Pinoon kesän pahimmat tyylimokat!
Auttakaa armasta av-mammaa ja laitetaan yhdessä pinoon kesän pahimmat tyylimokat.
Koskevatpa ne sitten pukeutumista, juhlia (kutsumista, kutsumatta jättämistä, tarjoilua), terassia, pihaa, autoa, lapsia. Mitä vain, mihin vain av-mamma osaa vastata!
Kommentit (110)
Kunhan siis kantajalla on hoikat sääret. Silloin sopii, mutta paksujalkaisille ei.
kylmemmällä ilmalla yhdistettynä mustiin legginseihin ja lämpimämmällä ei legginssejä. Hyvältä näyttää, uskokaa pois. :D
jotenkin seksielämän vilkkauden kanssa? Minulla ei ole koskaan ollut fritsuja, mutta seksiä kyllä harrastanut vaikka kuinka. Fritsut on NOLOJA :-( Minkähän harvaviiksisen amispojun se 50v täti on oikein bongannut..?
paksusäärinen ja suonikohjuinen pitää helteellä?
Kunhan siis kantajalla on hoikat sääret. Silloin sopii, mutta paksujalkaisille ei.
Voi kun mullakin olis pitkät hoikat jalat, niin vois käyttää mustia leggingsejä ja farkkuminihametta. :(
pitäkööt paksusääriset ja suonikohjuiset.
Samoin kaikki kohotetut kukkapenkit ja laatikot. Ei puutarhanhoitoakaan voi ihan kuka hyvänsä pystymetsästä aloittaa.
Samoin kaikki kohotetut kukkapenkit ja laatikot. Ei puutarhanhoitoakaan voi ihan kuka hyvänsä pystymetsästä aloittaa.
Ylipäänsä koko kumimonot, mutta kun niitä vielä yhdistellään esim. hameeseen
Anopilla oli paskaset feikkicrocsit jalassa tyttärenpoikansa valmistujaisjuhlissa. Oikeesti!
Eli oranssi paita, oranssit housut ja oranssit crocsit.
Ja sitten vielä muistuttaisin kaikkia: opetellaan siellä kotona kävelemään niillä korkokengillä ennenkö lähdetään ihmisten ilmoille etenemään polvet koukussa "tök-tök-tök"-tyyliin. Se on niin kamalan näköistä, ja huomaa että se tököttelijä itsekin kärsii.
suomalaiset naiset näyttävät korkkarit jalassa ihan strutseilta :D
Kauhean näköistä kun tökötetään polvet edellä ja hartiat lysyssä.
Eli oranssi paita, oranssit housut ja oranssit crocsit. Ja sitten vielä muistuttaisin kaikkia: opetellaan siellä kotona kävelemään niillä korkokengillä ennenkö lähdetään ihmisten ilmoille etenemään polvet koukussa "tök-tök-tök"-tyyliin. Se on niin kamalan näköistä, ja huomaa että se tököttelijä itsekin kärsii.
Ettei näyttäisi koukkujalkaiselta kahlaajalinnulta? Heitetäänkö jalka rentona ja suorana toisen eteen ja edetään tällä tapaa?
Ettei näyttäisi koukkujalkaiselta kahlaajalinnulta? Heitetäänkö jalka rentona ja suorana toisen eteen ja edetään tällä tapaa?
no ihan sama mitä mieltä av on mutta itse aion niitä käyttää jokatapauksessa.
Ne on kivannäköiset ja peittää suonikohjujalan.
Ja vielä kun käyttää hametta tuulisella ilmalla niin ei ainakaan kalsarit vilahda vanhingossakaan kun istahtaa johonkin.
Tai ylipäätään ihmisten ilmoilla.
Ilman paitaa voi olla omassa pihassa tai rannalla, mutta ei kaupungilla!
Kettinki roikkuu lanteilla? Mun hyvä ystäväni pukeutuu näin ja on mitä hauskin tyyppi ja aivan mahtava äiti lapselleen. Hauskinta on, että itse pukeudun tosi naisellisesti. Vaan on minulla ystävissäni kaikenmaailman nastanaamoja ja prätkämammoja eikä haittaa niitä mun tyyli eikä mua niiden, vaan hyvin tullaan toimeen.
Päiväkodissa, jossa lapseni ovat, näen joka päivä seuraavaa: Olvi-lippis äidillä, joka tuo lapsiaan hoitoon :(
ballerinat :/