Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Pinoon kesän pahimmat tyylimokat!

Vierailija
11.06.2009 |

Auttakaa armasta av-mammaa ja laitetaan yhdessä pinoon kesän pahimmat tyylimokat.

Koskevatpa ne sitten pukeutumista, juhlia (kutsumista, kutsumatta jättämistä, tarjoilua), terassia, pihaa, autoa, lapsia. Mitä vain, mihin vain av-mamma osaa vastata!

Kommentit (110)

Vierailija
81/110 |
12.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

sporttisandaalit! Tämä muoti alkoi ennen crocseja, mutta on pitänyt pintansa crocsien rinnalla. Olipa kesällä tilaisuus mikä tahansa, niin pitää pukea jalkaan ne ah-niin-kätevät, mutta hiton rumat tarrakiristeiset urheilukaupasta ostetut sandaalit! Noita tuli vastaan kuin kloonattuna, näyttää jotenkin masentavalta. :(

Joku kyseli mitä ne käyttävät, jotka eivät käytä leggingsejä. Minä käytän kesällä caprihousuja, sekä hameita. Hameen pituus n. polvimittainen. Olen hameista tykännyt aina, enkä todellakaan tarvitse hameiden alle leggingsejä.

En käytä sporttisandaaleja enkä crocseja, vaan nahkaisia avosandaaleita.

Vierailija
82/110 |
12.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en vaan käsitä, ei ne sovi kenellekään. Paitsi naiseksi pukeutuvalle miehelle, kun ne peittää hyvin vehkeet... ;)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/110 |
12.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta paras kaikista oli noin 60-70v tätien tyyli kantaa olkalaukkua, jossa keskimittainen hihna, kaulassa, edessä kuin ruokalappu. Varmaan hirmukätevää kun siitä löysi tavarat kätsysti ja kun avasi syödessä ylimääräiset ruuat tippui suoraan kassiin.

Vierailija
84/110 |
12.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Esim: mulla on toisessa jalassa tummia suonikohjuja pohkeeseen asti.

Ja vielä kaikenlisäksi paksut sääret. Todellakin saan legginseillä peitettyä suonikohjut ja "ohennettua" sääriä.

Aivan sma mitä av mammat sanoo.

Täällä nimittäin joku sanoi että suonikohjujalat pitää peittää.

Kun en tykkää käyttää pitkiä hameita niin polvitpitunen hame legginsien kanssa on hyvä minulle.

sporttisandaalit! Tämä muoti alkoi ennen crocseja, mutta on pitänyt pintansa crocsien rinnalla. Olipa kesällä tilaisuus mikä tahansa, niin pitää pukea jalkaan ne ah-niin-kätevät, mutta hiton rumat tarrakiristeiset urheilukaupasta ostetut sandaalit! Noita tuli vastaan kuin kloonattuna, näyttää jotenkin masentavalta. :( Joku kyseli mitä ne käyttävät, jotka eivät käytä leggingsejä. Minä käytän kesällä caprihousuja, sekä hameita. Hameen pituus n. polvimittainen. Olen hameista tykännyt aina, enkä todellakaan tarvitse hameiden alle leggingsejä. En käytä sporttisandaaleja enkä crocseja, vaan nahkaisia avosandaaleita.

Vierailija
86/110 |
12.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

tollakin mammalla käydä imasemassa pari litraa rasvaa noista kintuista :P

Ihana toi paitaviritys ;) Ja onks toi lahkalippis? :D

Vierailija
87/110 |
12.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eiköhän se käy jo tämän viestiketjun pituudestakin selville, mikä todellisuudessa on se tyylimoka... eli juuri tämä suvaitsemattomuus mikä tuntuu av-mammoilla olevan aika yleistä. Eiköhän se ole näin, että jokainen lintu kantaa omat höyhenensä.

Vierailija
88/110 |
12.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

naisilla ,lihavilla "napapaidat" eli liian pienet paidat ja minihameet.kaikilla kamalia ovat sellaiset housut jotka nyt mutoia joissa haaravali roikkuu polvissa!

Vierailija
89/110 |
11.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

siellä on meinaan SALI-housujakin :-)

Vierailija
90/110 |
11.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ihmisten ilmoilla eli kaupungilla, kaupoissa tms. julkisella paikalla.

