Mistä harsokangasta?
mistä löytäisin harsokangasta metritavarana? Tai edullisia harsoja?
Kommentit (12)
siellä myydään 10 kpl seteissä. Tuli halvemmaksi ostaa paketti kuin itse ommella. Ovat vähän pienempiä, kun puklauksessa käytän, vähän pienempi ajaa saman asian.
Kuulemma Ikeassa on myös mutta toi oli mulla loistava. Kun on toi Anttilan setti, äitiyspakkauksen ja ostin kasan värillisiä, niitä on jo suorastaan liikaa.
löytyisköhän eurokankaasta. Ajattelin ite ommella hiukan isomman palasen kuin tavallisenkokoinen harso. Nimittäin matkalle ollaan lähdössä ja jos saisin se harson ylettymään jalkojen yli rattaiden jalkatilaan asti. Ompelisin siihen kuminauhaa niinni niin pysyisi ilman erityisiä virityksiä kiinni.
siellä myydään 10 kpl seteissä. Tuli halvemmaksi ostaa paketti kuin itse ommella. Ovat vähän pienempiä, kun puklauksessa käytän, vähän pienempi ajaa saman asian. Kuulemma Ikeassa on myös mutta toi oli mulla loistava. Kun on toi Anttilan setti, äitiyspakkauksen ja ostin kasan värillisiä, niitä on jo suorastaan liikaa.
ainakin Lappeenrannan Anttilassa, luulisi että muissakin.
valmiita harsoliinoja myynnissä. Hintaa en nyt muista, mutta käypä katsomassa Ikean nettisivustolta.
Itse ostin aikoinani metritavarana jostain nettikaupasta. Helpommalla olisin päässyt, jos olisin ostanut valmiita harsoliinoja :)
eurokankaassa tais olla viimeksi ku ostin 1,70€ metri ihan vaippaharso.. ja niitähän voi värjätä/koristella painokuvin ihan ite, jos haluaa muuta kuin valkoista..
metritavarana tai valmiina nippuina.
eurokankaassa tais olla viimeksi ku ostin 1,70€ metri ihan vaippaharso.. ja niitähän voi värjätä/koristella painokuvin ihan ite, jos haluaa muuta kuin valkoista..
kannattaa käyttää harkintaa. Värjäyksen/painokangassuunnittelun opettajani aikoinaan sanoi, ettei kannattaisi ihan pienten kamoja ite värjäillä, koska väreistä voi jäädä ärsyttäviä aineita kankaisiin.
Kävin tilaamassa 1,5m kivaa kuvioharsoa.
vinkeistä.. eiköhän ala harsoa löytymään.. en ottanut nyt toisen lapsen kohdalla äitiyspakkausta ollenkaan niin harsot tulee tarpeeseen :)
-ap
ostin metritavarana. Löytyi kolmessa eri värissä.