Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miehet ja naiset: kuinka usein harrastatte itsetyydytystä

Vierailija
11.06.2009 |

Seksi menee kotona loistavasti (2-3 krt viikossa) mutta silti molemmat meistä masturboi säännöllisesti (3-4 krt viikossa).

Lisäksi on tosi makeeta kun molemmat masturboivat ennen varsinaista seksiä toisen nähden esileikkinä).

Kuinka usein teillä ja miksi?

Kommentit (54)

Vierailija
21/54 |
23.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tulee runkattua päivittäin n. 1-2 krt/pvä. Olen ukm ja 41 v. Vaimoni kanssa sexiä n. 1 krt/kk, ei kuulemma lasten jälkeen enää maistu. Ok. Kovat paineethan siitä tulee alakertaan, kun noin harvoin harrastamme sexiä. Lisäksi imetän omaani myös miehillä n.1-3 krt/vko.

Vierailija
22/54 |
23.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis aina kun tekee mieli harrastaa itsetyydytystä ja tykkään kyllä tehdä sitä itsekseni ja kehittää omat fantasiat.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/54 |
23.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

typerää touhua. Vastenmielistä.

Vierailija
24/54 |
11.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

mies on reissutyöläinen ja kotona vaan viikonloppuisin. silloin tiettu naidaan mutta arkipäivnä molemmat joutuu runkkaamaan =)

Vierailija
25/54 |
12.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

paitsi menkkojen aikaan. Mies ei suostu kertomaan mutta varmaan sekin joskus

Vierailija
26/54 |
12.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

saa vielä extra kiksit kun runkkaa esim. iwebcam.comissa kamera päällä. suosittelen myös naisille.

Vierailija
27/54 |
12.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

en ole koskaa ajatellut asiaan. mikä siinä on homman nimi??

Vierailija
28/54 |
12.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

valitse live chat. kamera päälle ja nautiskelemaan. tavalliset ihmiset chattailee ja tosi vapauttava hiukan vilautella. suomalaisia paikalla aika paljon, yleensä suomi huone on lukittu, mut salasana on suomi tai sit sen voi päätellä huoneennimestä. kokeile ihmeessä.

Vierailija
29/54 |
14.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

useita kertoja viikossa.

mä tartten ja saan orkun joka ilta, huvitti miestä tai ei!

Vierailija
30/54 |
15.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen sinkku ja seksielämää on välillä, toisinaan taas ei. Mulla menee silleen että sillon kun olen suhteessa ja saan hyvää seksiä, sitä tekee mieli lähes kokoajan ja masturboin päivittäin rakastelujen lisäksi. Nyt näin sinkkuna, seksittömänä aikana seksi painuu pois mielestä melkein kokonaan eikä tule tyydytettyä itseä kuin ehkä muutaman kerran kuukaudessa?

Vierailija
31/54 |
15.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehen kanssa on seksiä pari kertaa viikossa ja se on riittänyt. En muista koska viimeksi olisin harrastanut itsetyydytystä. Siitä on kuukausia.

Vierailija
32/54 |
15.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meilläkin reissutyö rajoittaa yhteisiä hetkiä. Arkisin tulee hoideltua hommia soolona noin kerran viikossa, viikonloppuisin naidaan 3...4 kertaa.

Vierailija
33/54 |
17.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaa sitten muistaa kun webcamissa viuhahtaa, että joku katsojista voi mahdollisesti nauhoittaa sen omaksi ja muiden iloksi. Ihan vaan tiedoksi.

Vierailija
34/54 |
18.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja about 2-3 kertaa seksiä viikossa, joka on oikeastaan usein aika Jees.

Masturboin kuitenkin keskimäärin noin 6 kertaa viikossa.

Vierailija
35/54 |
19.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

joskus on kuukaudenkin tauko. Seksiä ei muuten ole kuin ehkä kerran kahdessa kuukaudessa.

N27

Vierailija
36/54 |
20.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taidan olla aika harvinainen tapaus ton itsetyydytyksen suhteen. Se ei vaan tunnu miltään. Loistavaa seksiä on miehen kanssa 2-6 x vko:ssa, välillä panettaa koko aika ja sitten saattaa mennä viikkokin niin ettei juurikaan tee mieli. Onneksi ollaan miehen kanssa aika pitkälti samoilla linjoilla.

Vierailija
37/54 |
20.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

miehestä en tiedä

Vierailija
38/54 |
22.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi et ala pettämään? Ei tuo oikein parisuhteelta kuulosta. Itse ainakin valitsen huolella seuraavan kumppanin, sitten joskus kun ylipäätään huvittaa sitoutua. Seksin on sujuttava niinkuin päiväunissa. Todennäköisesti naisystäväsi nauttii sadistisesti kun voi pitää sinua seksuaalisesti riippuvaisena ja tyydyttymättömänä.

Huorat ne pettää ja kusipäät.

who wants to be a whore?

Vierailija
39/54 |
13.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Moi!

Mikä mahtoi olla tuo elokuva? En ole leffoissa siihen törmännyt..

Ollaan molemmat sekä mieheni että minä aika aktiivisia mitä seksiin tulee ja harrastamme molemmat itsetyydytystä ajoittain. Olen vain huomannut sen että jos mieheni saa vapaasti harjoittaa masturbaatiota niin hänellä ei enää jää "energiaa" minulle joka johtaa siihen ettei hän sitten enää jaksa peuhata muutamaan päivään kanssani sängyssä.

Katseltiin sitten tuossa jokin kk sitten elokuvaa jossa nainen laittoi miehelleen siveysvyön kun epäili että miehensä saattaisi olla uskoton. Ajatus siitä että miehelläni olisi siveysvyö oli kutkuttva ja kävin ostamassa sellaisen hänelle lahjaksi ja hän suostuikin sen käyttöön ihan "leikki mielellä"! =D Siveysvyö olikin sen verran tehokas ettei itsekoskettelu enää onnistunut mutta perus hygienia hoitui ja vessassa käynnit ongelmitta joten en suostunutkaan sen avaamiseen ennenkuin olisin sillä tuulella että haluaisin yhdyntää ;) Kun sitten jo noin viikon kuluttua avasin siveysvyön niin johan seksi maistui miehellenikin ja päätimme yhdessätuumin jatkaa siveysväline leikin jatkoa joka jatkuu edelleen!! ;D En uskonutkaan että minussa piileskelisi pieni "domina" Hihhihhiiii!!! ;D

Googleta "CB-6000" niin näet millainen kapistus on kyseessä jos kiinnostaa ;)

Vierailija
40/54 |
23.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huorat ne pettää ja kusipäät.

who wants to be a whore?

Siinä tosi mies! Olen samaa mieltä! Mistä tuollaisia miehiä vielä löytyy? Oletko muutenkin täydellinen? Haluan tavata Sinut seuraavassa elämässä, kun olemme molemmat sinkkuja ;)