Kummallisia kysymyksiä, joita et kehtaa "livenä" kysyä?
Listataanko sellaisia hieman noloja kysymyksiä, joita aikuisten ei oleteta esittävän? Muut palstailijat, jotka asioista jotain tietävät, saavat sitten valaista meitä vähäosaisia... :)
Minä aloitan:
- Mitä on juurihoito?
- Mitä oikeastaan tarkoittaa käsite "tyylikäs"? Esim. "Sulla on tosi tyylikäs laukku."
- Mihin käytetään sitä kummallista colognea, jota on pullossa joidenkin kauppojen sovituskopeissa?
Eli juu, olen ihan pihalla kaikesta. Kiitos vastauksista.
Kommentit (197)
jos näkee vähän alle 50v miehen ja vähän alle 30v naisen kävelevän käsi kädessä?
t: se alle 30v nainen
Kauppojen sovituskopissa on colognea naisille, kun he esim. sovittavat rintaliivejä, pyyhitään kainalot, sillä rintaliivit myydään edelleen, vaikka asiakas ei ostakaan sovitettuaan. Myös puseroita sovitettaessa on kohteliasta ottaa colognea pumpuliin ja pyyhkäistä kainalot.
missään pukukopissa!
...miten homomiehet 'hoitavat hommat'? Ainaisia perspanoja, miten voidaan päättää, kumpi on 'saavana osapuolena'? 69?
Mulla on homokavereita, mutta kun en kehtaa heiltä kysyä, kun just toissapäivänä tuli valitusta, kun ihmiset on niin älyttömän kiinnostuneita heidän seksielämästään. :D
ja vielä 70-luvullakin mm. Stockmannilla.
Tosiaan, olen ostanut rintsikoita ja puseroita, aina sovituskopeissa oli lasipullo "oodekolognia" ja pumpulia, johon sitä laitettiin, pyyhittiin...Tietääköhän mummisi tai ehkä äitisi, riippuen heidän iästään.
Tämä on se "rikas juttu" kun on ehtinyt tämän ikäisenä kokea ja tietää niin paljon sellaista, mitä nykyään ei voi moni edes aavistaa aikoinaan että olisikaan.
Mun vanhemmilla oli 20v ikäeroa, enkä ehkä sen takia ikinä kiinnitä huomiota siihen, onko pariskunnilla iso ikäero. Yhtä vähän bongailen onko pariskunnilla esim saman väriset hiukset tms. Huomasin kyllä joskus muiden jutuista, että taisi se ikäero joskus ulkopuolisia kummastuttaa, mutta toivottavasti joku sellainen tyyppi valaisee sua vielä
Miten tämä pikkulinnuilla menee..? Pökkiikö nekin siis jotenkin?
Kukolla on pippeli jolla se hedelmöittää sen kananmunan.
...miten homomiehet 'hoitavat hommat'? Ainaisia perspanoja, miten voidaan päättää, kumpi on 'saavana osapuolena'? 69?
Mulla on homokavereita, mutta kun en kehtaa heiltä kysyä, kun just toissapäivänä tuli valitusta, kun ihmiset on niin älyttömän kiinnostuneita heidän seksielämästään. :D
varmaan se vaihtelee ;) Vaikea kuvitella että se olis aina niin että sama tyyppi ottaa ja toinen antaa. Pelkkä suuseksikin voi riittää, kuten heterosuhteissakin.
Mun yks ystävä joka seurusteli ekan poikaystävänsä kanssa ei kai koskaan ollut yhdynnässä kumppaninsa kanssa, harrastivat pelkkää suuseksiä.
Miten tämä pikkulinnuilla menee..? Pökkiikö nekin siis jotenkin?
Kukolla on pippeli jolla se hedelmöittää sen kananmunan.
molemmila on reikä ja ne pitää sitten tökätä yhteen! Kumma juttu, mutta näin on.
ja rosoiset kuin serpentiiniä vai niin kuin suun huulet?
häppärit on lähestulkoon olemattomat. Ihan pienet ihopoimut, ei mitkään rosoiset.
