuotteita tunne, en tiedä, mitkä herkut/elintarvikkeet/muut tuotteet ovat huippuhyviä. Tiedättekö te?! :)
Jos jotain mainitsen kuitenkin:
Ne erilaiset, paksusti siivutetut 200g meetwurstipakkaukset ovat tosi hyviä, niitä tapaan ostaa. Samoin se auringonkukanjyväleipä, vähän imelää ja tuhtia. Pienet kocktailkurkut ovat myös hyviä. Lapsille vaipat ovat halpoja ja laadukkaita. Tässäpä näitä. Listatkaa te omia suosikkeja, kiitos.
Kommentit (22)
Minäkin siellä poikkean vain silloin tällöin, mutta minun koriini päätyy jugurtit. Joskus lähden ihan niiden takia. Ovat hyvänmakuisia ja halvempia kuin muissa kaupoissa. 1l jäätelöpaketit, se suklaa on tosi suklaista. Hedelmät, banaani on järjestään halvempi kilohinta kuin muualla. Vaihtelee sekin toki. Vaippoja en ole uskaltautunut kokeilemaan. Ehkä pitäisi. Niin ja lihatuotteet, joskus hyviä tarjouksia.
ne ihanat salmiakki sammakkokarkit NAM! Ja sitten Lidlistä saa hyvää ja edullista wc-paperia ;-)
lasipullossa olevaa appelsiinimehua, sitä ihanaa täysjyvä-auringonkukkaleipää jotain mainitakseni
gyros pakastelihaa, pakaste kebabia, hedelmä/pähkinä mysliä, pakastepinaattikeittoa - ihan spesiaalia.
Jäätelö ihanaa, limu halpaa. Ostin tänään 0,5 litran ananaslimun ja hintaa oli pantin kanssa 89 senttiä.
*hiilihapotettu vesi, sinisessä pullossa.
*appelsiini mehu, sininen 1l tölkki tai lasipullo joskus
*wc-paperi
*suklaa (mars:n näköinen patukka)
*tomaattimurska
*pakastekasviksia 1kg pussi
*hk:n sininen on usein tarjouksessa
Oikeestaan ihan kaikkee, mut noita tulee aina ostettua
ovat samaa tavaraa, kuin oikeassa kaupassakin, mutta paljon halvempaa. Hapanmaitotuotteita, bratwurstia.
jugurttia, juustoa, semmoinen muovikuvussa oleva puöreä tiikeri kuivakakku mis valkoista päällä en muista nimee mut aivan ihanaa on, pääsiäisenä jouduin ajella 25km lidlin marsipaani suklaamunien takin harmi vaan ettei enää saa tai oikestaan hyvä mun linjoille.
Ostakaa ihmeessä perunamuusijauhetta, maistuu ihan oikealle muusille (joskus kiva tehdä nopea ruoka)olen suositellut monelle ja kaikki ovat tykänneet
- jogurtit ja rahkat tosi hyviä
-"lehmäjuustoa" (pieniä sulatejuustopaloja)
-tuorejuustotäytteiset jauhenlihapuikulat
-kananugetit
-porsaspihvit (jauhenlihapihvien näköisiä, mutta paksumpia)
-saskian vichy
-ligt ananas siideri
-pekoni
-rooibos vanilja tee
- vessapaperi
-greippimehu
-salaattijuusto (fetatyyppinen)
-jogurtti (litran purkit)
tänään menossa pitkästä aikaa lidliin. Sammakkokarkit on kans mun lemppareita :-) Tänään ostan lasten synttäreille jotain sipsejä ymv. Ja tietenkin sammakkokarkkeja ;-)
Täytynee vierailla Lidlissä piakkoin :)
Niitä sammakkokarkkeja oon aina mainoksesta katsonut ja himoinnut, mutta mies ei oo muistanut vieläkään ostaa niitä mulle, kun töiden jälkeen pikaisesti piipahtaa siellä. Noh, menen itse :)
-AP
* basmatiriisi
* pennepasta
* Lammaspihvit pakasteesta
* Gouda-juusto
* Murokeksit Costello
* Mild curry sauce
* Tummat suklaat
* saskia vettä
* karkkia lapselle
* vaniljajäätelöä ( jos on)
* croissantteja
* cashew-pähkinöitä ja pähkinäsekoitusta
sitten voi ostaa mitää vaan Lidlistä.
Siellähän on tosi usein niitä poisvetoja, kun tuotteet on pilalla.
edullisuuden takia (samaa kuraa eri purkeissa ;) )
-raejuusto
-rahka
-kreikkalainen jugurtti
-linesse mozzarellajuusto (täydellistä)
-broilerin naturel filepihvit (Kariniemi)
-jotkut kasvikset ja hedelmät lähes puolet edullisempia kuin mitä esim. Prismassa
- Lasipullossa olevaa appelssiinimehua! Tosi hyvää! Ja ihana pullo! :)
- 2L:n limuja. Toosi halpoja ja ihan hyviä!
- Vauvan peppupyyhkeitä. Hajustamattomia (vaaleanpunertava paketti), ne vihreässä paketissa ovan tosi voimakkaasti hajustettuja.
- Roskapussirullia.
- Vaipoista en ole tykännyt, ei istu meidän pikkumiehen takapuoleen... :)
kuukaudessa Lidlissä, ja sieltä ostetaan
- pestoa
- aurinkokuivattua tomaattia
- kapriksia
- olutta
- espressoa
ja satunnaisesti jotain muuta. Meidän normaaleja ruokaostoksia ajatellen Lidlissä on aivan vääränlainen valikoima.
Samoin kuin muistakin ruokakaupoista. Eipä se sen kummempi oo ku muutkaan. Halvempi vaan.