Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Analysoikaa anoppini käytöstä

Vierailija
07.06.2009 |

Ollaan oltu yhdessä miehen kanssa reilut kymmenen vuotta. Anoppi on ihmetyttänyt minua tempauksillaan, ja nykyisin olen alkanut miettimään, että vaivaako häntä jokin liittyen minuun.

Esimerkiksi minua hän ei ole vaivautunut onnittelemaan syntymäpäiväni johdosta kuin yhden kerran koko aikana, vaikka tietää syntymäpäiväni. Minä olen reilusti onnitellut joka kerta häntä kun miehen kanssa olemme nähneet häntä syntymäpäiviensä tienoilla.

Hän ei onnitellut minua eikä miestäni kun ilmoitimme toisen lapsen olevan tulossa.

Hän ei voi sanoa minulle kiitosta. Esimerkiksi lainasin hänelle pihalle käsineitä kun hän oli kylmissään meidän pihalla leikkimässä lapsen kanssa. Ulkoa tultuaan hän kiitti lasta! hanskoista, vaikka tasan tarkkaan tiesi niiden olevan minun hanskat.

Anopilla oli säilytyksessä meidän pakastimen sisältöä kun oma pakastimemme meni rikki. Olemme hankkineet uuden, ja anoppi rupesi kyselemään lapseltamme, että milloin viet ne ruuat kotiisi. Ei kai ne lapsen ruokia ole sen kummemmin vaan meidän koko perheen. Mitäpä lapsi osaa tuommoiseen vastata.

Anoppi sopii lapsen (4v.) kanssa suoraan menoja ja tekemistä. Nyt olivat sopineet että menevät sirkukseen kesällä, meillä oli kyllä puhe mennä perheen kesken, mutta eihän lapsi semmoista osaa anopille kertoa. Lapsi sitten kertoi sopimuksesta anopin jo lähdettyä.

Tämmöisiä juttuja, eivät nämä maailmaa kaatavia tosiaan ole, mutta mietityttää että mikä sitä vaivaa. Vai vaivaakohan mikään. Mitä olette mieltä?

Kommentit (21)

Vierailija
21/21 |
08.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

jaksat vaa ihmetellä sitä käsine juttua, tartutko kiinni muihinkin asioihin yhtä pikkumaisesti?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla