Miksi Kuitusen & Sarasvuon suhde on mediassa noin iso juttu?
Kommentit (26)
Lipevä liikemies ja räkä poskella hiihtävä metsien nainen.
Harvoin minulla meinaa mennä aamukahvit väärään kurkkuun. Tämä uutinen oli sellainen, että en voinut uskoa silmiäni. Eiköhän siis aika monella muullakin?
Matti (Nykänen) on siellä lemmenlomalla. Ilekin on taitanut olla aika ihmisiksi viimme aikoina.
Toiseksi Sarasvuo on aina esiintynyt sellaisena kansakunnanpilarina että kyllähän se on aika kutkuttava uutinen että köyrii jotain dobinghiihtäjää.
Osaksi tuon kolmosen selityksen vuoksi. Jos uutinen olisi ollut Sarasvuo ja Karpela, en olisi yhtään ihmetellyt. Mutta jos se on Sarasvuo ja Lenita, niin joo, ihmettelen.
Ja toinen on tämä heidän molempien kyseenalainen maineensa.... tai ehkä juuri sen takia he ovatkin löytäneet toisensa. Molemmat samaistuvat toistensa lievään (?) epärehellisyyteensä.
Miksi Jarin olisi pitänyt raportoida koko kansalle parisuhteestaan? Eihän se asia kuulu muille kuin heille ja heidän lapsilleen.
että olisi eroamassa/eronnut tms.
mutta media raportoi hänen puolestaan. Ja se on omituista, että media ei ole asiasta mitään raportoinut.
Vasta talvella katsoin telkkarista jotain hyväntekeväisyysohjelmaa, jossa Jari oli vaimonsa kanssa kehitysmaassa.
ettei Jari ole mitään kertonut!
Miksi median siitä pitäisi raportoida?
Oikeasti ihmettelen, miten jaksatte olla kiinnostuneita koko asiasta?!
mutta media raportoi hänen puolestaan. Ja se on omituista, että media ei ole asiasta mitään raportoinut.
Vasta talvella katsoin telkkarista jotain hyväntekeväisyysohjelmaa, jossa Jari oli vaimonsa kanssa kehitysmaassa.
Eiköhän se nyt kuitenin ole lähes sama asia, kun on saman naisen kanssa elänyt pitkään ja on kolme yhteistä lastakin. Ei tietenkään juridisesti, mutta käytännössä kuitenkin.
En tarkoittanutkaan, että Jarin tarvitsisi raportoida, vaan vastasin yksinkertaisesti ap:n kysymykseen. Siksi se on median mielestä iso juttu, kun mediassa ei tiedetty, että Jari on mahdollisesti eronnut.
t. se, joka erheellisesti väitti Jarin olevan naimissa
Sekä viihdemedian että ilmeisesti joidenkin palstamammojen mielestä julkisuudessa työtään tekevän ihmisen velvollisuus on raportoida jokainen yksityiselämänsä tapahtuma 10 min sisällä julkisuuteen. Ellei näin tapahdu, seuraa paheksuntaa.
Tämä pari hoitanut asiansa aika hienotunteisesti, varsinkin kun ottaa huomioon juorulehtien ilmiantosivustot yms, ovat onnistuneet pysyttelemään ilmeisesti niiltä poissa. Asia tullut julkisuuteen vasta, kun Sarasvuon ero selvä.
tämä on yllättävää sen vuoksi, että ensimmäinen ajatus on se, että eihän Jari ole edes eronnut. Kun asiasta ei ole tiedotettu, niin huhut lähteävät liikkeelle.
Se on inhimmillistä, eikä liity mitenkään siihen, onko Jarilla velvollisuutta raportoida tekemisistään vai ei. Tiedostan oikein hyvin, ettei hänen perheasiansa kuulu minulle. Silti minä pyörittelen huhupuheita... aikani kuluksi.
Lisäksi tämä uutinen kertoo siitä, ettei tällä hetkellä ole suurempaakaan uutista. Kun tulee vielä isompi uutinen, niin tämä unohtuu.
