Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Pinoon kesän pahimmat tyylimokat!

Vierailija
11.06.2009 |

Auttakaa armasta av-mammaa ja laitetaan yhdessä pinoon kesän pahimmat tyylimokat.

Koskevatpa ne sitten pukeutumista, juhlia (kutsumista, kutsumatta jättämistä, tarjoilua), terassia, pihaa, autoa, lapsia. Mitä vain, mihin vain av-mamma osaa vastata!

Kommentit (110)

Vierailija
21/110 |
11.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ballerinat :/

Vierailija
22/110 |
11.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kunhan siis kantajalla on hoikat sääret. Silloin sopii, mutta paksujalkaisille ei.

kylmemmällä ilmalla yhdistettynä mustiin legginseihin ja lämpimämmällä ei legginssejä. Hyvältä näyttää, uskokaa pois. :D

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/110 |
11.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

jotenkin seksielämän vilkkauden kanssa? Minulla ei ole koskaan ollut fritsuja, mutta seksiä kyllä harrastanut vaikka kuinka. Fritsut on NOLOJA :-( Minkähän harvaviiksisen amispojun se 50v täti on oikein bongannut..?

Vierailija
24/110 |
11.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

paksusäärinen ja suonikohjuinen pitää helteellä?

Vierailija
25/110 |
11.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija
26/110 |
11.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija
27/110 |
11.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kunhan siis kantajalla on hoikat sääret. Silloin sopii, mutta paksujalkaisille ei.

Voi kun mullakin olis pitkät hoikat jalat, niin vois käyttää mustia leggingsejä ja farkkuminihametta. :(

Vierailija
28/110 |
11.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

pitäkööt paksusääriset ja suonikohjuiset.

Vierailija
29/110 |
11.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samoin kaikki kohotetut kukkapenkit ja laatikot. Ei puutarhanhoitoakaan voi ihan kuka hyvänsä pystymetsästä aloittaa.

Vierailija
30/110 |
11.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samoin kaikki kohotetut kukkapenkit ja laatikot. Ei puutarhanhoitoakaan voi ihan kuka hyvänsä pystymetsästä aloittaa.

Vierailija
31/110 |
11.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ylipäänsä koko kumimonot, mutta kun niitä vielä yhdistellään esim. hameeseen

Anopilla oli paskaset feikkicrocsit jalassa tyttärenpoikansa valmistujaisjuhlissa. Oikeesti!

Vierailija
32/110 |
11.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

(kuten mulla :)

Vierailija
33/110 |
11.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli oranssi paita, oranssit housut ja oranssit crocsit.

Ja sitten vielä muistuttaisin kaikkia: opetellaan siellä kotona kävelemään niillä korkokengillä ennenkö lähdetään ihmisten ilmoille etenemään polvet koukussa "tök-tök-tök"-tyyliin. Se on niin kamalan näköistä, ja huomaa että se tököttelijä itsekin kärsii.

Vierailija
34/110 |
11.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

suomalaiset naiset näyttävät korkkarit jalassa ihan strutseilta :D

Kauhean näköistä kun tökötetään polvet edellä ja hartiat lysyssä.

Vierailija
35/110 |
11.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli oranssi paita, oranssit housut ja oranssit crocsit. Ja sitten vielä muistuttaisin kaikkia: opetellaan siellä kotona kävelemään niillä korkokengillä ennenkö lähdetään ihmisten ilmoille etenemään polvet koukussa "tök-tök-tök"-tyyliin. Se on niin kamalan näköistä, ja huomaa että se tököttelijä itsekin kärsii.

Vierailija
36/110 |
11.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ettei näyttäisi koukkujalkaiselta kahlaajalinnulta? Heitetäänkö jalka rentona ja suorana toisen eteen ja edetään tällä tapaa?

Vierailija
37/110 |
11.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ettei näyttäisi koukkujalkaiselta kahlaajalinnulta? Heitetäänkö jalka rentona ja suorana toisen eteen ja edetään tällä tapaa?

Vierailija
38/110 |
11.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

no ihan sama mitä mieltä av on mutta itse aion niitä käyttää jokatapauksessa.

Ne on kivannäköiset ja peittää suonikohjujalan.

Ja vielä kun käyttää hametta tuulisella ilmalla niin ei ainakaan kalsarit vilahda vanhingossakaan kun istahtaa johonkin.

Vierailija
39/110 |
11.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tai ylipäätään ihmisten ilmoilla.

Ilman paitaa voi olla omassa pihassa tai rannalla, mutta ei kaupungilla!

Vierailija
40/110 |
11.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kettinki roikkuu lanteilla? Mun hyvä ystäväni pukeutuu näin ja on mitä hauskin tyyppi ja aivan mahtava äiti lapselleen. Hauskinta on, että itse pukeudun tosi naisellisesti. Vaan on minulla ystävissäni kaikenmaailman nastanaamoja ja prätkämammoja eikä haittaa niitä mun tyyli eikä mua niiden, vaan hyvin tullaan toimeen.

Päiväkodissa, jossa lapseni ovat, näen joka päivä seuraavaa: Olvi-lippis äidillä, joka tuo lapsiaan hoitoon :(