Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kokemuksia tatuoinnin ottamisesta...?

Vierailija
08.06.2009 |

- Sattuuko?

- Puudutetaanko?

- Kauanko kestää otattaa pieni kuva (n. 2cmx2cm)?

- Paraneeko nopeasti?

Mm.nämä asiat askarruttavat. Jos vielä joku osaisi suositella luotettavaa ja hyvää tatuoijaa pääkaupunkiseudulla...?

Kommentit (24)

Vierailija
21/24 |
27.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, sairaalan magneettikuvausta tarkoitan. Kun joissain tatuointiväreissä on metalleja, ja metalli alkaa kuumiamaan helposti tuossa kuvauksessa. Niin alkaako se kuumiamaan sillä tavalla, ettei kuvausta voida tehdä? Polttaa ihoa?

Vierailija
22/24 |
27.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.04.2013 klo 18:23"]

Heippa ! Oon kohta 15 vuotias tyttö ja ajattelin ottaa ranteeseen tohon valtimon kohalle tatuoinnin. Kiinalaisin kirjaimin ''usko toivo rakkaus'' : D niin sattuko se ihan kauheesti? puudutetaanko ja kauan se kestää? Ja oon varma että haluun ottaa sen tatuoinnin vaikka nuori oonkin :)

[/quote]

Samalla tavalla kuin nyt et haluaisi sellaista kuvaa, jonka olisit valinnut 10-vuotiaana (esim söpö heppa), et halua enää 30-vuotiaana sitä kuvaa jonka olet valinnut 15-vuotiaana.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/24 |
27.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.04.2013 klo 19:19"]

Joo, sairaalan magneettikuvausta tarkoitan. Kun joissain tatuointiväreissä on metalleja, ja metalli alkaa kuumiamaan helposti tuossa kuvauksessa. Niin alkaako se kuumiamaan sillä tavalla, ettei kuvausta voida tehdä? Polttaa ihoa?

[/quote]

En osaa sanoa. Olen ymmärtänyt että uudemmissa väriaineissa ei noita metalleja olisi, paitsi tietyissä väreissä (olikohan juuri tuo punainen?). Olikohan 90-luvulla kun noita uudenlaisia väriaineita alettiin kehittämään ja nykyään käytetään lähes yksinomaan uusia.

Voin kyllä nyt puhua ihan täyttä p**kaakin, en ole itse alalla. Kannattaa kysellä ammattilaisilta! Kyllä ne niissä liikkeissä tietävät, jos yhtään on ammattiylpeyttä. Nykyään on nuo vanhan koulun mörököllit vetäytyneet alalta ja liikkeistä alkaa löytymään sitä palvelualttiuttakin. Ja eiköhän ne siellä sairaalassakin asiasta tiedä!

Neuvoisin kyllä jokaista jota vähänkään epäilyttää tatuoinnin ottaminen, olemaan ottamatta! Sama homma tatuointia vinkuvien alaikäisten vanhemmille. Jos on pienintäkään epäilystä tatuointien hoidosta ja sopivuudesta, antakaa olla. (Mutta älkää myöskään tulko urputtamaan tatuoiduille siitä miten kamalia kuvat on)

Vierailija
24/24 |
27.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla -97 otettu tatuointi ei kuumentunut magneettikuvassa.