Kuninkaalliset häät 2015: Carl Philp ja Sofia <3<3<3
Kommentit (1272)
Ööö. Mikä tatskajätkä. Ja joku vihelsi. Yhä juntimpaa.
Sofian äiti varsinainen tankki, jessus mikä matroona. Kakku maistuu
Victoria on itkeneen näköinen ja hermostunut :O
[quote author="Vierailija" time="14.06.2015 klo 00:40"]Hassua, miten Vickan ja Madde suhtautuivat tänään niin nuivasti Sofiaan jos kerran edellisen päivän puheessaan olivat ylistäneet molemmat Sofiaa maasta taivaisiin. O_o
[/quote]
Iltapäivälehtien otsikointi nyt on aina vähän sinnepäin...
No jo on tyylitön kakkutsydeemi! Näyttää just siltä, että on pitänyt väkisin vääntää jotain erikoista.
[quote author="Vierailija" time="13.06.2015 klo 17:31"][quote author="Vierailija" time="13.06.2015 klo 17:30"]
Että mulla ottaa koville. C-P on niin ihana! Sofia ei oo ansainnut sitä. En kestä kun S tulee... Mua raivostuttaa jo nyt
[/quote]
Rauhotu, mamma.
[/quote]
En pysty!!!! Minun kuuluisi olla tuolla C-P:n rinnalla. Rakastan Carl-Philipiä ja vihaan Sofiaa.
Ei mikään Vårtland vaan Värmland! Ja Lilian, ei Vivian.
Kuka edustaa suomesta, -ei kait Haloska?
[quote author="Vierailija" time="14.06.2015 klo 00:42"]
[quote author="Vierailija" time="14.06.2015 klo 00:40"]Hassua, miten Vickan ja Madde suhtautuivat tänään niin nuivasti Sofiaan jos kerran edellisen päivän puheessaan olivat ylistäneet molemmat Sofiaa maasta taivaisiin. O_o [/quote] Iltapäivälehtien otsikointi nyt on aina vähän sinnepäin...
[/quote]
Kuninkaallista kettuilua.
Miks ette telkkarista kato? Yle fem..
[quote author="Vierailija" time="14.06.2015 klo 00:41"]
Sofian äiti varsinainen tankki, jessus mikä matroona. Kakku maistuu
[/quote] Hyvännäköinen nainen minusta.
Kylläpä on jäätävät kulmakarvat tällä kemalikakkukeisarilla.
Onko tuo sininen puku päällä studiossa kommentoiva mies ottanut kulmakarvojensa meikkaamisen mallia Vivian Valpurilta?!
[quote author="Vierailija" time="13.06.2015 klo 17:30"]
[quote author="Vierailija" time="13.06.2015 klo 17:24"]Christopher näyttää taas vähän krapulaiselta. [/quote] Pieni meikki tekisi freesimmän oloiseksi.
[/quote]
Chrisillä taitaa olla aina korkea verenpaine. Sen vuoksi pakrottaa punaisena.
Sydämeen ei mahdu kahta ämmää;
Jaa,kukas meistä henk.koht tietää,kuka on sydämetön tai sydämellinen.Hyvä täällä huudella sekä arvuutella.Antaa ajan kulua,miten prinsessa Sofia kruununsa kantaa.
eikä taaskaan kahvia!