Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi mies tekee näin?? Mikä mussa on vikana?

Vierailija
12.06.2009 |

Ei oo esitellyt kavereilleen vaikka ollaan oltu viis vuotta yhdessä. Vanhemmilleen esitteli vasta kahden vuoden seurustelun jälkeen. Oltiin sovittu, että tänään mennään yhdessä ulos. Sitten miehen kaveri soitti ja pyysi kaupungille ja mies lähti -ilman mua. Ei siis halunnut, että mä lähden mukaan, vaikka mua ei olisi haitannut mennä miehen kavereiden kanssa yhdessä. Viikon päästä on menossa serkkunsa rippijuhliin, johon mutkin on kutsuttu (tai mies sai kutsun avec), mutta on ilmottanut sinne, että mä en pääse! Vaikka mulla ei oo sillon mitään ja olisin mielelläni lähtenyt.

Kommentit (29)

Vierailija
21/29 |
13.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alkuperäisestä viestistä tulee se kuva ettei esittele sinua kenellekkään,

Jos on jäänyt nämä rellestys kaverit vähemmälle esittelylle, niin tuskin siinä sitten mitään, jos eivät ole siis ihan mitään päivittäisiä tai edes viikottaisia kavereita

Vierailija
22/29 |
13.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

NO sittenhän asia on eri jos muuten ottaa sinut normaalisti mukaansa. Alkuperäisestä viestistä tulee se kuva ettei esittele sinua kenellekkään,

Jos on jäänyt nämä rellestys kaverit vähemmälle esittelylle, niin tuskin siinä sitten mitään, jos eivät ole siis ihan mitään päivittäisiä tai edes viikottaisia kavereita

No alussa ei esitellyt juuri kellekään tai meni tosi kauan. Oltiin varmaan oltu vuosi yhdessä, kun pyys mukaan työpaikan pikkujouluihin ja siitä se lähti. Nykyään me kyllä matkustellaan yhdessä, nähdään nykyään miehen vanhempia pari kertaa kuussa ja ottaa mut mukaansa esim. työpaikan juttuihin. Mutta eilen vaan tuntui niin pahalta, kun en taaskaan päässyt tapaamaan näitä tiettyjä kavereita. Oon joskus mieheltä kysynyt, että kumpaa se häpee, mua vai kavereitaan ja silloin sanoi, että näitä kavereitaan.

ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/29 |
14.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vietettiin eilinen ilta miehen lapsuudenkaverien kanssa. (Eivät siis olleet tätä örvellysporukkaa.) Oli tosi kivaa ja musta ainakin tuntui, että miehen kavereistakin oli kiva tutustua muhun. Olen kuulemma rento ja sovin hyvin porukkaan ja muhun haluttaisiin tutustua paremmin. :) (Tämä siis sanottu sekä miehelle että suoraan mulle.)

Rippijuhlista selvisi se, että juhlien järjestä (miehen täti) on kuulemma aika neuroottinen ja oli painostanut pitkän aikaa vastaamaan kutsuun. Mies sitten vastasi suutuspäissään ja silloin ilmoitti, että menee yksin. Nyt kokee, että mokasi mutta ei voi enää muuttaa ilmoitusta, koska täti ei kestä tämmöisiä muutoksia.

ap

Vierailija
24/29 |
14.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Munkin miehellä on muutamia sellaisia kavereita, joita minä olen nähnyt harvoin jos ollenkaan. Poikamiehiä kaikki ja meno mäkkireissuilla on juuri sellaista, että joku kusee housuun, joku tippuu kännistä skootterin selästä jne. En yhtään ihmettele, että mies on näiden tyyppien kanssa mielellään ihan keskenään. Tosiaan en ainoana naisena haluakaan olla joukossa mukana. Mieskin näkee näitä tyyppejä nykyään tosi vähän, mutta jotenkin ne vanhat kaverisuhteet säilyy miehillä ehkä paremmin...

Ensin itsekin ajattelin, että mies jotenkin häpeää minun esittelemistäni, mutta kyllä se on tosiaan enemmän niin päin, että mies häpeää tai ei halua minun näkevän tuon porukan rellestystä.

