Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Vaimolla salainen "kaveri"

Vierailija
24.05.2023 |

Kuukausia epäillyt vaimolla olevan jotain ja epäilyt osuivat toteen kun aamulla puhelin oli jäänyt auki ja viesti tuli. Näytöllä näkyi viesti, "joko työmatkalla, voiko soittaa". Otin viestin puheeksi koska en tämän nimisestä miehestä ollut koskaan kuullut vaimon puhuvan ja hän suuttui ja kielsi sellaista viestiä olevan olemassa. Suostui lopulta näyttämään viestit ja siellä oli useita viestejä, joissa vaimo ilmoittaa miehelle milloin lähtee aamulla töihin tai milloin palaa töistä kotiin. Oli viestejä joissa on kysellyt miehen kuulumisia ja laittanut perään, että mykistän sinut nyt.
Vaimo väittää että miehen kanssa on ollut pelkkää ystävyyttä, mutta ei kai kukaan tuommoista usko. Taitaa olla aika laittaa vaimo vaihtoon.

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
24.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei. Vaan se on mennyt just päinvastoin..vaimohan tuossa on laittamassa sua vaihtoon...

Vierailija
2/11 |
24.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Salaa saanut kikulia🤭

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
24.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ovat naineet jo kauan. Miltä on tuntunut nuolla toisen miehen spermaa?

Vierailija
4/11 |
24.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin. Joku Toveri se on tai salainen kaveri. Vaimo ei siis osaa sanoa mikä se on vai osaako.

Vierailija
5/11 |
24.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onhan se maistunut hieman oudolta muutaman kuukauden. Oksettaa nyt.

Ap

Vierailija
6/11 |
24.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onhan se maistunut hieman oudolta muutaman kuukauden. Oksettaa nyt.

Ap

No juu, en tiedä ovatko kerenneet tavata mutta etoo kyllä koko nainen.

Oikea ap

Vierailija
7/11 |
24.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla oli aikoinaan läheinen ystävyys naimisissa olevan naisen kanssa, jonka mies epäili koko ajan, että meillä on suhde. Olen siis homo mutta ystäväni ei tätä koskaan viitsinyt mainita miehelleen, hän kun nautti siitä, että miehensä epäili ja ajatteli vaimollaan olevan vientiä :D

Vierailija
8/11 |
24.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla oli aikoinaan läheinen ystävyys naimisissa olevan naisen kanssa, jonka mies epäili koko ajan, että meillä on suhde. Olen siis homo mutta ystäväni ei tätä koskaan viitsinyt mainita miehelleen, hän kun nautti siitä, että miehensä epäili ja ajatteli vaimollaan olevan vientiä :D

Nainen kuulostaa ihan pelleltä.

Vierailija
9/11 |
24.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nainen kuulostaa ihan pelleltä.

No, ei tällaisessa lyhyessä viestissä oikein saa toisen koko persoonaa välitettyä, oikeasti oli ihan mukava ja pidetty ihminen, valitettavasti vaan hänelle kulissit ja niiden ylläpito oli lopulta liian tärkeitä. En nyt tähän viitsi kirjoittaa mihin kuoli, joku saattaisi vaikka tunnistaa.

Vierailija
10/11 |
24.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hohhoijaa, että tällaista tällä kertaa.

Vierailija
11/11 |
24.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kettu on käynyt kolossa

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kuusi yksi