Mielenkiintoista tässä on se, että Sarasvuo on mielestään suoraselkäinen perheenisä ja saarnamies. Saarnannut perhearvoista, moraalista. Sisäinen sankari :DD
Sittem yks kaks jättääkin lastensa äidin ja panee hynttyyt yhteen hemohes hiihtäjän kanssa, jonka edellisistä miehistä on riittänyt raportoitavaa Seiskan sivuille asti.
Eli, Kuitunen ja Sarasvuo ovat jollain tasolla ainakin, mielenkiintoisia persoonia. Yhdessä, salamarakkauden ? saattelemana vieläkin enemmän kiinnostavia.
Mielenkiintoista tässä on se, että Sarasvuo on mielestään suoraselkäinen perheenisä ja saarnamies. Saarnannut perhearvoista, moraalista. Sisäinen sankari :DD
Sittem yks kaks jättääkin lastensa äidin ja panee hynttyyt yhteen hemohes hiihtäjän kanssa, jonka edellisistä miehistä on riittänyt raportoitavaa Seiskan sivuille asti.
Eli, Kuitunen ja Sarasvuo ovat jollain tasolla ainakin, mielenkiintoisia persoonia. Yhdessä, salamarakkauden ? saattelemana vieläkin enemmän kiinnostavia.
naimisiinmenoketjuissa paasaataan kuinka avoliitto on ihan yhtä hyvä ja kertoo sitoutumisesta ihan yhtä paljon kuin avioliitto ja sitten kun tulee näitä juttuja, että mies jättää perheensä (tai se perhe miehen) niin se avoliitto ei olekaan enää mitään verrattuna avioliittoon eikä avoliiton purkautuminen ole mitenkään ihmeellistä.
Minä olen sitä mieltä, että voi voi Nina-parkaa, kun ei ymmärtänyt viedä miestä vihille.... Huonosti on talousasiansa hoitanut.
naimisiinmenoketjuissa paasaataan kuinka avoliitto on ihan yhtä hyvä ja kertoo sitoutumisesta ihan yhtä paljon kuin avioliitto ja sitten kun tulee näitä juttuja, että mies jättää perheensä (tai se perhe miehen) niin se avoliitto ei olekaan enää mitään verrattuna avioliittoon eikä avoliiton purkautuminen ole mitenkään ihmeellistä.
Minä olen sitä mieltä, että voi voi Nina-parkaa, kun ei ymmärtänyt viedä miestä vihille.... Huonosti on talousasiansa hoitanut.
Miten niin sisäpiirin tietoa?
Muistan vuosia, vuosia sitten lukeneeni heidän yhteishaastattelun. Siinä he kertovat, että Jari oli joskus suhteen alkuvaiheessa kosinut, mutta Nina kieltäytynyt.
Nyt totean tämän artikkelin perusteella, että hölmösti tehty Ninalta.
17
kyseessä kun kuitenkin on kaksi julkisuuden henkilöä, joista toinen vielä asunut pitkään avoliitossa ja kaksi lasta. Mistään ei ole kuulunut edes huhuja erosta ja nyt yhtäkkiä jo asuu Virpin kanssa.
voidaksesi sanoa että hölmösti tehty! Vai miksi hölmösti tehty? Miten tiedät miten hän/he ovat raha-asiansa hoitaneet? Oletatko että hän on nyt jäänyt tyhjän päälle?
Miten niin sisäpiirin tietoa?
Muistan vuosia, vuosia sitten lukeneeni heidän yhteishaastattelun. Siinä he kertovat, että Jari oli joskus suhteen alkuvaiheessa kosinut, mutta Nina kieltäytynyt.
Nyt totean tämän artikkelin perusteella, että hölmösti tehty Ninalta.17
Harvoin minulla meinaa mennä aamukahvit väärään kurkkuun. Tämä uutinen oli sellainen, että en voinut uskoa silmiäni. Eiköhän siis aika monella muullakin?