Miksi oi miksi me ei saada toista lasta? :(
Esikoinen tuli ns. kertalaakista neljä vuotta sitten, toista lasta yritetty kohta vuosi...
Ovis testein ja tuntemusten mukaan ok, kierto säännöllinen mutta ei vaan natsaa.
Juuti sain kaveriltani viestin että kolmas tulossa, olen onnellinen heidän puolestaan mutta samalla niin kateellinen että nyt itkettää...:/
Kommentit (7)
Eli halauksia sinulle. Odottavan aika on pitkä, mutta onneksi perusjutut näyttäisi kuitenkin olevan kunnossa siis että kierto on säännöllinen jne. Vaan onhan vuosikin pitkä aika odottaa kun toivoo kovasti uutta tulokasta. Ainahan toki kannattaa kävästä lääkärin juttusilla jos ei vuoden yrittämisen jälkeen ala tärppäämään. Tsemppiä teille, toivottavasti pian onnistaa! :)
Kannattaisko kuitenkin köydä gynellä tutkimuksissa, voihan siihen olla joku ihan selkeä ja hoidettavissa oleva syy, vaikka ovis onkin säännöllinen, esim. kiinnittymisongelma.
kuitenkin ihan erilainen.
Esikoinen kuoli kohtuun, ainokainen syntyi pikkukeskosena ja hänen jälkeensä on ollut monta keskenmenoa. Toista elävää on yritettiin yli 7 vuotta. Nyt on tultu siihen tulokseen, että lapsi saa jäädä ainokaiseksi. Ei enää oma pää kestä ja ikääkin on sen verran, ettei millään viitsisi aloittaa alusta.
Jaksamista sulle, toivottavasti tärppää!
yritettiin toista 2 vuotta, mutta ei kuulunut. Nyt onkin sitten ehkäisy, olen keksinyt muuta puuhaa.mihinkään hoitoihin en todellakaan lähde, yksi riittää sitten.
Saan kyllä vihat niskaani mutta mä heittäisin noi ovistestit huitsin hittoon. Ahkeraan petipuuhia vaan, moni tietämättään noilla testeillä vaan pitkittää raskautumista, koska siittiöt elää naisen sisällä jopa viikonkin, ja jos sekstailee vain silloin kun ovistesti niin sanoo niin jää moni "tärppipäivä" käyttämättä
meilläkin on yritystä takana reilu vuosi, ovistikkuja en ole koskaan käyttänyt, sillä olen ajatellut että saa tulla kun on tullakseen.
Voimia yritykseen, yritetään kuitenkin nauttia elämästä!
Tiedän tunteen, odotellaan kolmatta..
Kaksi lähti samantien, mutta nyt mennyt jo puolitoista vuotta ja kaikki kunnossa!
Usko pois, kyllä se nyytti vielä meillekin suodaan:)
VOIMIA!