Pinoon kesän pahimmat tyylimokat!
Auttakaa armasta av-mammaa ja laitetaan yhdessä pinoon kesän pahimmat tyylimokat.
Koskevatpa ne sitten pukeutumista, juhlia (kutsumista, kutsumatta jättämistä, tarjoilua), terassia, pihaa, autoa, lapsia. Mitä vain, mihin vain av-mamma osaa vastata!
Kommentit (110)
sopis tällaiselle pullukkareitiselle : o
lyhyempi lahje? Tuskin kuitenkaan pehmusteet perseessä ja säämiskäinen haarus, vaikka varmasi olisi ihan kivat festareilla ja retkillä kun joutuu luonnossa istumaan.
Varsinki silloin kun lähtee käyttämään lapsia rannalla ja itellä tulee istuttua ja seurattua vierestä.
lyhyempi lahje? Tuskin kuitenkaan pehmusteet perseessä ja säämiskäinen haarus, vaikka varmasi olisi ihan kivat festareilla ja retkillä kun joutuu luonnossa istumaan.
Mielestäni tyylimoka pitää sellaisia telttoja, ellet ole raskaana.
- Onko jonkun mielestä aidot crocsit jotenkin vähemmän nolot kuin jäljitelmät? Miksi? Ihan yhtä kaameita ovat molemmat oli niissä krokon kuva tai ei..?
- Vieläkö joku on sitä mieltä että grillatun ruoan kuuluu maistua hiileltä? :-/ Ihan vaan siksi kun kaasugrillaus ei ole "oikeaa" grillausta..?
- Minkälainen hyttysverho on sallittu, jos haluaa estää hyttysten ja muiden pörriäisen invaasion avoimesta ovesta sisään..?
Os kommenteista on huomattavasti nolompia kuin kommentoitu asia :-)
-NIIIN totta!!! =D
eli ei taida vielä täksi kesäksi ehtiä jalat kuntoon.
Lamisil - voide (reseptilääke)
Jalkojenhoitaja suositteli ja sanoi että voi käyttää myös imetyksen aikana. Lastenlääkäri suositteli mulle kuuria vasta imetyksen loputtua.
kuurin jälkeen on jalat olleet taas ihanassa kunnossa JA KEHTAA AVläisten mielestä käyttää
SANDAALEITA.
Mulla ei ainakaan ole aikaa alkaa tiirailemaan jonkun jalkapohjia. Enkä todellakaan kiinnitä jalkoihin sen enmpää huomiota. Saatan vaan katsoa että on kivat kengät tmv.. mutta ei tulis
mieleenkään alkaa miettimäät että onkohan tuon naisen jalat varmasti hoidetut.
te legginsien vihaajat pidätte, jotain ällöjä reisitaskushortseja tai kukkahameita vai??
pitää päällänsä? Jos laittaa tunikan, on väärin, jos kireän paidan/topin, on väärin, t-paita on väärin, kaikki on väärin. Ei saa laittaa kireää paitaa kun näyttää lihavalta, eikä saa laittaa väljää paitaa kun sittenkin näyttää lihavalta... Ja mitään juuri sopivan kokoista paitaa ei ole olemassakaan vatsasta lihavalle, joko paita näyttää teltalta tai sitten läskit pullottaa jostain kohtaa.
ja nilkkoihin asti yltävät legginsit eivät lyhennä sääriä.
on vaalea/vaaleanruskea tukka johon on itse lätkäisty marketista punertava hiusväri joka on sitten pesujen myötä kulahtanut ja koko pehko näyttää hailakan vaalean- tai oranssinpunaiselta.
Mitä pikkupojan sitten sopii pitää päässää kesähelteellä?
kohti katsoessa paistaa päänahka, kuvailit juuri yllämainitun Kangasniemen rodun hiukset. Samaan tosiaan kuuluu vielä kaulasta edessä tissien alla roikkuva musta nahkakassi.
Ja Crocsit.
Kamala on vaalea/vaaleanruskea tukka johon on itse lätkäisty marketista punertava hiusväri joka on sitten pesujen myötä kulahtanut ja koko pehko näyttää hailakan vaalean- tai oranssinpunaiselta.
lannefarkut lihavalla hoikalla naisella ovat pahimmat. Siis ihmisellä, jolla jalat kuin riisikepit, mutta vyötäröllä läskiä muillekin jakaa. Jotenkin tökkii.
Kunhan siis kantajalla on hoikat sääret. Silloin sopii, mutta paksujalkaisille ei.
Voi kun mullakin olis pitkät hoikat jalat, niin vois käyttää mustia leggingsejä ja farkkuminihametta. :(
... ja ihan reippaastikin pullukoilla naisilla. Hyvältä näyttää, uskokaa pois. Musta on hassua, että siellä Suomessa pyöreämmilta ihmisiltä on kaikki "kielletty" eli pitäisi varmaan ylipainoisten pukeutua johonkin kaapuun.
Mä itse olen ihan normaalin kokoinen, mutta ihailen tapaa, jolla täällä nää ihan reippaasti ylipainoiset pukeutuvat. Melkein mikä tahansa käy, jos ne kilot kantaa ylpeydellä. Joskus käy melkein kateeksi se itsevarmuus :)
Harvinaista onneksi, mutta aina yhtä kamalaa!
kiittää käsidesi & Lamisil vinkeistä!!
eli miehellä (yleensä vähän vanhempi insinööri tai vast.) vauvankakan väriset teryleenihousut, valkoiset sukat ja terveyssandaalit. Näitä meillä virasto täynnä ;-)
Kulahtaneet nuhjuiset farkut joissa polvipussit ovat mauttomat julkisella paikalla
nilkkasukat ja korkokengät hameen/mekon kanssa
Näin vanhemmiten silmään käyvät myös nuorten tyttöjen tyylikokeilut, jotka usein heilahtaa hyvän maun tuolle puolelle kun paljasta pintaa vilkuu liikaa sekä ylä- että alapäästä.
Mutta pahin tyylimoka kuitenkin on pukeutua vaatteisiin, joissa ei itse viihdy, koska se näkyy yleensä myös ulospäin. Tämän vuoksi sama asu eri ihmisten päällä voi näyttää joko tyrmäävän upealta tai sitten ihan nololta - kantajan koosta ja kiloista riippumatta
Kai tiesit että tietyissä olosuhteissa on istutteva kohopenkkiin jos haluaa pihassaan puiden ja pensaiden kasvavan..
että pyöräilyshortsit olisivat tänä kesänä tulossa legginssien tilalle. Eipä ole kyllä näkynyt, joten ehkä ne tulevat vasta ensi kesänä.