Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mistä harsokangasta?

Vierailija
08.06.2009 |

mistä löytäisin harsokangasta metritavarana? Tai edullisia harsoja?

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
08.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ostin metritavarana. Löytyi kolmessa eri värissä.

Vierailija
2/12 |
09.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

siellä myydään 10 kpl seteissä. Tuli halvemmaksi ostaa paketti kuin itse ommella. Ovat vähän pienempiä, kun puklauksessa käytän, vähän pienempi ajaa saman asian.

Kuulemma Ikeassa on myös mutta toi oli mulla loistava. Kun on toi Anttilan setti, äitiyspakkauksen ja ostin kasan värillisiä, niitä on jo suorastaan liikaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
09.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

löytyisköhän eurokankaasta. Ajattelin ite ommella hiukan isomman palasen kuin tavallisenkokoinen harso. Nimittäin matkalle ollaan lähdössä ja jos saisin se harson ylettymään jalkojen yli rattaiden jalkatilaan asti. Ompelisin siihen kuminauhaa niinni niin pysyisi ilman erityisiä virityksiä kiinni.

siellä myydään 10 kpl seteissä. Tuli halvemmaksi ostaa paketti kuin itse ommella. Ovat vähän pienempiä, kun puklauksessa käytän, vähän pienempi ajaa saman asian. Kuulemma Ikeassa on myös mutta toi oli mulla loistava. Kun on toi Anttilan setti, äitiyspakkauksen ja ostin kasan värillisiä, niitä on jo suorastaan liikaa.

Vierailija
4/12 |
09.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ainakin Lappeenrannan Anttilassa, luulisi että muissakin.

Vierailija
5/12 |
09.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

valmiita harsoliinoja myynnissä. Hintaa en nyt muista, mutta käypä katsomassa Ikean nettisivustolta.

Itse ostin aikoinani metritavarana jostain nettikaupasta. Helpommalla olisin päässyt, jos olisin ostanut valmiita harsoliinoja :)

Vierailija
6/12 |
09.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

eurokankaassa tais olla viimeksi ku ostin 1,70€ metri ihan vaippaharso.. ja niitähän voi värjätä/koristella painokuvin ihan ite, jos haluaa muuta kuin valkoista..

Vierailija
7/12 |
09.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset
Vierailija
8/12 |
09.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

metritavarana tai valmiina nippuina.

Vierailija
9/12 |
09.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

eurokankaassa tais olla viimeksi ku ostin 1,70€ metri ihan vaippaharso.. ja niitähän voi värjätä/koristella painokuvin ihan ite, jos haluaa muuta kuin valkoista..

kannattaa käyttää harkintaa. Värjäyksen/painokangassuunnittelun opettajani aikoinaan sanoi, ettei kannattaisi ihan pienten kamoja ite värjäillä, koska väreistä voi jäädä ärsyttäviä aineita kankaisiin.

Vierailija
10/12 |
09.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kävin tilaamassa 1,5m kivaa kuvioharsoa.

Vierailija
11/12 |
09.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

vinkeistä.. eiköhän ala harsoa löytymään.. en ottanut nyt toisen lapsen kohdalla äitiyspakkausta ollenkaan niin harsot tulee tarpeeseen :)

-ap

Vierailija
12/12 |
09.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

tyttö- ja poikavärit

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yhdeksän seitsemän