Mitä mieltä tytön nimestä?
Anniina Helmi Matilda?
Onko tuo Anniina liian pitkä kutsumanimenä, ja muuntuuko se sitten aina lempinimeksi?
Kommentit (12)
Olen nimeltäni Anniina, eikä minua ole koskaan kutsutta millään lempinimellä! Anskuksihan se helpoimmin kai muotoutuisi, mutta sitäkään nimeä ei ole musta alettu käyttää.
t. Iiris eli Irmeli, Irkku, Irish, Iris Coffee (nimenomaan ilman h:ta... ;-)) jne jne...
7 kirjainta. Kyllä se Anniina varmaan lyhenee jokaisen suussa tutustumisen jälkeen.
Tai riippuu miten perhe alkaa kutsua.
Mulla jo ihan pienenä väänneltiin miljoona eri muotoa, mutta oikeasti se ei haittaa koska pidän
pidän yhdestä lempinimestäni enemmän kuin oikeasta nimestäni :D
Muuten ihan nätti nimirimpsu.
on yks mun suurimpia inhokkeja :O
muuten kivat nimet
Musta parempi olisi:
Helmiina Anni Matilda
mieleeni aina joka kerta aggiina en tiedä miksi... Matilda on mielestäni kaunis nimi. Lempinimiä nuo nuoret tuolla koulussa vääntää lyhyistäkin nimisitä esim tyttärelläni on kolme kirjanita nimessä ja lempinimen hänkin on saanut..
yhdeksän kirjainta eikä meillä ole ollut mitään lempinimiä ollut ikinä käytössä.
nimi ja tuo nimiyhdistelmä oikein hyvä.
Lempinimistä ei koskaan tiedä. Tulee, jos on tullakseen. Lyhyistäkin tulee lempinimiä... Leosta Leksa. Ja toisaalta pitkäkin saattaa säilyä käytössä, kuten monella tutullani.
koko kokonaisuus. Ei pitkistä nimistä tule välttämättä ikinä lempinimiä. Itsellä pitkä nimi, ei lempparia.
Ansku, Anni, Annukka, Anu.
Todennäköisesti joku tuollainen nimi on sitten käytännössä.-