laihtuuko jos heittää leivät, riisin, pastan ja perunan pois?
Kommentit (71)
5 kiloa ja seuraavalla 3 ja nyt oon lopulta 18 kiloa kevyempi:)
Nykyään kestää taas syödä mitän vaan eikä paino nouse!:)
Tai itse ainakin laihduin ja olo muutenkin parani. Tosin syön aamuisin ruisleipää. Salaattia popsi aikaisempaa enemmän. Parasta on ollut, että makeanhimo on lähtenyt eli voin juoda kahvin ilman pullaa tms. herkkua.
Tsemppiä!
Itse olen laihtunut kahdeksan kiloa (ja se riittää). Makeanhimon loppuminen on todella hieno asia myös. En edelleenkään voi käsittää, että pakastimen jäätelöpaketit ja leivonnaiset ovat siellä ihan hissukseen eivätkä huutele minua hakemaan niitä.
alle 100 grammaan päivässä. Eli ei leipää, puuroa, pastaa, perunaa, riisiä tai muutakaan sokeria.
Lihaa, munia, A-luokan nakkeja- ja makkaraa. Vähähiilarista jugurttia ja rahkaa. Raejuustoa ja rasvatonta maitoa. Osta hiilariton juusto. Paaaaljon kasviksia, tuoreita tai pakastevihanneksia tai molempia. Käytä ihan tavallista kermaa.
Älä ota montaa hedelmää päivässä! Porkkana on kanssa melko hiilaripommi.
Karppajien sivuilta saa tietoa eri ruokaaineiden hiilarimääristä. Mutta onneksi kaikissa pakkauksissa on merkinnät. Hedelmien ja vihannesten osalta vain pitää ottaa selvää.
Laihduin tosi nopeasti tällä konstilla.
Jos rahkeet riittää, kokeile Atkinssia. Siinä saa ottaa lihan ja munien lisäksi vain salaatinlehteä sitruunalla. Hiilarit ovat alle 20 g. Ja paino putoaa kohisemalla. Kun hengityksesi haisee asetonille (sairaan lapsen hengitys), olet ketoosissa, jolloin elimistö polttaa huimaa vauhtia niitä rasvavarastoja. Jos saat jostain ketoaineliuskoja, voit mitata pissasta ketoaineet.
Minä kuulun siihen joukkoon (joka on aika iso), joka ei karppaamalla laihdu. Pidin hiilarit tiukasti alle 50 g/vrk ja proteiinit ja rasvat ohjeiden mukaan. 1,5 kuukautta jaksoin, mutta kun kiloakaan ei tippunut, niin siirryin toisiin keinoihin -> 10 kiloa lähti kolmessa kuukaudessa ja lihakset on kasvaneet (mikä tietty johtuu treenistä, eikä ruokavaliosta).
[quote author="Vierailija" time="08.06.2009 klo 12:35"]
Jos vedät päivittäis kilotolkulla karkkia niin et varmasti laihdu... Outo kysymys!
[/quote]
laihtuu jos et korvaa noita millään muulla.
Ihan sama, kun ei söis mitään, kun kaikki pitäis jättää pois -.-
Mä laihduin 11kg vaikka en lopettanut noiden syömistä.
Itse laihduin 10 kg (nyt 166cm/62kg), kun jätin riisin, pastan ja perunan pois. Ruisleipää syön jonkun verran, vaaleaa en ollenkaan.