Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tyttö ei saanut kutsua siskopuolensa ristiäisiin, outoa?

Vierailija
08.06.2009 |

Siis tyttö on minun aikaisemmasta liitosta ja on nyt 13-v . Erosta on kohta 10 vuotta ja molemmilla vanhemmilla ollut uudet puolisot noin 8 vuotta.

Tytön isä sai uuden puolionsa kanssa vauvan ja ristiäsiin kutsuttiin kaikki muut paitsi tyttö. Vaikkakin tyttö on paljon isänsä kanssa tekemisissä ja tapaavat säännnöllisesti.

Huomasin tytöstä pettymyksen, kun sai isältään tekstiviestin (ei edes soittanut), että siskopuolen nimi on nyt tämä. Pitivät kuitenkin ihan kunnon ristiäiset, jonne isovanhemmatkin menivät. Eli tyttö olisi hyvin voinut mennä yhdessä isovanhempien kanssa, joiden kanssa on myös paljon tekemisissä.

Luulen, että tytölle tuli ihan sama tunne kuin minullekin eli heidän mielestään tyttö ei kuulu perheeseen. Minusta todellä tökeröä käytöstä isältä etenkin herkkää teini-ikäistä kohtaan.

Onko teistä outoa?

Kommentit (82)

Vierailija
81/82 |
08.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletin ilman muuta, että tytön kutsuvat. Liekö sitten isän uusi halunnut päättää ketä kutsutaan ja halunnut vain hänelle läheisimmät mukaan.

Isä on ainoa lapsi, eli ei häneltä muuta sukua varmasti muutenkaan olisi tullut kuin juuri omta vanhemmat ja tyttö.

Ikävä kyllä, tämä ei mitenkään nostanut tämän isän uuden pisteitä minun silmissäni. JOs isä ei tajua kutsua, niin luulisi, että tämä uusi puoliso olisi asiaa ehdottanut.

Mutta en itse missään nimessä odottanut kutsua =).

vaikka olisi ollut pienikin tilaisuus. Olisihan tyttö tosiaan voinut mennä isovanhempien kanssa tai vaikka niin, että sinä viet (kun kuitenkin tytön isä on paikalla!), jos eivät halua sinua kutsua.

Vierailija
82/82 |
08.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

että omiin juhliin saa kutsua kenet haluaa ja jättää kutsumatta kenet haluaa?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla