Tietääkö kukaan paljonko maksaa gebab varras?
Olis isot juhlat tulossa ja ajattelin laittaa semmoisen grilliin pyörimään. vieraat vois itse veistellä vartaasta sämpylän väliin niin paljonko itse haluavat.
Kommentit (33)
Mutta työni puolesta hyväksyin laskun kebab-vartaasta ja hinta oli 1250,-. Tuli siis ravintolakäyttöön.
tuhat euroa eli aiotko sellaisen ostaa vai millaisessa grillissä muka aiot monenkymmenen kilon kebabvartaan paistella??? Grillissä täytyy olla automaatti pyöritin vartaalle, että paistuu tasaisesti jokapuolelta.
Niin ja se sähköveitsi jolla kebabia leikataan maksaa noin 2000 euroa ja siihen tarvitaan niitä parinsadan euron teriä myös. Ei sitä kebabia pysty todellakaan millään keittiöveitsellä leikkelemään...
Miettisitkö asiaa siis hiukan tarkemmin ja uudelleen..
tuhat euroa eli aiotko sellaisen ostaa vai millaisessa grillissä muka aiot monenkymmenen kilon kebabvartaan paistella??? Grillissä täytyy olla automaatti pyöritin vartaalle, että paistuu tasaisesti jokapuolelta.
Niin ja se sähköveitsi jolla kebabia leikataan maksaa noin 2000 euroa ja siihen tarvitaan niitä parinsadan euron teriä myös. Ei sitä kebabia pysty todellakaan millään keittiöveitsellä leikkelemään...
Miettisitkö asiaa siis hiukan tarkemmin ja uudelleen..
Laita rosvopaistia, luulen että tulee helpommin. Netistä löytyy ohjeita. En ole mikään kebab-asiantuntija, mutta eikö se ole aika erityistä, siivuista "pakattua" lihaa, ei kokolihaa?
Laita rosvopaistia, luulen että tulee helpommin. Netistä löytyy ohjeita. En ole mikään kebab-asiantuntija, mutta eikö se ole aika erityistä, siivuista "pakattua" lihaa, ei kokolihaa?
Mäkin luulin, ett´ä puihuit siitä laiteesta. Itse pelkän lihan hinnat riippuu tietty koosta, varmaan jotain 30-150 euroa.
Mäkin luulin, ett´ä puihuit siitä laiteesta. Itse pelkän lihan hinnat riippuu tietty koosta, varmaan jotain 30-150 euroa.
mutta maksaa riipuen lihan sisällöstä, niitäkin on erilaisia versioita (lammas/nauta, pelkkä lammas, pelkkä nauta jne.) n. 15-35 egee/kilo.
mutta maksaa riipuen lihan sisällöstä, niitäkin on erilaisia versioita (lammas/nauta, pelkkä lammas, pelkkä nauta jne.) n. 15-35 egee/kilo.
No se kotona tehty pötkylä, joka lykätään normaaliuuniin, nyt ei ole kebabia nähnytkään!! Ei sitä voi missään nimessä edes verrata aitoon kebab-vartaaseen, täysin eri asia!!
Ja aitoa kebabvarrasta, joka siis painaa useamman kymmenen kiloa ja paistetaan siihen varta vasten tarkoitetussa kebabgrillissä pystyasennossa hitaasti pyörien, ei voi todellakaan leikata millään normaalilla veitsellä!
Mitäs toi nyt meinaa?
Onko se "Marlin" Bob...?
Mitäs toi nyt meinaa? Onko se "Marlin" Bob...?
Valitettavasti ei kovin tuttuja. Mutta Juicee kuuntelen kyllä;)
Mitäs toi nyt meinaa? Onko se "Marlin" Bob...?
Onx toi tehty gerbiileistä vai mistä?
Vai miten se Elvis laulo... Ihana ajatus tarjoilla vieraille ruokaa, jonka nimeä ei edes tiedä!
Tukussa olen vartaita katsellut sillä silmällä. Hintataso on n. viisi euroa/kilo. Ajattelin mökillä nuotion viereen laittaa nököttämään. Siitä on mukava sitten oluen oton lomassa veistellä lastuja.
Mutta työni puolesta hyväksyin laskun kebab-vartaasta ja hinta oli 1250,-. Tuli siis ravintolakäyttöön.