Mieheni sanonut toiselle naiselle, että arvostaa tätä enemmän kuin ketään muuta... (ov)
En ala tässä nyt ruotia sitä kuinka tuon tiedon sain. Tiedän että mies on syvästi ihastunut tähän naiseen ja tunne mitä ilmeisimmin molemminpuolinen. Tiedän myös, ettei mieheni aio jättää minua - ihan taloudellisista syistäkin, ja rakastaa minua myös yhä -, mutta tahtoisin kysyä teiltä, mitä tuo mahtaa tarkoittaa. Että arvostaa tätä misua enemmän kuin ketään muuta... Äh, kiva miettiä tällaisia kun voisi vaikka miettiä tulevaa juhannusta, lomaa tai muuta vähän rentouttavampaa.
Kommentit (78)
Mun mielestä se on kaiken perusta. Kivijalka, jolle rakkaus rakentuu.
arvostaa minua naisena todella paljon, tai olisi onnellinen, jos saisi /oma naisensa olisi saman luonteinen nainen kuin minä.
Olen ottanut nuo vain kohteliaisuutena, eikä ole tullut pieneen mieleenikään, että niissä olisi mitään muuta takana.
Ja mitäkö piirteitä ne minussa sitten arvostaa; sitä että hoidan lapset ja kodin, kun mies on töissä. Sitä, että annan kitisemättä ja nalkuttamatta miehen harrastaa ja ottaa omaa vapaa-aikaa, mutta voin myös itse repäistä ja jättää miehen kotiin & hypätä miesten matkaan karaokeiltaan. Sitä, että meillä on aina itseleivottua pullaa, piirakkaa tmv, kun käyvät meillä kaffella. Sitä, että minun kans voi puhua yhtä hyvin henkilökohtaisista parisuhdeongelmista kuin tuoreimmista formulauutisista. Ja sitä, etten ikinä juorua mitään asioita eteenpäin, mitä mulle kerrotaan.
Sen kummempaa ei ainakaan meidän kaveripiirin miehet naiselta vaadi.
Ja tosta että työpaikalla tutustuu vain pinnallisesti - ei välttämättä pidä paikkaansa. Jos on halua tutustua toiseen, voi äkkiä päästä syvällekin toisen sisälle.
Oletko kuullut/lukenut vain yhden lauseen vai tiedätkö asiayhteyden?
Varsinkin, jos yhdessäpysymisen motiivina on taloudelliset seikat.
En kadehdi ap:tä... Mutta saat varmasti miehesi pitää. Jos taloudelliset seikat merkitsevät hänelle noin paljon, saat varmasti pitää paikkasi miehen rinnalla.
kuin arvostaa jotakuta enemmän kuin ketään muuta. Lisäksi - jollekin edelliselle vastaajalle - totta kai on eri asia tunnetasolla, jos oma mies sanoo arvostavansa Dalai lamaa tai vaikka miespuolista yhtiökumppania kuin että hän kehuu kovasti arvostavansa naista, johon on ihastunut parisuhteen ulkopuolelle.
Ei nyt, hei, taas sekota puuroja ja vellejä. Vai onko teille naisille tosiaan ihan sama, jos mies vaikka sanoo, että "Arvostan ihan sikana sen ja sen urheilijan vartaloa. Toivoisin joskus saavani treenilla samanlaisen." tai jos hän sanoo "Arvostan ihan sikana sen alusvaatemallin vartaloa, voi kun sinulla kulta olisi samanlainen". - saattaisi (tunne)reaktio olla teillä vähän erilainen näihin kahteen kommenttiin, joten ei se tosiaan ole merkityksetöntä ketä arvostaa, missä mielessä ja missä määrin!
Ja 15, kiva, että pääsit muka vaatimattomasti kehumaan itseäsi, mutta käsi sydämelle, olisiko sinusta mukavaa, jos OMA MIEHESI sanoisi jollekin ystäväpiirinne naiselle, että arvostaa häntä älyttömästi ja toivoisi, että SINÄ OLISIT SAMANLAINEN KUN TÄMÄ TOINEN NAINEN? Ei se varmaan ihan kauhean mukavaa olisi, jos oma mies toivoisi sinun olevan enemmän kuin joku muu nainen, vai?
