Apua! Olen raskaana ja haluan syödä Pirkka-pyykinpesujauhetta!
Se tuoksuu niiiin taivaalliselta. Olen impannut pulverin hajua nyt monena päivänä minuuttitolkulla ja tänään otin jauhetta käteeni ja hypistelin sitä. Tekisi niin mieleni tunkea sitä suuhun oikein kunnon kourallinen.
Onko kellään ollut mitään vastaavaa..? :0/
Kommentit (51)
kanssa kaikkia halppis muovikenkiä, mutta tyttö tuli :)
halu impata bensaa (en toteuttanut) ;-)
Mutta vaikka tuli räntää taivaan täydeltä olin aina vapaaehtoinen tankkaaja. Nyt en tankaa kuin pakon edessä :-D
Mulla on kummankin raskauden aikana tehnyt tavattomasti mieli imeskellä puhtaita märkiä pyykkejä. Eikä siinä vielä mitään. Ihan loppuraskaudessa himoitsin likaisia tiskirättejä ja oli pakko ostaa itselleen oma puhdas tiskirätti, jonka sitten kastelin ja ei kun imeskelemään.
että odottaessaan mua himoitsi lehmien suolakiveä....Oli käyny lipaseekin...Kiva...
tää mun on tosi nolo mutta himoitsin kaikkea karheaa!!!! :O :D Suihkussa siis tungin karheän pesusienen suuhuni ja jyrsin sitä:DD ja hankasin ihoani kynsiharjalla(tosi terveellistä iholle) ja kaupassa oli aina käytävä siivousosastolla katselemassa juuriharjoja ja ties mitä karheitä siivousvälineitä,koska ne vaan oli "niin ihanan karheita" söin monta pesusientä rikki,en siis niellyt mutta mutustin,ah! :DD
ja hämärässä perunakellarissa kuin mikäkin vampyyri kun siellä tuoksui niin ihanalta, kostealta kiveltä ja mullalta.
molemmissa raskauksissa aivan järjetön kuramatto into. siis niitä isoja rullija kaupassa josta saa ostaa oman haluaman määrän kuramattoa. ne tuoksu niin hyvälle, kävin kaupas aina imppaamassa niitä, ja aina ois tehny mieli ostaa kotiin. sainkin yhden kerran miehen suostuteltua ostamaan uutta kuramatto vaikka ed.oli vasta vuoden vanha, aikun sain kotiin ja pääsin montatuntia leikkelee sitä ja asettelee eteiseen ja nuuhkin sitä. mietin ,mota kertaa pitäskö leikata pieni pala siitä tyynyliinaksi.
ja kuramaton imurointi, kun kuuli oikein et hiekka menee imurin putkeen...aah mikä ihan tunne.
himo noihin pesusieniin! jääpaloja menee päivittäin kauhea määrä kun pureskelen niitä. puhdasta pyykkiä myös haistelen! :D
Ja himoitsen seuraavia tuoksuja
- multa
- hiekka
- kellari
- steariini
- pyykinpesujauhe
- taululiitu
Tuosta hiekasta tulee oikein vesi kielelle. Ja metrokäytävässä on joissain kohdissa sellainen ihana kellarintuoksu, imppailen sit sitä. Mitään noista en nyt kuitenkaan ole syönyt mutta mieli tekisi. :D Nytkin rupeaa kuolat valumaan pitkin suupieliä.
Jännä kyllä, kalkkitabletit oksettaa. Lisärautaa syön.
Kylläpä te olette ihanan höpsöjä! Onnea kaikille raskaana oleville ja raskaana olleille. : )
ps. nauttikaa kesän tuoksuista!
kun mun ei oo tehnyt mieli yhtään mitään. Päinvastoin, on pitänyt itsensä pakottaa syömään edes jotain, kun kaikki ruoka vain etoi.
Ei sitten niin mitään mielitekoja... Saatan unohtaa syödä, kunnes tajuan oloni huteraksi. Mm. tänään söin aamupalan, seuraava "ateria" olivat kahvikupillinen ja sokerikorppu n. klo 18. Illalla söin palan patonkia maidon kera...
Rv 18+5
Raskaana ollessa mäkin imppailin puhtaita pyykkejä, tuoksuivat niin taivaalliselle! Ja hiekka, kellari, multa, nam! :D
Ja syömisistä kirsikkatomaatit ja porkkanat, multaisa porkkanoita oli ihana pestä! :D
anemiasta ja suorastaan rakastin asioida autotallissa. Ne tuoksut tiedätehän:) Ja puu! Esikon puupalikat olisin voinut syödä sellaisenaan. Bensan tuoksukaan ei ollut hassumpi:) Oliko sit alhaisella hb.llä jotain tekemistä en tiedä.
toisessa raskaudessa. Keksin tekosyitä kirjoittaa "myrkkytussilla", että sain samalla nuuhkia hajua!! Tussia "pelkiltään" en kuitenkaan nuuskinut, mutta syitä sen käytölle piti keksiä :D Samoin bensan tuoksu oli hyvä, ja Vanish -jauhe tuoksui mahtavan hyvälle :D
Muistan joskus lukeneeni naisesta, joka oli raskausaikanaan koittanut päästä aina isojen rekkojen peesiin, koska rakasti niiden pakokaasun hajua :DD
Sairasta, miten pakottavia ne himot raskausaikana voikaan olla, että ihan muuten tervepäinen nainen alkaa käyttäytymään täysin mielettömällä tavalla.
Korvikkeeksi löysin ne semmoset karkkikaulanauhat, niissä on jotain samaa, kerran tytöllä oli jotain rakeista karkkijauhoa ja mun piti marssia heti ostamaan itelleni samaa kun se mätsäs pyykkipulverin himoon:D
nuuhkia esim. bensiiniä raskaana ollessa? Kai sillä nyt jotain vaikutuksia on?
nuuhkia esim. bensiiniä raskaana ollessa? Kai sillä nyt jotain vaikutuksia on?
se muuttuu terveelliseksi heti kun raskautuu ;)
en voinut ollenkaan käsitellä pekonia, kun mun teki ihan kauheesti mieli syödä sitä raakana
Mä istuin puolet raskaudesta joko kellarissa missä on raakapuusta rakennetut kopit, tai sitten saunassa. Se puun tuoksu oli ihan mieletön. Eskimo puikkoja mies raahas kaupasta selkävääränä, ei se jäätelö vaan niiden tikkujen järsiminen! Päivällä söin mieheltä salaa puista paistinlastaa ja pyykkipoikia...
Ihana raskaus! :)