Mieheni sanonut toiselle naiselle, että arvostaa tätä enemmän kuin ketään muuta... (ov)
En ala tässä nyt ruotia sitä kuinka tuon tiedon sain. Tiedän että mies on syvästi ihastunut tähän naiseen ja tunne mitä ilmeisimmin molemminpuolinen. Tiedän myös, ettei mieheni aio jättää minua - ihan taloudellisista syistäkin, ja rakastaa minua myös yhä -, mutta tahtoisin kysyä teiltä, mitä tuo mahtaa tarkoittaa. Että arvostaa tätä misua enemmän kuin ketään muuta... Äh, kiva miettiä tällaisia kun voisi vaikka miettiä tulevaa juhannusta, lomaa tai muuta vähän rentouttavampaa.
Kommentit (78)
Miksi täällä porukka automaattisesti olettaa, että mies on jättämässä tai suhde päättymässä? pettämisiä sattuu jatkuvasti ja silti parisuhteet jatkuu. Miksi nyt olisi toisin? ap jälleen
En oleta mitään, mutta voin kertoa oman kokemukseni.
Tapasin miehen työpaikallaan. Mies on varattu ja rakastaa avovaimoaan, ovat olleet noin 4 vuotta yhdessä. Mutta meillä on tän miehen kanssa aivan mieletön kemia ja se mikä alkoi aluksi vain fyysisenä himona (pussailua ja koskettelua aina kun mahdollista) muuttui ajan myötä miehenkin puolelta tykkäämiseksi. Hän on itse sanonut, että tyttöystävää ei varmasti olisi loukannut niin paljon, jos hän olisi vain kerran harrastanut seksiä kanssani kuin tämä, että vietämme useita tunteja päivässä yhdessä. Että töitten jälkeen mies ei kiiruhda avokkeensa luo vaan viihtyy paremmin kanssani.
Emme siis ole harrastaneet seksiä, vaikka "suhde" alkoi lokakuussa. Missään vaiheessa mies ei halunnut satuttaa avovaimoaan, muttei voinut pysyä mustakaan erossa, kunnes avo oli kysynyt suoraan mieheltä, onko meillä suhde. Nainenhan aina aistii, kuka muista naisista on se vaara. Mies sitten lopetti kanssani ja tässä meni kolme kuukautta ilman mitään yhteydenpitoa. Näimme ajoittain, mutta mies ei sanonut edes mulle moi.
No nyt mies on takaisin sylissäni .... Vieläkään seksiä ei ole harrastettu, mutta mies on sanonut, että olen aivan täysin sitä mitä hän naiselta haluaa.
Ja myöskin, että hän ei halua loukata tai jättää rakastamaansa avovaimoa. Joten ap, ei sunkaan mies ollenkaan välttämättä halua sua jättää!!
Päinvastoin! Kuten tää mun mieskin sanoi, hän haluaa pitää kakun ja syödä sen, eli hän haluaa pitää molemmat naiset elämässään ja niin kauan kuin me hänelle sen sallimme, hän saa meidät molemmat...
EN haluaisi varattua miestä, enkä oikeasti tätä miestä hankalan luonteensa takia, mutta minkäs sille mahtaa, keneen rakastuu? Enkä minäkään haluaisi loukata tätä tyttöystävää, hän on mukava mimmi, mutta halu ja intohimo olla tän miehen kanssa ovat voimakkaammat kuin mikään muu tunne.
Olisiko sinusta siis ihan ok (et loukkaantuisi, pahastuisi tai pahottaisi mieltäsi), jos miehesi sanoisi jollekin toiselle naiselle, vaikka yställenne, että "arvostan sinua, ja olisinpa onnellinen, jos oma naiseni (siis sinä) olisi sinun kaltaisesi"?
En minäkään kuvittele olevani maailman kaunein tai seksikkäin, mutta kuvittelen, että mieheni arvostaa minua kylliksi, ettei mene kaiken maailman kauniille ja seksikkäille naisille lepertelemään, että "olet muuten tosi seksikäs, kylläpä olisin onnellinen, jos oma vaimoni olisi sinun näköisesi"...