Siis suudelleet ainakin ovat. Nainen kai lauennutkin, mutta vahingossa. :/ Yhdyntää EI ole ollut ja siihen uskonkin. Olen kyllä vähän nyt puhunut miehen kanssa, mutta en ehkä halua kaikkea tietääkään. Jatkuisihan suhteemme, vaikken mitään olisi saanut tietääkään. Mies ei ole koskaan ennen pettänyt minua eikä kuulemma nytkään mitään ollut hakenut. Juttu vain on jotenkin lähtenyt tahattomasti liikkeelle.
ap
kuin arvostaa jotakuta enemmän kuin ketään muuta. Lisäksi - jollekin edelliselle vastaajalle - totta kai on eri asia tunnetasolla, jos oma mies sanoo arvostavansa Dalai lamaa tai vaikka miespuolista yhtiökumppania kuin että hän kehuu kovasti arvostavansa naista, johon on ihastunut parisuhteen ulkopuolelle.
Ei nyt, hei, taas sekota puuroja ja vellejä. Vai onko teille naisille tosiaan ihan sama, jos mies vaikka sanoo, että "Arvostan ihan sikana sen ja sen urheilijan vartaloa. Toivoisin joskus saavani treenilla samanlaisen." tai jos hän sanoo "Arvostan ihan sikana sen alusvaatemallin vartaloa, voi kun sinulla kulta olisi samanlainen". - saattaisi (tunne)reaktio olla teillä vähän erilainen näihin kahteen kommenttiin, joten ei se tosiaan ole merkityksetöntä ketä arvostaa, missä mielessä ja missä määrin!Ja 15, kiva, että pääsit muka vaatimattomasti kehumaan itseäsi, mutta käsi sydämelle, olisiko sinusta mukavaa, jos OMA MIEHESI sanoisi jollekin ystäväpiirinne naiselle, että arvostaa häntä älyttömästi ja toivoisi, että SINÄ OLISIT SAMANLAINEN KUN TÄMÄ TOINEN NAINEN? Ei se varmaan ihan kauhean mukavaa olisi, jos oma mies toivoisi sinun olevan enemmän kuin joku muu nainen, vai?
Eli varmasti jossain toisessa naisessa on sellaisia piirteitä, joita mieheni toivoisi minussa olevan tai varmasti maailmassa on hurjan paljon niitä naisia, jotka kauniimpia, seksikkäämpiä jne kuin minä. Silti mieheni on naimisissa minun kanssani, jakaa elämänsä minun kanssani ja haluaa olla juuri minun kanssani. Se riittää minulle.
T. 15
Olen ollut vuosia kakkosena eräälle miehelle.
Hän on sanonut että haluaa pitää miedät molemmat, vaimonsa ja minut. Vaimonsa kanssa hänellä on taloudellinen asema ja heidän yhteiset harrastukset. Minun kanssani jutteluhetket, kävelyretket, mökkihetket, seksi ja lapsi.
Näin on ihan hyvö ja toivottavasti vaimokin tämän ymmärtäisi, eikä olisi mustasukkainen ja epäilisi miestään koko ajan. Ei ole häneltä pois meidän hetkemme ja tunteemme.
Kuullostat kyllä nyt todella epätoivoiselta ja sellainen tilanteesi onkin. Haluaisit kuulla meiltä, että asiasi ovat varmsti ihan hyvin, mutta kun eivät ole.
Ei se että on yhteinen koti, ja huumori kukkii ole riittäviä syitä olla yhdessä. Sinä yrität nyt etsiä järkisyitä yhdessä pysymisellenne, mutta niitä ei ehkä ole tarpeeksi. Ja kyllä viidessä vuodessa kyllästyy toiseen hyvinkin helposti.
Olet siis salaa lukenut joitakin miehesi viestejä puhelimesta taikka koneelta, oletan. Miten joku voi laueta vahingossa? Suutelu ja hyväily ovat jo kovan luokan pettämistä. Miksi edes etsit syitä jatkaa suhdettanne. Toistan: kuullostat epätoivoiselta, mutta juuri nyt sinun kannattaisi valmistautua pahimpaan.
