Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Voisitko hyväksyä omasta mielestäsi ruman ihmisen ystäväksesi?

Vierailija
16.04.2026 |

Minä kyllä voin ja olen hyväksynytkin. Mietin vaan, että onko tuollaisia ihmisiä olemassa jotka eivät hyväksy.

Kommentit (39)

Vierailija
1/39 |
16.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyväksyn, mutta en kovin moneen paikkaan kehtaa lähteä viettämään aikaa. Myönnän.

Vierailija
2/39 |
16.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rumat ihmiset ovat mukavampia ja näin ollen tykkään enemmän ns. rumista. Omissa silmissäni he ovat ihanan luonteensa takia suloisia.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/39 |
16.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Rumat ihmiset ovat mukavampia ja näin ollen tykkään enemmän ns. rumista. Omissa silmissäni he ovat ihanan luonteensa takia suloisia.

Minulla on aika päinvastaiset kokemukset. Monella rumalla on vaikeita itsetunto-ongelmia, jotka heijastuvat koko persoonaan ja käytökseen.

Vierailija
4/39 |
16.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

En halua olla rumien ihmisten ystävä.ovat luotaantyöntäviä ja inhottavia.

Vierailija
5/39 |
16.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

En koskaan näe ihmisissä rumuutta elleivät he ole ikäviä ihmisiä.

Vierailija
6/39 |
16.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rumat ihmiset ovat yhteiskunnan pohjasakkaa.

Vierailija
7/39 |
16.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ystävän ulkonäöllä ei ole väliä. 

Vierailija
8/39 |
16.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Ruman"  kyllä kaiketi jos tarkoitetaan esim. lihavaa tai ylipäätään ei-missiä. Epäsiistiä tai epähygienistä sen sijaan en. Joskus yks kaveri oli todella suurpiirteinen hammashygieniansa suhteen, kyllä sitä taksikuskin hengitystä vähän vitutteli haistella. 

Vierailija
9/39 |
16.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyväksyn tietysti, onhan minun hyväksyttävä itsenikin.

Mutta likaista, haisevaa rääsyläistä en lähietäisyydelle huoli. Sellaisella usein on elämänhallinta hukassa.

Vierailija
10/39 |
16.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"Ruman"  kyllä kaiketi jos tarkoitetaan esim. lihavaa tai ylipäätään ei-missiä. Epäsiistiä tai epähygienistä sen sijaan en. Joskus yks kaveri oli todella suurpiirteinen hammashygieniansa suhteen, kyllä sitä taksikuskin hengitystä vähän vitutteli haistella. 

Kyllä minä heikon hygienian lisäksi karttaisin lihavia ihmisiä. Turhautuisin heti, jos ei jaksa kävellä paria kilsaa.

Vierailija
11/39 |
16.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toki. Mutta en rumasti ajattelevaa tai puhuvaa, tai toisia kohtelevaa.

Vierailija
12/39 |
16.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä minä heikon hygienian lisäksi karttaisin lihavia ihmisiä. Turhautuisin heti, jos ei jaksa kävellä paria kilsaa.

Mieheni on 120kg, kävelee joka aamu viiden kilsan lenkin ja päivällä muutaman lisää. Tykkää vaan niin helkkaristi ruoasta.

Vierailija
13/39 |
16.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi mikä kysymys :(. Onko ruma nykyään, jos ei ole missi? Mikä ihmisiä vaivaa nykyään?

Vierailija
14/39 |
16.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

En, koska jos kemiat klikkaavat, en näkisi tätä ihmistä rumana.

Vierailija
15/39 |
16.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vittumaisia, ihmisvihaisia persreikiä en hyväksy ystäväkseni, ulkonäön suhteen en valikoi.

Ei mulla olisi varaakaan, näin vanhemmiten rumuuteni vain korostuu. 

Vierailija
16/39 |
16.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Kyllä minä heikon hygienian lisäksi karttaisin lihavia ihmisiä. Turhautuisin heti, jos ei jaksa kävellä paria kilsaa."

Usein ylipainoiset ovat tosi kovassa kunnossa. Tulepa suosituille kuntosaleille, niin yllätyt. T. ns. normaalipainoinen

Vierailija
17/39 |
16.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei vaikuta. Ystävä on platoninen suhde.

Vierailija
18/39 |
16.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Töissä oli henkilö jota katsoin eka tapaamisella että voiko rumempaa ihmistä olla.  Meillä olikin kumminkin sama ajatusmaailma heti ja oltiin pitkään melkeinpä parhaita kavereita myös vapaa-ajalla.  Kunnes sairaus vei ja kuolo korjasi sen kaverin.

Vierailija
19/39 |
16.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"Kyllä minä heikon hygienian lisäksi karttaisin lihavia ihmisiä. Turhautuisin heti, jos ei jaksa kävellä paria kilsaa."

Usein ylipainoiset ovat tosi kovassa kunnossa. Tulepa suosituille kuntosaleille, niin yllätyt. T. ns. normaalipainoinen

Käyn kuntosalilla pari kertaa viikossa, ja väitän että puhut ihan puutaheinää. 

Vierailija
20/39 |
16.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voi mikä kysymys :(. Onko ruma nykyään, jos ei ole missi? Mikä ihmisiä vaivaa nykyään?

Tarkoituksena oli pohtia asiaa onko sellaisia ihmisiä olemassa. Eikä siitä tarvitse loukkaantua, koska ei ollut tarkoitus edes loukata ketään.

Ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan seitsemän neljä