Miehet ja naiset: kuinka usein harrastatte itsetyydytystä
Seksi menee kotona loistavasti (2-3 krt viikossa) mutta silti molemmat meistä masturboi säännöllisesti (3-4 krt viikossa).
Lisäksi on tosi makeeta kun molemmat masturboivat ennen varsinaista seksiä toisen nähden esileikkinä).
Kuinka usein teillä ja miksi?
Kommentit (54)
Lähes päivittäin tulee harrastettua. Yksin asuvana se on luonnollinen tarve. Viisikymppinen mies on vielä kovassa vedossa näissä "käsitöissä".
Minä runkkaan lähes joka päiväm joskus useamman kerran päivässä Runkkuseuraa löytyy boocam.com/runkku
Yhdyntää kolme kertaa viikossa, mutta menkkojen aikaan tullut tavaksi runkata toisiamme vinyyli hanskat kädessä.
Itseämme hyvälle ollenkaan
Pari kertaa päivässä ja siksi, koska en saa pillua ja olen valitettavan halukas.
Ikisinkkumies
Lähinnä paineita poistan 1-4 kertaa päivässä riippumatta siitä harrastanko jonkun kanssa seksiä.
N26
Noin 1-2 kert. Viikossa.Vaimo jaksaa just 1kert.viiko tahti.
Vierailija kirjoitti:
Päivittäin :)
N 45
Taidat olla sinkku? Ainakin näin parisuhteessa tuo ei onnistu.
t. m-50
Minä olen 54v ja itsetyydytystä harrastan yleensä 7-10krt:aa viikossa ja en kyllästy siihen.
Joskus menee vkl pelkästään 6-7 krt:aa omaa kivaa.
Miehen antamien orgasmien lisäksi monta päivässä.
Runkkaan kun vaimo antaa luvan.
Noin 10pv välein
Nykyisin varmaan jo 2 tai 3 kertaa kuussa. Aiemmin vähemmän, kun olen aina halunnut säästää paukut vaimon pillun perille. Nuorempana ekat vuosikymmenet ei olisi oikein ommistumutkaan kun vaimo halusi epäsäännöllisesti ja usein seksiä. Piti säästää paukkuja kun saattoi haluta jo samana iltana. Vaimo vaistosi ja reagoi heti, jos en ollut pillun kiimassa. Kun olin oli vaimokin ja sillä varmistin seksiä useammin. Kaluni herkkyys vaimon kosketukseen nosti vaimolla heti kiiman.
kuten ap kirjoittaa.