Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Meidän 8 vuoden parisuhde kaatuu mun ja lapsen kaupunkijuhannukseen

Vierailija
25.05.2008 |

olen ilmoittanut ukolle, että tänä kesänä en anopin mökille alkeellisiin oloihin lähde viikonloppujani pilaamaan

Kommentit (39)

Vierailija
21/39 |
25.05.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuollaisista asioista päätetään yhdessä. Ei äijä voi vaan todeta että joka jussi ollaan mökillä ja sinä vikiset kun hän vie. Pitää pystyä joustamaan ja neuvottelemaan. Sinä olet siellä monta monituista kertaa kärvistellyt, nyt on miehen vuoro kärvistellä kaupungissa! Kompromisseja pitää pystyä tekemään. Varsinkaan jos ap ei mökillä viihdy niin hyvin voisi vaikka joka kolmannen jussin viettää kaupungissa!

Vierailija
22/39 |
25.05.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

sinua. en minäkään lähtisi anopin luokse juhannukseksi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/39 |
25.05.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos naapurit saavat grillihiilet kuumiksi. Isä ei saa pidettyä lasta hengissä mökillä 10 minuuttia kauempaa eikä sielläkään kukaan ole ajokunnossa jos lapselle jotakin sattuu

Vierailija
24/39 |
25.05.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Millanen isä juo jos on vastuussa lapsestaan? Tai ylipäätään "ei saa pidettyä lasta hengissä 10min kauempaa"??

Mein ukko oli just viikonlopun kahden lapsen kanssa mökillä ja ei ollu eka kerta eikä vika!

Vierailija
25/39 |
25.05.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten niin mies ei saa pidettyä lasta hengissä mökillä? Eikö ole ukolla tuon enempää luottoa?

Vierailija
26/39 |
25.05.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja kaljan korkkaa heti kun auton saa mökin pihalle parkkiin ja sitä rataa koko viikonloppu. Anoppikin naukkailee ja appiukkoa en ole koskaan selvinpäin arkenakaan nähnyt

Vierailija
27/39 |
25.05.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Monet miehet on turhan leppoisia lastenvahteja. Veden äärellä se on erittäin vaarallista.

Vierailija
28/39 |
25.05.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja sitten vielä lapsikin?

Vierailija
29/39 |
25.05.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun isäni on juuri tuollainen äitinsä tossun alla -edelleen, vaikka siis yli 50v ja nyt kun minusta on tullut "iso", äitini on kertonut, että he kävivät isäni äidillä aina "puhuttelussa" vaikka ikää heillä oli tuolloin jo 30 ja risat!

Minun äitini on edelleen tuon kuvion alaisena, ja näin kannustanpa minä sinua ap todellakin tekemään, niinkuin mielesi tekee!! Älä iki maailmassa alistu noihin kuvioihin, vaivatkoot ukkosi ja anoppisi keskenään. Ei alistumisellakaan lapsia auteta.

T: kaksi mielenterveysongelmaista lasta kasvanut minun esimerkkini kodista

Vierailija
30/39 |
26.05.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Parisuhde on joustamista ja joskus on joustettava myös toisten toiveiden mukaan. Monet miehethän on pahasti tossun alla ja heillä on kovin vähän asioita, joissa saavat vielä määrätä ja pitää päänsä. Jos tämä anoppijuhannus mökillä on miehellesi oikeasti tosi tärkeä juttu, niin tietysti menet mukaan. Kai miehesi antaa sinulle kuitenkin monissa asioissa muuten päätösvallan?

Vierailija
31/39 |
26.05.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oiskohan lapsestakaan kivaa jos kaikki örisee mökillä kännissä? Taidatte ap:n kauhistelijat olla niitä ikuisia itsensä unohtajia, jotka elää muiden mieliksi, hyvä niin jos se sopii teille.

Ap:n mies on kyllä outo, kun roikkuu vielä äitissään ja omakin perhe jo on.

Vierailija
32/39 |
26.05.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei ole ajokunnossa. Pidä vain pääsi. Sinun tehtäväsi on suojella lastasi. Ja mieskin voisi joskus joustaa.

En ymmärrä noita vastaajia, joiden mielestä ap:n pitäisi joka vuosi olla se, joka joustaa. Ja miksi kukaan haluaisi olla humalaisten sukulaisten kanssa mökillä juhannuksena?

Vierailija
33/39 |
26.05.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Parisuhde on joustamista ja joskus on joustettava myös toisten toiveiden mukaan. Monet miehethän on pahasti tossun alla ja heillä on kovin vähän asioita, joissa saavat vielä määrätä ja pitää päänsä. Jos tämä anoppijuhannus mökillä on miehellesi oikeasti tosi tärkeä juttu, niin tietysti menet mukaan. Kai miehesi antaa sinulle kuitenkin monissa asioissa muuten päätösvallan?

Ja vielä lapsi mukaan? Haloo...

Vierailija
34/39 |
26.05.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

muksu saa valita mitä haluaa tehdä. Soitat anopille ja sanot ettet nyt jaksa innostua mökkeilystä. Tai keksit valkoisen valheen: olet kipeä, töissä tms.

Vierailija
35/39 |
26.05.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja taitaa olla suhteessa vähän muutakin vikaa, että tuskin se tuohon pelkästään kaatuu. Lapsiparkanne. :(

Mielestäni on miehessäkin vikaa, jos vaatii vuosi toisensa jälkeen osallistumaan tietynlaiseen juhannkusen(vapun/joulun/pääsiäisen) viettoon. Kompromisseja puolin ja toisin.

Minä en voisi yöpyä anoppilassa, mieheni tietää sen ja hyväksyy asian. Onneksi asumme niin lähellä, että voimme pistäytyä päiväkäynneillä, vaikka joka viiikko. Minä puolestani hyväksyn sen ;-) Ymmärrän myös, ettei miestäni innosta sukumme kissanristiäiset enkä vaadi häntä mukaan. Hän puolestaan tulee edustamaan häihin ja hautajaisiin kanssani.

Vierailija
36/39 |
26.05.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Outoja kannanottoja mammoilta, ovat kai miehen puutteessa kun sietäisivät mökkioloja verrattuna 3-kerroksiseen omakotitaloonsa...;)

Ap, minusta voit kertoa miehelle MIKSI et tahdo lähteä mökille ja voit ehdottaa, josko mieskin jäisi kotiin.

Vierailija
37/39 |
26.05.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

muksu saa valita mitä haluaa tehdä. Soitat anopille ja sanot ettet nyt jaksa innostua mökkeilystä. Tai keksit valkoisen valheen: olet kipeä, töissä tms.

Jos lapsi on vaikka 2-vuotias ja mökillä olevat aikuiset kaikki humalassa, sinä päästäisit omasi sinne kirkkain silmin?

Vierailija
38/39 |
26.05.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

luulisi että olisi jo mennyt kanssasi naimisiin. Mitäs se nyt on, siis kulissimielessä, kun ollaan yksissä ja lapsikin on, mutta ei naimisissa?

Vierailija
39/39 |
26.05.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

täällä moititaan ap:tä itsekkääksi.

Mies tuossa suhteessa se itsekäs osapuoli on kun kerran haluaa että aina tehdään niin kuin hän haluaa, ja jos ei tehdä niin heti uhkaa erolla =o

Suhteessa pitää olla joustoa molempiin suuntiin. Miksei viettää juhannusta vaikka joka toinen vuosi kaupungissa ja joka toinen vuosi mökillä .. tai kumpikin siellä missä itse haluaa jos on kovin erilaiset juhlimistavat.