Vierailija
25/29 |
14.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

hei ap,

olen kuin sun mies mutta naispuoleinen. Tein samaa 6 vuotta. Mulla syy oli ulkonäöllinen, sosiaalinen ja sosioekonominen. Teidän ikiä en tiedä, itse olin alaikäinen aluksi, mutta kun jonkun linjan ottaa... kärpäsestä tulee härkänen... Eli kun kerran sille tielle lähti, niin oli tosi vaikeaa lähteä muuttamaan käytöstään. Vaikka itse tietää tasan tarkkaan kuinka tyhmää, epäreilua ja noloa se on.

Sittemmin uuden parisuhteen löytäneenä - jossa ei todellakaan mitään tällaista tapahdu - olen ymmärtänyt, että se oli aito rakkaus, mikä siitä suhteesta puuttui. Sitten kun ulkonäkö-, fiksuus- ja sosioekonomisia paineita ei korvannut edes vaaleanpunaiset rakkauslasit, oli lopputulos tämä.

Ota härkää sarvista. Meillä tätä peliä pelaattiin pitkään ja hartaasti, koska mies oli niin nössö että antoi sen tapahtua: ei laittanut mua selkä seinää vasten.

Jos olisi laittanut, olisi se suhde päättynyt jo paljon aikaisemmin ja hänenkin aikaansa olisin paljon vähemmän tuhlannut.

Viimeisestä illanvietostanne oppineena potki jatkossakin sitä miestä persuksiin jos haluat jotakin tapahtuvan! Se ei sitä selvästi osaa itse tehdä, ehkä jopa laittaa hanttiin. Mutta jos haluat sen pitää itelläs ja haluat oikean parisuhteen, niin älä luovuta!

Itellä siis ainakin se tosiasiallinen vika oli omien korvien välissä (psyykessä), vaikka nyt nää ongelmat toisen ulkonäköön ja ominaisuuksiin ulkoistankin.

Tsemii!

Vierailija
26/29 |
14.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse ainakin vetäisin herneen kunnolla nokkaan tuollaisesta..

Siis 5 vuotta yhdessä etkä sukulaisen rippijuhliin saisi lähteä...

Mies pitää sua vaan sellaisena varana, eli heti kun tulee jotain kivempaa tekemistä (kuten oma kaverinsa pyytää ulos) niin sä jäät kuin nalli kalliolle. Todella alentavaa! Itse en tuollaiseen suostuisi.

Olen nyt seurustellut 3 vuotta (ei asuta yhdessä) ja reilu vuoden jälkeen käytiin miehen sukulaisen rippijuhlissa ja muissa kinkereissä yhdessä.

Vierailija
27/29 |
14.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

sellaisen miehen kanssa joka ei halunnut esitellä mua vanhemmilleen lainkaan, koska "ne aina tyrmää kaikki, eikä hyväksy ketään" Siitäkin huolimatta että tavallaan tunsin jo hänen äitinsä koska hän oli minun äitini entinen työkaveri...

Hänen veljensä kutsui meidät syntymäpäivilleen, ja olimme menossa, muistan että ostin jopa jonkun uuden mekon tilaisuutta varten. Juhlapäivänä mies kuitenkin ilmoitti ettemme menekkään, koska "veljen kaverit on niin tylsiä nörttejä"

Kerran mies myös perui yhteisen viikonlopun koska kaverit pyysivät häntä mukaan tallinnaan.

Muistan myös konserttimatkan, jolle mies oli menossa kavereidensa kanssa, siis katsomaan jotain bändiä, ja he olivat ottaneet bussikuljetuksen sinne. Kysyin josko voisin tulla mukaan, mutta bussissa ei kuulemma ollut tilaa, eikä kukaan muukaan ota tyttöystävää mukaan... noh, vein miehen autolla huoltoasemalle jossa hän nousi bussin kyytiin, ja sain huomata että monella hänen kavereistaan oli tyttöystävä mukana...

Eli todennäköisesti AP seurustelet mun exän kanssa =) Ei minussa ollut mitään vikaa, eikä sinussakaan AP. Vika on miehen korvien välissä.

Vierailija
28/29 |
14.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kukaan mieheni kaveri ei toivoakseni ole kussut housuun McDonaldsissa :)

Sori, menee OT.

Vierailija
29/29 |
14.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Numero 25 korjaa omaa viestiään: tarkoitin mökkireissuja, en mäkkireissuja :) Kukaan mieheni kaveri ei toivoakseni ole kussut housuun McDonaldsissa :)

Sori, menee OT.

:D :D