Törkeän rumat muoviklopot. Justiinsa näin yhden "hienon naisen", jolla oli päällään joku kukkapaita, caprit ja ja ne perucrocsit. Oli kyllä hymy herkässä mulla...

Mun mielestäni crocsit sopii ainoastaan puutarhahommiin tai mökkilipokkaiksi.

On tosi jännä, että kun jostain tulee muotivaate niin se vedetään päälle ajattelematta, onko se oikeasti nätti.

Vierailija
91/110 |
11.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

verkka/tuulipuku ja avokkaat, onko vielä nappiverkkareita ja purkkareita??? Teksti- ja mainospaidat yleensä mauttomia. Täytyykin varmaan yksi aurinkoinen lomapäivä uhrata siihen, että menee Lahden torille katselemaan ihmisvilinää ;)

Lahden torilla kukkivat "erilaiset" ruusut....

Vierailija
92/110 |
11.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja mukana tilinumero, että tänne rahaa kiitos... Juu ei aiota mennä.

Vierailija
93/110 |
11.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

loman aloitus juhannuksesta eteenpäin.

sukat ylipäätään kesällä

lippalakki tytöllä

haalistunut aurinkovarjo parvekkeella

krapulainen olo

hyttysoviverho, sellainen valkoisista ja ruskeista nauhoista

Vierailija
94/110 |
11.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

- Prada- ym. aurinkolasit hiuksissa(uaaaargh!)

- hikiset kainalot toimistossa

- Liian kireät T-paidat yli 20-vuotiailla

- Rasvaiset tai liian geeliset hiukset (wet-look)

Vierailija
95/110 |
11.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

- Onko jonkun mielestä aidot crocsit jotenkin vähemmän nolot kuin jäljitelmät? Miksi? Ihan yhtä kaameita ovat molemmat oli niissä krokon kuva tai ei..?

- Vieläkö joku on sitä mieltä että grillatun ruoan kuuluu maistua hiileltä? :-/ Ihan vaan siksi kun kaasugrillaus ei ole "oikeaa" grillausta..?

- Minkälainen hyttysverho on sallittu, jos haluaa estää hyttysten ja muiden pörriäisen invaasion avoimesta ovesta sisään..?

Os kommenteista on huomattavasti nolompia kuin kommentoitu asia :-)

jäljitelmäcrocsit, tunikat, kaasugrillaus, juhannushäät,loman aloitus juhannuksesta eteenpäin.

sukat ylipäätään kesällä

lippalakki tytöllä

haalistunut aurinkovarjo parvekkeella

krapulainen olo

hyttysoviverho, sellainen valkoisista ja ruskeista nauhoista

Vierailija
96/110 |
11.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

-Koff tms -auringonvarjot

-Minä vartioin täällä -koirakyltit portissa, pahin näistä "pelasta päiväni, murtaudu meille" (myötähäpeän määrää vaikea kuvailla)

-irtokissojen pito

-bikineillä postilaatikolle lähtö pihasta

-lippikset kenellä vaan (paitsi alle 5 v ehkä)

-mopon/auton virittely okt:n pihassa

-tissiliivien kotiinjättö oli kuppikoko mikä tahansa

-perhejuhlat, joista jätetään joku perhennjäsen pois koska jollekin kireepiposelle ämmälle ei kelpaa (esim exän lapsi, lapset yleensä jne jne)

-mikroshortsit yli 15 v:lla

Vierailija
97/110 |
11.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

on noloa? Vastaisin,että toi nro 59 on nolo.

Vierailija
98/110 |
11.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan niinkuin 15-vuotiaat.

50 -vuotissynttärisankarilla fritsuja kaula "täynnä"!

Kateellinen olet, hänellä on seksielämää mitä sulla ei taida olla kun oot noin kiree

kuuluvatko fritsut todella aikuisen seksielämään? Hah, no sitten ei taida minullakaan olla yhtään mitään vipinää - mikäs ihme se on, kun olen näin kireä ;-DDD. Miten joku voisi olla fritsuista kateellinen? Apua *reps kops*

Vierailija
99/110 |
11.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Keski-ikäinen rouva laittautunut hienoksi laivareissulle. Päällä siistit suorat housut, paitapusero, jossa oli jotain kimaltavaa, tukka laitettu - ja jalassa luonnollisesti crocsit...

Vierailija
100/110 |
11.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyi että noita "legginsejä".Voiko mitään rumempaa enää olla?