Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Auttaako pömppään mikään?!?!

Vierailija
10.06.2009 |

Ikää tasan 30v. Kaksi lasta ja nuoremman synnytyksestä 1v2kk. Painoindeksi 20,8. Liikun säännöllisesti, treenaan vatsalihaksia mutta siitä huolimatta mahaan on jäänyt navan kohdalle RASITTAVA pömppä, joka ei katoa sitten millään. En taida olla ainoa - vai mitä?

Onko kenelläkään mitään poppakonstia tai ihan jotain muuta toimivaa keinoa tähän muuta kuin kirurgin veitsi? Hirveästi en haluaisi laihtua kun olen jo mielestäni riittävän hoikka. Tiedän että vatsalihasliikkeiden tekeminen ei ole mikään täsmäisku pömppää vastaan vaikka vatsalihasten ryhdikkyys voi hieman auttaa asiaa.

Äidilläni on aina ollut pömppä vaikka on muuten hoikka. Itsekin olen ilmeisesti tuomittu elämään tämän kanssa... ...vai olenko?

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
10.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Keskittynyt pienelle (n. 15x8cm) alueelle navan seudulle - sijaitsee vatsalihasten päällä. Ihan kun olisi raskaana viikoilla 15-20.

t. ap

Vierailija
2/3 |
10.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
10.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla syvien lihasten treeni palautti vatsan muodon ennalleen lasten syntymän jälkeen. Teen fysioterapeutin neuvomia liikkeitä lähinnä konttausasennossa. Monimutkaista selittää, mutta etsi tietoa syvien vatsalihasten treenauksesta ja aloita heti.

Myös hyvä ryhti, koko keskivartalon alueen treenaus ja säännöllinen kylkien venyttely auttaa pömppöön ja jenkkakahvoihin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kaksi kahdeksan