Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tietääkö kukaan paljonko maksaa gebab varras?

Vierailija
06.06.2009 |

Olis isot juhlat tulossa ja ajattelin laittaa semmoisen grilliin pyörimään. vieraat vois itse veistellä vartaasta sämpylän väliin niin paljonko itse haluavat.

Kommentit (33)

Vierailija
1/33 |
06.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta työni puolesta hyväksyin laskun kebab-vartaasta ja hinta oli 1250,-. Tuli siis ravintolakäyttöön.

Vierailija
2/33 |
06.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta työni puolesta hyväksyin laskun kebab-vartaasta ja hinta oli 1250,-. Tuli siis ravintolakäyttöön.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/33 |
06.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

tuhat euroa eli aiotko sellaisen ostaa vai millaisessa grillissä muka aiot monenkymmenen kilon kebabvartaan paistella??? Grillissä täytyy olla automaatti pyöritin vartaalle, että paistuu tasaisesti jokapuolelta.

Niin ja se sähköveitsi jolla kebabia leikataan maksaa noin 2000 euroa ja siihen tarvitaan niitä parinsadan euron teriä myös. Ei sitä kebabia pysty todellakaan millään keittiöveitsellä leikkelemään...

Miettisitkö asiaa siis hiukan tarkemmin ja uudelleen..

Vierailija
4/33 |
06.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

tuhat euroa eli aiotko sellaisen ostaa vai millaisessa grillissä muka aiot monenkymmenen kilon kebabvartaan paistella??? Grillissä täytyy olla automaatti pyöritin vartaalle, että paistuu tasaisesti jokapuolelta.

Niin ja se sähköveitsi jolla kebabia leikataan maksaa noin 2000 euroa ja siihen tarvitaan niitä parinsadan euron teriä myös. Ei sitä kebabia pysty todellakaan millään keittiöveitsellä leikkelemään...

Miettisitkö asiaa siis hiukan tarkemmin ja uudelleen..

Vierailija
5/33 |
06.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laita rosvopaistia, luulen että tulee helpommin. Netistä löytyy ohjeita. En ole mikään kebab-asiantuntija, mutta eikö se ole aika erityistä, siivuista "pakattua" lihaa, ei kokolihaa?

Vierailija
6/33 |
06.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laita rosvopaistia, luulen että tulee helpommin. Netistä löytyy ohjeita. En ole mikään kebab-asiantuntija, mutta eikö se ole aika erityistä, siivuista "pakattua" lihaa, ei kokolihaa?

Vierailija
7/33 |
06.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mäkin luulin, ett´ä puihuit siitä laiteesta. Itse pelkän lihan hinnat riippuu tietty koosta, varmaan jotain 30-150 euroa.

Vierailija
8/33 |
06.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mäkin luulin, ett´ä puihuit siitä laiteesta. Itse pelkän lihan hinnat riippuu tietty koosta, varmaan jotain 30-150 euroa.

Vierailija
9/33 |
06.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta maksaa riipuen lihan sisällöstä, niitäkin on erilaisia versioita (lammas/nauta, pelkkä lammas, pelkkä nauta jne.) n. 15-35 egee/kilo.

Vierailija
10/33 |
06.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta maksaa riipuen lihan sisällöstä, niitäkin on erilaisia versioita (lammas/nauta, pelkkä lammas, pelkkä nauta jne.) n. 15-35 egee/kilo.

Vierailija
11/33 |
06.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset
12/33 |
28.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

No se kotona tehty pötkylä, joka lykätään normaaliuuniin, nyt ei ole kebabia nähnytkään!! Ei sitä voi missään nimessä edes verrata aitoon kebab-vartaaseen, täysin eri asia!!

Ja aitoa kebabvarrasta, joka siis painaa useamman kymmenen kiloa ja paistetaan siihen varta vasten tarkoitetussa kebabgrillissä pystyasennossa hitaasti pyörien, ei voi todellakaan leikata millään normaalilla veitsellä!

13/33 |
28.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

stand up for your rights.

Vierailija
14/33 |
28.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko se "Marlin" Bob...?

15/33 |
28.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitäs toi nyt meinaa?

Onko se "Marlin" Bob...?

Vierailija
16/33 |
28.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitäs toi nyt meinaa? Onko se "Marlin" Bob...?

17/33 |
28.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Valitettavasti ei kovin tuttuja. Mutta Juicee kuuntelen kyllä;)

Mitäs toi nyt meinaa? Onko se "Marlin" Bob...?

Vierailija
18/33 |
28.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onx toi tehty gerbiileistä vai mistä?

Vierailija
19/33 |
28.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vai miten se Elvis laulo... Ihana ajatus tarjoilla vieraille ruokaa, jonka nimeä ei edes tiedä!

Vierailija
20/33 |
27.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tukussa olen vartaita katsellut sillä silmällä. Hintataso on n. viisi euroa/kilo. Ajattelin mökillä nuotion viereen laittaa nököttämään. Siitä on mukava sitten oluen oton lomassa veistellä lastuja.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kolme yhdeksän