Pinoon kesän pahimmat tyylimokat!
Auttakaa armasta av-mammaa ja laitetaan yhdessä pinoon kesän pahimmat tyylimokat.
Koskevatpa ne sitten pukeutumista, juhlia (kutsumista, kutsumatta jättämistä, tarjoilua), terassia, pihaa, autoa, lapsia. Mitä vain, mihin vain av-mamma osaa vastata!
Kommentit (110)
Erityisen kamalalta ne näyttävät sellaisen lyhyen tunikan kanssa hieman tuhdimmalla. Myös lippis on nolo ainakin aikuisella naisella. Meidän 8-vuotias poikakin on tosin jo tajunnut, että lippis on ruma eikä suostu pistämään sellaista päähänsä.
on noloa? Vastaisin,että toi nro 59 on nolo.
leiriydy sä ihan rauhassa vaan sinne koff-aurinkovarjosi alle, äläkä anna mun häiritä.
Erityisen kamalalta ne näyttävät sellaisen lyhyen tunikan kanssa hieman tuhdimmalla. Myös lippis on nolo ainakin aikuisella naisella. Meidän 8-vuotias poikakin on tosin jo tajunnut, että lippis on ruma eikä suostu pistämään sellaista päähänsä.
aikuinen nainen, normaalivartaloinen, ei voisi käyttää kuin jotakin kaftaaneja.
Kukin käyttää mitä haluaa ja se jota se ei miellytä niin pysyköön neljän seinän sisällä.
Hyi että noita "legginsejä".Voiko mitään rumempaa enää olla?
Voi. Tekonahkalegginsit:)
Mutta vielä pahempi on kun kävelee korkkareilla niin että korko on sivusuuntaan vinossa n. 45 astetta kun sille astuu. Auts. En tajua kuinka joku voi edes kävellä niin linttan korkokengillä..
Siellä kun muutkin kuin alle 20v ja alle 52kg naiset pukeutuu muodikkaasti ja meikkaavat.
Muuten, mulla on ihan älyttömän rumat ja kuivat ja halkeilevat kantapäät. Eikä auta mitkään rasvat.
Selvisi just, että jalkapohjani ihossa on sienirihmastoa. Siksi mitkään kuorinnat tai lukuisat rasvat eivät ole niihin auttaneet. Pitkää antibioottikuuria en voi niihin nyt aloittaa, koska imetän.
Eli pahoitteluni rumista jalkapohjistani. Mutta onneksi olenkin sitten muilta osin tosi tyylikäs ja muodikas. Jätänkin suosiolla gladiaattorisandaaleiden käytön muille ;-)
ja mukana tilinumero, että tänne rahaa kiitos... Juu ei aiota mennä.
samaan sarjaan kuuluu kullan/hopeanväriset legginssit, kultavyöt ja kaikki mahdollinen back to the 80's kama!!!!
harmaat legginsit ja ballerinat.
Olen 42-vuotias monisynnyttäjä ja jotenkin kaupassa peilikuva näytti oudolta. Myyjä pakotti ostamaan.