Aikuinen mies, joka pelaa pleikkapelejä ym on melko
lapsellinen tapaus. Tuli tuosta toisesta ketjusta mieleen, että miten ihmeessä jotkut miehet tuntuvat jäävän lapsen tasolle ja pelaillaan vapaa-ajat jotain ihme pleikka ym pelejä? En kauaa jaksaisi katsella miestä, joka istuu illat ja viikonloput nenä kiinni ruudussa ja pelailee jotain pelejä.
Kommentit (27)
NORMAALI mies pelaa, yhä useammin myös nainen.
6kk sitten ostettiin uus kone puhtaasti pelikäyttöön :)
Mä ostin just sims 3:n, mies pelaa Falloutia ja yhdessä pelataan wowia.
pelaisi noita pelejä, meillä lapset pelaa kyllä.
pelaisi noita pelejä, meillä lapset pelaa kyllä.
Mun miehelleni esimerkiksi Halo on stressin lieventamiskeino. Tyo kansainvalisessa yrityksessa paallikkotasolla on henkisesti ja fyysisestikin rankka matkusteluineen kaikkineen, niin etta mies haluaa valilla pistaa aivot narikkaan ja nollata itsensa tietokonepelien aarella.
joka viettää aikaansa pelailemalla tietsikalla, niin mieleen tulee sosiaalisesti rajoittunut nörtti tai muuten outo tapaus
Itsekin olen jäänyt pikkutyttötasolle siinä että rakastan hoidella ja paijailla kaiken maailman eläimiä. Se on se sitä stressin vähentämistä minun tapauksessani.
Ei voi muuta sanoa.
Hih. Kieltämättä, kun kuulen, että aikuinen nainen on tollanen ikävän ahdaskatseinen ja muita ikävästi luokitteleva nipottaja, niin mieleen tulee että apua, se on niitä outoja av-mammoja, paras pysyä kaukana siitä. Muuten se vie ilon vielä meidänkin elämästä nipotuksellaan :D.