Se on 100% varma!!! On sanonut näin naisellekin.
ap
tai suhde päättymässä? pettämisiä sattuu jatkuvasti ja silti parisuhteet jatkuu. Miksi nyt olisi toisin?
ap jälleen
jos sun mies on sanonut tuon sille toiselle naiselle esim lohduttaakseen tätä kun hän tuntee riittämättömyyttä vaikka vammaisen lapsensa kasvatuksessa tai pahojen taloudellisten vaikeuksien kanssa tapellessaan tai sairauden kanssa kamppaillessaan, se on musta ihan ok, enkä katsoisi sen mitenkään rajoittavan minun saamaani arvostusta (joka myös voi olla enemmän kuin ketään muuta jne. mutta joltain toiselta kannalta.)
Arvostus on aina suhteellinen asia, ja liittyy johonkin käsiteltävänä olevaan ominaisuuteen. Siksi sitä voi arvostaa monia ihmisiä "enemmän kuin ketään muuta" ja toivoa, että oma puoliso olisi yhdessä jos toisessakin asiassa enemmän jonkun muun kaltainen - ja silti olla sitä mieltä, että puolison kohdalla on oma arvostettava juttunsa ja omat hyvät puolensa.
Mutta sille kakkosnaiselle tässä ketjussa: Kyllä miehen sinun kanssasi viettämä aika ON poissa vaimon kanssa vietetystä ajasta, sillä vuorokaudessa on vain 24 tuntia ja vuorokausiakin on rajallinen määrä. Jos mies saisi viettää tuon ajan vaimonsa kanssa, heidän suhteensa ehkä olisi jo hoidettu kuntoon!
oukkaantuisin ihan mielettömästi jos saisin selville että miehellä on syviä tunteita jotain naista kohtaan ja on vielä sanonut että arvostaa tätä toista enemmän kuin ketään muuta. Luulen että se olisi meillä ainakin liiton loppu. Mulle riittää yksi nuoruudenrakkauden pettämisjuttu, sellaista p-kaa en enää nielisi. Ovat yrittänee lopettaa "suhdettaan". Eli selvästikin tietävät ylittäneensä jonkin rajan.
Mikset puhu miehesi kanssa? Kukaan muu (paitsi se toinen nainen) ei voi selvittää sinulle tätä. Kysy onko heillä jotain menossa. Älä ole kynnysmatto.
Muita yksityiskohtia en halua täällä kertoa, mutta tiedän että tunteet ovat aika syvät molemminpuolin ja ovat läheisiä. Ainoa lohtuni on se, ettei mies aio minua jättää. Ovat ilm. yrittäneet lopettaa "suhdettaan", mutta se aika vaikeaa koska ovat samalla työpaikalla ja väkisinkin näkevät. Ja koska kyse tällaisesta "sielujen sympatiasta", luulisin että tunteita ylläpitää pelkkä toisen näkeminen tai tietynlainen katse. Voi että ahdistaa. Miksi juuri minun avioliittooni tulee tällaisia murheita? ap
niin sintten sinuna harkitsisin sitä vakavasti. Miksi roikut hänessä ap?
Siis suudelleet ainakin ovat. Nainen kai lauennutkin, mutta vahingossa. :/ Yhdyntää EI ole ollut ja siihen uskonkin.
Onx tää provo?
ensteks sun ongelma oli että mies on sanonut arvostavansa jotain toista naista enemmän kuin ketään, ja nyt tuo toinen nainen on "lauennut vahingossa" ja sitten vielä ihmettelet että pettääkö mies. VAHINGOSSA! Heh heh. JSSAP!
ettei tuo ole mitään huolestuttavaa sulle. Luultavasti arvostaa Dalai Lamaa ja Martti Ahtisaarta myös.Ei vaan taitais niittenkään perään lähteä romanttisessa mielessä.
Ja mua sentään on petetty ravakasti, antoi vähän perspektiiviä tälläsiin asioihin.