Minä rakastan miestäni 100 %:sti, hän on minulle juuri se rakkain ja läheisin ja täydellisin. En minä silti sokea tai kuuro ole. Jos näen kadulla upean miehen, totta kai rekisteröin, että hän saattaa olla paremman näköinen kuin oma mieheni. Ja joskus tapaan älykkäämmän tai jossain muussa suhteessa objektiivisesti katsottuna "pätevämmän" miehen kuin omani, ja totta kai on ihan luonnollista arvostaa mitä tahansa lahjaa tai ansiota ihmisessä. Kunnioituksesta omaa miestäni kohtaan en kyllä kuitenkaan kulje kadulla kertoillen ventovieraille, kuinka komeita he ovat tai kuinka muussa suhteessa toivoisin mieheni olevan enemmän kuten he.
Tässä ketjuss menee nyt koko ajan kaksi asiaa sekaisin. Se, onko luonnollista ja oikein arvostaa tai jopa ihastua ihmisiin parisuhteen ulkopuolella (mielestäni tietysti on). Ja sitten toisaalta se, onko oikein arvottaa heidät oman puolisonsa yli ja ilmaista ääneen heille ihailunsa, jopa käyttäen ilmaisuja "toivoisin oman vaimoni olevan enemmän kaltaisesi" (mielestäni tämä on selkeä lojaalisuuden rikkomus, ja loukkaavaa puolisoa kohtaan).
Kyllä minusta se on vähän ihmeellistä, jos jotakuta (sinua 15?) ei oikeasti mitenkään hetkauta, jos oma miehesi sanoisi arvostavansa jotakuta toista ihastustaan enemmän kuin sinua ja vieläpä toivoisi sinun olevan enemmän jonkun toisen naisen kaltainen. Ihanko todella?
-18
Siis miten niin provo? Mitä et voi uskoa?
ap
sinun miehesi ei ole ensimmäistä kertaa pappia nkyydissä
sinun miehesi ei ole ensimmäistä kertaa pappia nkyydissä
että miehesi on rakastunut toiseen naiseen ja vieläpä pettänyt sinua. Ehkei halua erota tai jättää sinua, mutta silti. Pettäminen on pettämistä, päättyipä suhde tai ei.
Minun lapaseni isä selitti minulle, että hänen kaulassaan olevat fritsut syntyivät niin, että hän kaikessa rauhassa oli nukahtamassa, kun ystävän ystävättären ystävätär tuli hänen huoneeseensa ja kävi mieheeni kiini ja alkoi imeä. Mitä mies voi siinä tehdä?
Just. Näin hän selitti asian minulle.
Minä olin silloin raskaana. Ja minulle oli helpompi (?) uskoa ja kuvitella, että mieheni kanssa muhinoinut nainen oli paskamainen, sillä en halunut uskoa, että lapseni isä oli paskamainen.
Mutta totuus on, että miestä ei voi raiskata.
Älä yritä selitellä itsellesi tai pyytää muilta selitystä miehesi käytökseen - anna hänen mennä ja etsi itsellesi mies, jonka kanssa voit hyvin.
Eli eniten olen huolissani siitä, että tunneside on vahvempi tähän toiseen naiseen kuin minuun. Mutta vielä en ole toivosta luopunut. Toinen nainen kuitenkin kuin mieheni vastakohta, me taas ollaan mieheni kanssa ns. samaa maata. :)
ap
huonommin koulutettu kuin te kaksi? Tai päinvastoin: paremminko koulutettu ja varakkaampi?
Ei vain tee tällä hetkellä oman alansa töitä. Oma ala sillä on lähes mieheni koulutuksen vastakohta. Molemmat ovat akateemisia. Kuten myös minä.
ap
on sanonut toiselle naiselle, että arvostaa häntä enemmän kuin ketään muuta, niin eikö se kerro jotain?! Eli arvostaa enemmän kuin sinua.
Vai sanoiko miehesi sinulle ap arvostavansa sinua enemmän kuin tätä toista naista?
