Ymmärtääkö joku tuota huippumallikandidaatin miestä?
Mua ahdistaa tuon naisen puolesta kuin ahdistava mies sillä odottelee kotona - puhelut on vaan niin masentavia että itse kokisin tuon niin rankasti, että miettisin suhteesta irtautumista. Onko tuo teidän mielestä normaalia?
Kommentit (30)
Olisin varmasti käskenyt suksia hevon** jos ei osaa kannustaa ja olla ylpeä naisestaan.
Tuollaiset itsetunnottomat ääliöt ei tajua että juuri tuollaisella käytöksellä saa toisen katselemaan muita vaihtoehtoja.
mieltä siinä, että mies on masentava, henkisesti alistiva ruikuttaja. Ja en myöskään ymmärrä, miten hän ei edes tv:n takia yritä esittää vähän kannustavampaa...Meidän parisuhteessa ainakin tuollaisen tilaisuuden arvo ymmärrettäisiin puolin ja toisin. Jos miehelle tarjoutuisi vastaava "once in a lifetime"-työtilaisuus, kyllä minä jonkin aikaa voisin kotia ja lasta enemmän hoidella ja kannustaisin aivan varmasti. Ja TIEDÄN, että mies tekisi saman minulle.
Mutta, mutta, on asiassa toinenkin puoli. Meillä kotona eletään muutenkin vähän eri tavalla, kuin monessa lapsiperheessä. Mies oli esim. kuluneen vuoden aikana kuukauden vaeltamassa, eikä se ollut minulle mikään ongelma. Täytyy kyllä kysyä, kuinka moni teistä mammoista olisi ihan tyytyväinen, jos mies nyt lähtisi jollekin työmatkalle, joka saattaa kestää viikon, tai sitten kaksi kuukautta (Se A-K:han oli tuolla talossa lopulta pari kuukautta). Joka viikko sitten sinulle vaan ilmoitettaisiin, onko mies työmatkallaan vielä viikon lisää. Työhön kuuluisi esim. vähäpukeisena uimapukupukuisten tavattoman kauniiden naisten kanssa hiekalla kieriskely ja matkustelu hienoihin lomakohteisiin skumppaa litkimään samalla, kun te naiset jumittaisitte kotona parivuotiaan kanssa.
Olisitteko oikeasti sydämestänne onnellisia miehen puolesta, eikä tämä olisi teille ongelma? Tätä palstaa kun lukee, ei tosiaan saa sellaista kuvaa, että mammat olisi ihan ok, jos mies lähtisi kahdeksi kuukaudeksi työmatkalle, vain saadakseen duunin, joka sitten edellyttäisi useasti työmatkoja tulevaisuudessakin!
vanhempi on eri tilanteessa kuin muuten vaan naimisissa oleva.
En ole noita puheluita kuullut, mutta minusta ainakin tuntuisi ikävältä ja väärältä, jos miehen 'unelma' yhtäkkiä vaatisi kuukausien poissaoloa lasten luota.
Elämässä pitää tehdä valintoja. Jos haluaa lapsia, pitää olla läsnä. Jos haluaa toteuttaa muita unelmia, missä saa kuukausitolkulla seikkailla ympäri maailmaa, ei pidä tehdä lapsia, tai pitää odottaa, että lapset ovat isompia.
Ja ehkä minä olen vähän erilainen, kun en näe tuossa työssä niin suurta arvoa, että sen takia kannattaisi lapsen elämästä uhrata yhtään mitään. Ymmärrän sen, että joku katastrofialueille lentävä lääkäri kokee niin suurta kutsua työhönsä, että perhekin joustaa, mutta tuollaista turhanpäiväistä viihdettä..
toinen on kisan finaalissa ja päässyt kisan aikana Pariisiin ja Kanarialle ja saanut kokemusta ja upeita kuvia ja mies ruikuttaa että "...jäi sitten se Juha Tapiokin näkemättä..."
Voi jeesus sentään! Toivottavasti tyyppi on katsonut ohjelman ja tajunnut kuinka törppö on ollut!
Avovaimo soittaa kotiin ja kertoo päässeensä finaaliin. Peli kestää siis kaikilta loppukilpailijoilta saman verran. Kukaan ei enää lähde aikaisemmin kotiin. Jännitetään vielä yö vai kaksi, että kuka voittaa.
Niin mitä tekee marisija-lannanlevittjä: marisee! valittaa! kalastelee kehuja ja syyllistää!
Uskomaton tyyppi!
Se asia on sitten ihan eri onko pienen lapsen äidin paikka tuolla, mutta jos pariskunta on näin päättänyt voisi edes tossa vaiheessa kokeilla jotain kannustavaa tai kehuvaa sanaa itsesäälin sijaan.
niin se mies kuulostaa pikkumunaiselta itsetunnottomalta paskiaiselta joka yrittää kiristämällä ja uhkailemalla saada anna-kaisan säälimään itseään ja pysymään vaan hellan ja nyrkin välissä, todella rasittava kuunnella sen ruikutusta siellä puhelimessa, "no onko ne meidän häät vielä voimassa?" "niin vai tuleeko tästä suhteesta nyt mitään?" Sellaista manipuloivaa valitusta kokoajan!! Ärsyttävää!
mies kuulosti sydänjuuriaan asti loukaantuneelta. Jäin mietimään, miten A-K lähti kisan? Eikö siitä puhuttu kotona etukäteen? puhuttiinko siitä että voi mennä jopa muutama kuukausi?
Toki mies on ärsyttävä jne ja kannattaisi miettiä mitä telkkarissa sanoo mutta katse peiliin äidit - miltäs tuntuisi toisinpäin? Ja kannattaa kyllä ottaa huomioon sekin ettei siellä telkussa välttämättä aina näytetä ihan kaikkea ja aika helposti ohjelman tekijät saavat tilanteen vaikuttamaan kurjemalta kun onkaan... Viihteestähän kuitenkin on kyse!
mutta moukalta kuulosti! Itselle olisi kyllä tullut paha mieli jos oma mies ei kannustaisi.
Todella ahdistavaa kuunnella. Omalla miehelläni oli samanlainen kausi, mutta hän oli silloin sairas ja saikin sitten kunnon lääkityksen. Nyt itsekin kauhistelee sitä millainen oli silloin.
Toivottavasti saavat asiansa kuntoon.