Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä kaikkea sossu maksaa tulevalle lapselle?

Vierailija
15.06.2009 |

Vaunuihin vissiin saa avustusta? Saako mihinkään muuhun?

Mikroonkin rahat vissiin vois sieltä pummia?

Maksaako sossu muutto kustannuksia jos muutamme kaksiosta kolmioon tulevan lapsen takia?

Kommentit (70)

Vierailija
61/70 |
16.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos mä haluan elää elämäni tämmösenä, niin mitä siihen on muilla sanomista? Enhän mäkään arvostele teidän elämää ja teidän valintoja!!

Me muut ei heittäydytäkään elämään sun verorahoillasi ihan vaan siksi että ois kivaa, se on se ratkaiseva ero.

Pitäiskö mun jättää lapset tekemättä sen takia että olen sossun asiakas??

Pitäisi.

Kyllä täytyy myöntää että hävettää ja olen pettynyt jos omista lapsista tulee tuollaisella asenteella varustettuja, ainakin yritän kasvattaa ne tulemaan toimeen omillaan.

Vierailija
62/70 |
16.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

lisäksi sänky, syöttötuoli, kaksion vuokra (asuin vauvan kanssa kaksin). Lisäksi maksusitomus kaikkiin lääkkäisiin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/70 |
16.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä kertoo paljon näistä ihmisistä ja heidän käsityksestään maailmasta...? Vai verorahoista menee VALTAOSA kansanedustajien palkkoihin ja matkusteluun?:) Ei jukolauta tätä tyhmyyttä.

Olet varmaan myös sitä mieltä, että sossutäti ei anna rahaa lisää, koska on vain ilkeä ja katkera akka. Takahuoneessahan on se kone, josta nappia painamalla sitä rahaa syntyy lisää.

valtaosa menee kyllä kansanedustajien palkkoihin ja matkusteluun. ja mitä noihin sossupummeihin tulee, niin kyllä meidän sossussa ainakin on valtaosa alkoholisteja jotka sitä tukea hakee.. et en kyllä lähtis kivittämään perheellistä joka hakee tukea.. mä ainakin mieluummin sijoittaisin maksamani verot jonkun lapsen tarvikkeisiin, kuin jonkun alkoholistin vieroitushoitoon tai kansanedustajan saunailtaan

Vierailija
64/70 |
16.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sillon jos lapsen isä on armeijassa. Kuittia vastaan saa rahan.

Vierailija
65/70 |
16.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

vielä kehtaavat olla ylpeitä itsestään!

Munkin lapset juuri tuossa kehuivat, miten isi oli ostanut kotiinsa laajakuvanäytön tietsikallensa. Ihan kiva joo, mutta eipä isillä ole "varaa" maksaa elareita neljästä lapsestaan.... yhteiskunta nekin maksaa (vain 2 lapsista minun kanssani).

Ja mitä hittoa tuollaisille luusereille voi? Ei mitään! Ne mennä porskuttaa vaan! Toiset käy töissä ja koettaa pienillä palkoillaan sinnitellä, ap:n (ja mun exän) kaltaiset parasiitit makaa kotona ja miettii, mitä seuraavaksi pummais mistäkin...

Olis kirveellä töitä!!!!

Vierailija
66/70 |
16.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

up

Vierailija
67/70 |
16.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivon tosiaan et on koko Ap juttu provoa..

Mut jos totta ni voi kysyä, et mistähän on "pummi sossusta"-oppi iskostettu? Henk.koht. en menisis kuin ihan rahattomana jne. käymään..ja silloinkin liian rehellisenä olisi, jolloin ei saa euron euroa..:)

No tietysti makiaa elämää on ku KAIKKI maksetaan muualta, mutta kuinkahan kauan sitte se raha juoksee..:)

Vierailija
68/70 |
16.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

up

Vierailija
69/70 |
13.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.06.2009 klo 20:02"]

Ollaan oltu yli vuosi sossun asiakkaana niin eikö sieltä nyt kannata kaikki maholliset pummia mitä vaan voi :)

[/quote]

Vierailija
70/70 |
18.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihania tällaset B-luokan kansalaiset. Itse en ole ikinä hakenut toimeentulotukea, vaikka äärimmäisen tiukilla ollaan oltu. Jotakin työtä saa aina, kun tarpeeksi yrittää. Mutta kai se on tämän hyvinvointiyhteiskunnan taakka, että on ihmisiä, jotka elävät tyytyväisinä muiden rahoilla.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi seitsemän yhdeksän