Mä en kyllä ymmärrä, miten suhde voisi jatkua tuollaisen jälkeen?! Mies ihastuu toiseen, jopa rakastuukin, pettää ja sitten sanoo ettei aio jättää vaimoaan.. Ja vaimo on tyytyväinen?! Eipähän tullut jätetyksi.. :O
Missä on avioliiton sisäinen arvostus ja kunnioitus puolisoita kohtaan? Ei ainakaan siinä, että mies menee avautumaan vieraalle naiselle tunteistaan ja suhde lähtee kehittymään..
Ehkäpä ei ole niin, että miehesi tunneside olisi yhtään sen vahvempi sinuun kuin toiseen naiseenkaan. Jos miestäsi nimenomaan viehättää toisessa naisessa erilaisuus.. Tunneside sinuun ja siihen toiseen ovat erilaiset, teksteistäsi tulee sellainen mielikuva, että mies haluaisi pitää teidät molemmat, kun ei kerran voi/halua lopettaa "suhdettaan". En kyllä käsitä, miten kukaan itseäänkunnioittava nainen siihen voisi suostua.
Varmasti vaikea tilanne ap, mutta viesteistäsi välittyy sellainen kuva, ettet halua nähdä totuutta tai ainakaan pahinta mahdollista visiota siitä.. :/
Mua se rakastaa. Niin kuin joku sanoikin, arvostaa voi vaikka Martti Ahtisaarta, mutta ei rakastaa.
ap
Miehes on varmasti myös syvästi ihastunut vaikkapa Ahtisaareen ja hyväilee tätä niin, ett hän saa "vahingossa"...
Kuulostaako itsepetokselta? Mistä tiedät, etteivät ole puhuneet myös rakkaudesta tms.?
Miehes on varmasti myös syvästi ihastunut vaikkapa Ahtisaareen ja hyväilee tätä niin, ett hän saa "vahingossa"...
Ajattelin ihan samaa. Mun mieskin nauro kuollakseen sille, et joku tulee muka vahingossa. jotenkin on nyt ap.lla puurot ja vellit sekaisin. Siis jos arvostaa jotakuta niin ei sen kanssa yleensä suudella ja hyväillä kohtalokkain seurauksin. Kyllä se on himoa. Jos miehesi sanoo arvostavansa tätä naista. niin se on kyllä vaan sanahelinää. Sillä se pääsee paremmin naisen pöksyihin. We all know that!
Arvostus kyllä ilmenee erilaisena mutona kuin vaimon pettämisenä ja seksuaalisena kanssakäymisenä. Herää.
Tämä asia oli sanottu siinä yhteydessä, kun mies kertoi naiselle mitä tämä hänelle merkitsee. Kiitos jo nyt kommenteista!
ap
Haluaa olla mun kanssa. Ihmettelen vaan tommoisia kommentteja ihastukselleen. Nainen on sille kuitenkin jotenkin tärkeä. ovat ilmeisesti henkisesti aika läheisiä. :( Olen mäkin ollut ihastunut suhteemme aikana, mutta se on ollut joko yksipuolista tai ainakaan en ole mitään omista tunteistani puhunut!
ap
Jos mies ei olisi toisen luona (tällä kertaa sinun) olisi hän vaimonsa luona. Joten kyllä se on vaimolta pois. Ja muuten, taatusti on pitemmän päälle vielä kolmaskin nainen sillä häntäheikillä...
...toivottavasti vaimokin tämän ymmärtäisi, eikä olisi mustasukkainen ja epäilisi miestään koko ajan. Ei ole häneltä pois meidän hetkemme ja tunteemme.
varmaan miettii, että josko sittenkin. Jos ne taloudelliset tms, syyt onkin se syy miksi olette vielä yhdessä? Miksi olette yhdessä, jos mies on ihastunut toiseen ja arvostaa toista naista enemmän kuin sinua? Haluat olla hyvä kakkonen? Tiedätkö millä tasolla suhteessa mennään, jos onkin jo fyysistä ? Tunnetko tuon toisen naisen?
Haluaa olla mun kanssa. Ihmettelen vaan tommoisia kommentteja ihastukselleen. Nainen on sille kuitenkin jotenkin tärkeä. ovat ilmeisesti henkisesti aika läheisiä. :( Olen mäkin ollut ihastunut suhteemme aikana, mutta se on ollut joko yksipuolista tai ainakaan en ole mitään omista tunteistani puhunut!
ap
sika ja huora.