Teini vai . ..
Miehet
Yleensä ihannoidaan teinitypyistä ja kuitenkin keski-ikäisen estottomuudeesta!!!
itse 41 ja hyvinsäilynyt,mutta en kuitenkaan anorektikko vaan normaali nainen isoilla haluilla...
Kumman valitsisitte??
Kommentit (47)
jolla on lisäksi kiinteät raskausarvettomat rinnat, napakka vatsanseutu, pyöreähkö urheilullinen perä, kaunis synnyttämätön pimpsa, ehjä väliliha ja vieläpä useimmiten siedettävässä kunnossa oleva naama.
Sori 4-kymppiset naiset. Suurin osa teistä ei ole Helena Lindgrenin tai Kylie Minoquen näköisiä...
4 ja 5 kertoikin jo miten asiat ovat! eli juurinäin! suomalaisilla naisilla on tunnetusti aika hyvät läskigeenit! vaikka geenejä on turha siitä syyttää ettei saa hilattua itteään salille tai lenkille... Kyllä tekosyitä aina riittää kuten " ei ole aikaa"
mutta en minä sen teinin kanssa perhettä perustaisi. niiden oikkuja hullukaan kestä! kireästä pimpsasta nauttisi kyllä jonkin aikaa.
ja muutkin lihakset.
Kireä 15v ei välttämättä vielä tiedä, miten sitä pimppaa käyttää.
Vierailija:
Kireä 15v ei välttämättä vielä tiedä, miten sitä pimppaa käyttää.
Ei tarvi tietääkään. Pääasia, että misukka osaa nauttia, kun annetaan kunnon kyytiä...
Olen jo 26-vuotias ja lapsiakin synnyttänyt. Taidan laittaa avioerohakemuksen vetämään, niin saa mies ottaa nuoremman. :(
joten ihan sama 15v tai 16v. Itse en tuon ikäisenä olisi vielä osannut " sedän" kyydityksestä nauttia. Menetin neitsyyteni 16-vuotiaana, mutta ekat orgasmit sain vasta neljä vuotta myöhemmin.
Ja älkää nyt vain väittäkö ettette ole saaneet naisianne koskaan laukeamaan silloin kun teillä on muna sisällä.
Omien kumppaneideni mielestä yhdynnästä tekee nautittavimman kun nainen laukeaa niin, että emättimen supistelu lypsää mieheltäkin orgasmin. Sitä on turha odottaa ekoja kertoja seksiä harrastavalta tytsyltä.
joille minä ja kaverini silloin nuorina, kiinteinä ja arvettomina naureskelimme. Niitä setiä, jotka eivät omasta pelikuvastaan tunnista ikääntymistään ja rapistumistaan eivätkä tajua tyytyä oman tasoisiinsa ja ikäisiinsä vaan kuolaavat yläasteikäisten perään. Surullisia ja epätoivoisia tapauksia. Otimme niistä yleensä ilon irti, annoimme maksaa viinat ja ajeluttaa hienoilla autoilla, mutta ettäkö niille olisi joku antanut - hyi helvata!
Vierailija:
jolla on lisäksi kiinteät raskausarvettomat rinnat, napakka vatsanseutu, pyöreähkö urheilullinen perä, kaunis synnyttämätön pimpsa, ehjä väliliha ja vieläpä useimmiten siedettävässä kunnossa oleva naama.
Sori 4-kymppiset naiset. Suurin osa teistä ei ole Helena Lindgrenin tai Kylie Minoquen näköisiä...
Koska ensinnäkin 18-20 kesäisillä pikkulutkilla on kyllä muodot monesti kohdillaan, puheet irstaita ja kun otan mulkun esille niin alkaa alaleuka väpättää. Yleensä naimisesta ei tule mitään, koska paikat on niin piukeet, lisäksi täysin estottomia ko. ikäisiä on harvoin, kun kokoajan mietitään miltä näyttää.
Olen itse 31 v ja yhtä poikkeusta lukuunotatmatta kaikki vakipanoni ovat 35-43 vuoden väliltä. Nämä naiset todella haluavat naida, heitä saa ns. nussia niin että paukkuu, pimpsat on aikuisen naisen vittuja, jonne mahtuu muutakin kuin pari sormea nippa nappa ja kaksi heistä ( molemmat varattuja/naimisissa) menevät aivan sekaisin persepanosta eikä kaluni paksuus ole este vaan kuulemma jotain, mitä ei kotona saa.
Joten aikuinen halukas nainen, joka haluaa tulla pannuksi, osaa antaa ja osaa vaatia.
oasasi pukea sanoiksi mikä tekee aikuisesta naisesta ihanan ja haluttavan.
mici65(a)luukku com
Kiva kuulla. Halut ja himot ne on tässäkin iässä. Kun vaan löytäisi puhemiehen sijaan tekomiehen, joka ei hämmästy kun pimpsaani menee 3 sormea heittämällä, tissit on dd mutta ei tämän kokoiset voi olla naturaalisti pystyt vaan kyllä niitä saa leileiksi sanoa ja rutistaa juuresta kiinni, heiluttaa ja veivata.
Sitä toivoisi, että sitten kun kerrankin on vapaa viikonloppu niin löytyisi kaveri joka jaksaa, kalukin voisi olla kookas. Saisi nussia - ihan joka reikään eikä tarvitse sitoutua - koska miestä en huusholliini en kaipaa muutoin kuin ilman housuja ja muna tanassa.
Kyl on ihmisillä jutut...naurettavaa...
Ja Sinulla on täysi oikeus olla kiinnostumatta, nauraa tai vaikka itkeä. Mikään tai kenenkään mielipide/ajatukset/toiveet ei ole naurettavia-
Kyl on ihmisillä jutut...naurettavaa...
[/quote]
naiset ovat seksuaalisimmillaan 36 vuotiaana ja miehet 17 vuotiaana..
On tehnyt harvinaisen selväksi asian.
...ja perse ei käy enää kuin singeri nuorempana sinua pannessaan niin ota poika lelu, 20-23 vuotta, hyvä kroppa, ovat kiimasta soikea varattuihin aikuisiin naisiin, voit valita haluatko pienellä kikkelillä vai isolla kullilla, jos kysyt taksijonossa 6 kaverin porukalta, niin kaikki näyttävät vehkeensä pimpsan toivossa, otat parhaan ja taxiin ja taxissa pojalta jo poskeen. Takaan, että nussiivat kuin hullut, kävelevät itse ovesta ulos, ei tarvitse päätä vaivata koska suusta tulee mitä sattuu ja tulevat yhdellä tekstiviestillä paikalle. Voi olla että menekkisi on parempi kuin ukollasi, jolla hommat voi mennä pahasti päin persettä kun sinulla ne menevät aivan varmasti päin vittua. Kyllä nainen kyntäjiä löytää-miehet löytävät luun sijaan useimmiten kädestään oman kalunsa.
Tissit ei roiku vaikka imetän tälläkin hetkellä nuorimmaistani, pillussani ei ole arpia välilihan leikkauksesta, perse on pyöreä ja masussakaan valittamista.
ja vaikka hoikka olenkin, kyllä ne raskaudet ja imetykset ovat jälkensä jättäneet. tissit on kuin liivintaskut ja vatsanahka kuin pakanamaan kartta. Perseeseen yms. mun mielestä raskaudet nyt ei yleensä edes vaikuta :D Kyllä ihan taatusti ukko panisi teiniä mieluummin, eri asia haluisko se jakaa elämänsä semmosen kanssa.
koska niitä saa harvemmin.
sorry :)