Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

G: Paljonko sinulla äiti on kesällä omaa lomaa ilman miestä ja lapsia?

Vierailija
10.06.2009 |

Saldo?

Kommentit (47)

Vierailija
21/47 |
10.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehellä ei ole kesälomaa eikä mulla ketään joka lapsia hoitaisi kun mies on töissä.

Vierailija
22/47 |
10.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, muttakun tässä ketjussa puhutaan omasta ajasta, ei lomasta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/47 |
10.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen töistä lomalla 5 viikkoa ja vietän sen ajan perheen kanssa.

Käyn kerran-pari vuodessa parin päivän "omalla lomalla", mutta se ei ajoitu kesään. Enkä kesällä kaipaa lomaa ilman miestä ja lapsia. Ennen kaikkea haluan nauttia perheen seurasta kesällä, kun on rauhassa aikaa.

Vierailija
24/47 |
10.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

kotona kaikki. Mutta aina on mies ja isovanhemmat auttanu sen verran, että muutama tunti - pari päivää voi olla itsekseen, jos tarvetta tulee. Tosin miestä en aio ajaa pois kotoa, enkä itsekään hotelliin lähteä. Meillä on erillään työhuone, jossa voi nukkua rauhassa ja jättää lapset miehen kuunneltaviksi, jos taapero on valvottanut öitä, eli senkään puolesta en tarvitse niin välttämättä mitään erityistä lomaa perheestä.

Vierailija
25/47 |
10.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

kyllä minä voin lähteä koska tahansa omille menoille, jos tahdon. Yleensä kuitenkin otan mielummin ainakin toisen lapsista mukaan. Tytön kanssa mm. tykätään humputtaa kaupungilla ja juuri olin kahden päivän työmatkalla (tukuissa noutamassa tavaraa) ja otin esikoisen mukaan ihan vain seuraksi ja että hänelläkin olisi vaihtelua arkeen. Ehkä minulla on liian helppo elämä, mutta en ole kyllä koskaan kaivannut mitään omaa lomaa. Päinvastoin, kaipaan työkiireiltä enemmän yhteistä perheaikaa... Jaa, no nyt kun mietin, niin olen menossa elokuussa Madonnan konserttiin, sinne ei varmasti lapsia ota.

Vierailija
26/47 |
10.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja lapsesta on lomaa kaksi viikkoa, mutta oon kyllä töissä silloin. Yhden viikonlopun otan omalla lomalla lapsestakin lomaa ja lähen rokkaamaan. Muuten vietän koko neljän viikkon loman lapsen kanssa

Vierailija
27/47 |
10.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapsi oli koulussa ja mies töissä. Oli ihan patatylsää.

Miehellä on kolme viikkoa heinäkuun lopussa lomaa ja silloin minäkin olen lomalla, miehen toiveesta. Mun lapset on jo niin isoja että heistä ei enää "tarvitse lomaa".

Vierailija
28/47 |
10.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oikein odotan niitä päiviä, kun saadaan olla ihan kaikki yhdessä. Viikko yhteistä lomaa tiedossa heinäkuussa. Muutoin vuorotellaan miehen kanssa lomat, koska meillä on tokaluokalle menevä pieni koululainen pitkällä lomalla koulusta.

Vierailija
29/47 |
11.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

9 tuntia päivässä. Viimeiset 11 vuotta on kyllä mennyt aina joko miehen tai miehen ja lasten seurassa.

Vierailija
30/47 |
11.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

No, työ päivinä tietysti, kun lapset on päivähoidossa, mutta ei kai sitä lasketa omaksi ajaksi.

Vierailija
31/47 |
11.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ollaan tarkoituksella otettu lomat samaan aikaan.

Vierailija
32/47 |
11.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pidän perheestäni.

Vierailija
33/47 |
11.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitäisikö sellaistakin nykypäivänä olla? Olikohan pitänyt jäädä sinkuksi jos ei niiden lasten kanssa aikaa halua viettää.

Vierailija
34/47 |
11.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei ole vielä yhtäkään päivää/säännöllistä hetkeä jolloin olisin ilman lapsia lomalla. Ilman miestä lomailen n. puolet lomastani.

Vierailija
35/47 |
11.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

lapsista en just nyt edes kaipaa lomaa/omaa aikaa, mutta odotan sitä kun ukko on viikon lapin reissussa ja saadaan olla keskenään : )

Vierailija
36/47 |
11.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

lapsi 7kk ja kesän vietän varmasti hänen kanssaan päivin ja öin. Äitini lupasi katsoa yhden päivän, jolloin voin mennä vaikka kosmetologille ja kampaajalle.. tai sitten makaan vain auringossa, halvemmaksi tulee.

miehestä minulla on lomaa syksyllä 3vk, kun hän lähtee lomalle.. Hänellä, kun on niin raskasta, kun pitää töissä käydä 8h/pv ja illat olla vielä kotona perheensä kanssa. Tottakai hän tarvii piristystä ja lepotaukoa.

:(

Vierailija
37/47 |
11.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

nyt on lapsetkin lomalla ja mies liittyy seuraan heinäkuuksi. Elokuussa keskimmäinen kouluun ja katsotaan milloin nuorimmainen lähtee hoitoon, mulla lomautus lokakuun puoleenväliin saakka...

Vierailija
38/47 |
11.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä saadaan lapset hoitoon pariksi päiväksi ja mennään miehen kanssa kahdestaan johonkin. Ilman miestä en halua olla, kun yhteistä aikaa on muutenkin niin vähän. Ehkä se yksi tyttöjenilta.

Vierailija
39/47 |
11.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koko heinäkuun ja puoli elokuuta olen kotona lasten kanssa yksin. Mies on töissä. Heinäkuussa kaksi vanhempaa ovat uimakoulussa muuten pienin mun kanssa. Miksi pitäisi olla lomaa yksin?

Vierailija
40/47 |
11.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

enkä todellakaan halua viettää yhtään päivää erossa perheestä, ellei ole pakko. Saisin kyllä vaikka kaksi viikkoa "omaa lomaa", jos haluaisin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kolme kuusi