Apua! Olen raskaana ja haluan syödä Pirkka-pyykinpesujauhetta!
Se tuoksuu niiiin taivaalliselta. Olen impannut pulverin hajua nyt monena päivänä minuuttitolkulla ja tänään otin jauhetta käteeni ja hypistelin sitä. Tekisi niin mieleni tunkea sitä suuhun oikein kunnon kourallinen.
Onko kellään ollut mitään vastaavaa..? :0/
Kommentit (51)
Eli varmaan yks just rekkojen haistelija ollut. Taksit oli melkein parhaita!
Välttelin kyllä ruuhkia ja bensa-asemia, mutta nuuhkin viinapullojen sisältöjä korvikkeeksi.
Viinan haju auttoi myös alkuraskauden pahoinvointiin, kuljetin pientä salmaripulloa mukanani busseissa. Oli siinä mummoilla pitkät katseet, kun kahden pienen lapsi kaivaa salmarin esiin ja alkaa nuuhkia pontevasti..
hajua tms raskaana. Keksi siihen avuksi (asun ranskassa) Luttin Arlequin -karkit. Ne on niin voimakkaan hajuisia ja makuisia, jotenkin lyö tuohon rintalastaan se haju ja muistuttaa tussia, heh! Ostakaa niitä jos jostain netin kautta vaikka saisi :)
pyykkipulveri tuoksui vastustamattoman hyvälle tokassa raskaudessa. Vaikeaa oli päästää irti siitä pesuainelaatikosta aina kun laittoi pesuainetta koneeseen. "Vielä yks nuuhkaisu..."
mä rakastan nuuskia pyykkipulveria (käyn nuuskimassa kylppärin kaapista pakettia ja kaupassa nuuskin niitä myös vaikken olisi pesuainetta ostamssa), puhdasta pyykkiä, bensaa jne. vaikka en edes ole raskaana.
:-/
raskaana söin usein metwurstia ja saatoin klo 22 lämmittää hernekeittopurkin, jonka sitten söin ihan yksin, tyttö tuli. Poikaa odotellessa popsin mandariineista sitä kuoren ja siivujen välissä olevaa valkoista. Äitini söi kuivia herneitä, kun odotti siskoani..kaikkea sitä raskaus teettääkin.
Kauppareissut piti vaihtaa cittariin, jossa oli erikseen iso kumisaapas-hyllystö, jossa tuoksui aah niin ihanalta.
Joka kerta menin kumpparihyllyjen väliin nuuhkimaan itseni täyteet tuoksua ja en ollut saada kyllikseni.
Taisin olla jo tiedettu tästä typerästä taipumuksesta.. mutta ei edes hävettänyt,niin suuri tarve oli saada kumpparin tuoksua
Myös nyt tykkään, vaikka en ole raskaana.
odotin lastani, niin Ingmannin hedelmäjugurtti tuoksui ja maistui aivan taivaalliselle, mutta valion samanlainen oli aivan kamalaa. Siitä huomasin olevani raskaana kun meidän pakastin alkoi haista aivan hirvittävälle.
Kauppareissut piti vaihtaa cittariin, jossa oli erikseen iso kumisaapas-hyllystö, jossa tuoksui aah niin ihanalta.
Joka kerta menin kumpparihyllyjen väliin nuuhkimaan itseni täyteet tuoksua ja en ollut saada kyllikseni.
Taisin olla jo tiedettu tästä typerästä taipumuksesta.. mutta ei edes hävettänyt,niin suuri tarve oli saada kumpparin tuoksua
Edellispäivänä kun käytiin Citymarketissa niin ah! Syksyn uudet kumpparit oli tullu! Mikä ihana tuoksu..jäin siihen seisoskelemaan :P Ja iltaisin mieheni on pakko ajeluttaa minua autolla kun tykkään nuuskia auton ikkunasta näin pimenevinä iltoina bensan hajua :D Rv 36
maaleja, tärpättiä, tupakkaa, liimaa (ikinä polttanut ja vihannut sitä hajua). On kova työ saada ajatukset muualle!
Ihana! Mun teki mieli syödä vaan appelsiinin kuoren sisäpuolta, sitä valkoista. Mies sai syödä hedelmät, minä nautin kuorien järsimisestä.