Häppäreitä on kyllä ihan joka lähtöön. Googleta vaikka ;)
ja vielä 70-luvullakin mm. Stockmannilla. Tosiaan, olen ostanut rintsikoita ja puseroita, aina sovituskopeissa oli lasipullo "oodekolognia" ja pumpulia, johon sitä laitettiin, pyyhittiin...Tietääköhän mummisi tai ehkä äitisi, riippuen heidän iästään. Tämä on se "rikas juttu" kun on ehtinyt tämän ikäisenä kokea ja tietää niin paljon sellaista, mitä nykyään ei voi moni edes aavistaa aikoinaan että olisikaan.
en ole elännyt 70-luvulla.. luulen että mummoni tietää, ehkäpä äitikin.. pitänee kysellä ;) t:viitonen
kun sanotaan, että pienellä hädällä käytyä pitää pyyhkiä edestä taaksepäin (peräsuoleen päin) niin miten se käytännössä tehdään?
Nyt pitäis tytölle siitä kertoa ja ite oon sutinut aina "väärin" kun ei tunnut käsi vääntyvän sellaselle mutkalle että toi oikea tapa luonnais.
koska kana munii vaikkei kukkoa olis likimainkaan. Kukko vaikuttaa vain pyöräytettävän munan hedelmöittymiseen: hedelmöitetystä tulee haudottuna tipu.
Millä tavalla kukko vaikuttaa siihen, että kana munii munia?Miten tämä pikkulinnuilla menee..? Pökkiikö nekin siis jotenkin?
Kukon pelivarusteista olen kuullut ihmettelyä. Ite olen lähietäisyydeltä päässyt kukkoja ihmettelemään eikä siellä haarustimissa mitään killu...Vai onko joku nähnyt broilerilla lautasellaan?
kun sanotaan, että pienellä hädällä käytyä pitää pyyhkiä edestä taaksepäin (peräsuoleen päin) niin miten se käytännössä tehdään? Nyt pitäis tytölle siitä kertoa ja ite oon sutinut aina "väärin" kun ei tunnut käsi vääntyvän sellaselle mutkalle että toi oikea tapa luonnais.
ja vielä 70-luvullakin mm. Stockmannilla.
Tosiaan, olen ostanut rintsikoita ja puseroita, aina sovituskopeissa oli lasipullo "oodekolognia" ja pumpulia, johon sitä laitettiin, pyyhittiin...Tietääköhän mummisi tai ehkä äitisi, riippuen heidän iästään.
Tämä on se "rikas juttu" kun on ehtinyt tämän ikäisenä kokea ja tietää niin paljon sellaista, mitä nykyään ei voi moni edes aavistaa aikoinaan että olisikaan.
Kana pyöräyttää munan joka päivä riippumatta siitä, onko kukkoa näkynyt.
Jos kukko ja kana ovat yhdynnässä, munasolu hedelmöityy ja munaan kasvaa tipu.
Kuoriutuneista tipuista tytöt päätyvät pääsääntöisesti munatiloille, pojat taas broileriruoaksi.
Viime viikolla sain hampaani vihdoin kuntoon lopullisesti, siihen tehtiin - juurihoito, kävin useamman kerran hammaslääkärissä, hermoissa ei ole nyt enää tuntoa, kaikki OK.
Tyylikäs laukku on esim. asuun sopiva, ei radikaalisti poikkeava..parempi vastaus joltain.
Kauppojen sovituskopissa on colognea naisille, kun he esim. sovittavat rintaliivejä, pyyhitään kainalot, sillä rintaliivit myydään edelleen, vaikka asiakas ei ostakaan sovitettuaan. Myös puseroita sovitettaessa on kohteliasta ottaa colognea pumpuliin ja pyyhkäistä kainalot.