Onko kaikkien muiden eka-/tokaluokkalaisilla tytöillä paljon kavereita?
Itseäni välillä huolestuttaa kun tytöllä on kovin vähän kavereita eikä oikeastaan ketään sydänystävää :( Tyttö ei kyllä kovin paljon siitä itse ole pahoillaan, viihtyy aika hyvin kotona meidän vanhempien ja pikkuveljen kanssa. Toisinaan joku kaveri soittaa ja pyytää ulos ja tällöin aina lähteekin, mutta itse ei kovin halukkaasti soittele kenellekään. Tässä pihapiirissä ei asu samanikäisiä lapsia. Tyttö on kyllä reipas ja sosiaalinen muuten. Onko muilla samankaltaisia lapsia?
Kommentit (3)
Mutta tapaa tyttö aina silloin tällöin luokkakavereitaan, tänäänkin oli yksi leikkimässä. Mutta ei niin, että päivittäin näkisi. Meillä on useampi lapsi ja viihtyvät hyvin keskenään ja joskus on toisten kavereita kylässä ym. Mä luulen, että kun meillä on muutenkin seuraa, ei ole ihan niin "riippuvainen" kavereista. Tietenkin jos joku asuisi ihan lähellä, voisi tilanne olla toinen.
on kotitien varrella kaksi kaveria joiden kanssa leikkii - ei joka päivä. Paras ystävä asuu kauempana joten hänen kanssaan sitten harvemmin nyt kesäaikana. Tyttö kyllä viihtyy hyvin yksinkin tai koiran kanssa leikkiessä. Nyt on päiväkodissa joten ei kaverinkaipuu niin suurin ole enää illalla.
Meillä on ihan lähinaapurit parhaita ja tosi kivoja kavereita. Koulusta nyt ei sitten vielä tiedä.