Hei te, joilla autossa "Baby on board"- kyltti!
Luuletteko todella, että muut luettuaan sen ajaisivat varovaisemmin, kuin normaalisti??
Kommentit (75)
[quote author="Vierailija" time="06.02.2014 klo 16:25"]Se kyltti on tiedoksi palomiehille, että sieltä rusinana olevan auton sisältä voi löytyä elävä vauva turvakaukalosta.
[/quote]
tämä käsitys minullakin on ollut.
[quote author="Vierailija" time="06.06.2009 klo 18:07"]
Minä ainakin miellän sen kyltin niin, että kuljettaja saattaa joutua antamaan vauvalle tuttia tai lohduttamaan kun se itkee tms. niin siksi autoon kannattaa pitää turvaväliä ja varoa hiukan :) kuljettajan huomio voi olla ajoittain siis enemmän lapsessa kuin autossa.
[/quote]
No tuossa tapauksessa se kuljettaja vaarantaa vauvan hengen ihan itse, kun ei keskity ajamiseen.
[quote author="Vierailija" time="06.02.2014 klo 16:43"]
[quote author="Vierailija" time="06.02.2014 klo 16:25"]Se kyltti on tiedoksi palomiehille, että sieltä rusinana olevan auton sisältä voi löytyä elävä vauva turvakaukalosta.
[/quote]
[/quote]
Kyllä ne palomiehet osaa kolaripaikoilla hoitaa työnsä ilman kylttejäkin.
Pitkä ketju (ajallisesti) :)
Mutta kyllä, nuo kyltit ovat aivan naurettavia!
Pitäisi varmaan ripustaa omaan menopeliin "Kallista elektroniikkaa kyydissä!". Se todennäköisimmin vaikuttaisi siihen kohderyhmään, joihin tuon hölmön vauvakyltin on kuviteltu vaikuttavan, paremmin.
Muutenkin kaikenmaailman huumorikyltit ja imukuppi-Karviset ovat aivan syvältä ja poikittain. No ehkä ne eivät niitä autoja, joissa niitä yleensä näkee, enää pysty rumentamaan entisestään ;)
Jokaisella on oma mielipide kylteistä, mutta kyllä ne auttaa muistamaan turvavälin tärkeyden liikenteessä. Ja onko sinun mielestäsi elektroniikka yhtä tärkeä kuin pieni hauras vauva?
Muutkin ihmiset ovat tärkeitä. Mutta melkein vastasyntynyt vauva on todella hauras, jos sattuu kolari tms niin voi käydä pahasti.
Luuletteko todella, että muut luettuaan sen ajaisivat varovaisemmin, kuin normaalisti??
Laitettiin "kyltti" kun anoppi antoi. Miehen kotimassa Italiassa ne on kohtalaisen tavallisia vielä.
niin. mulla on kaksi tarraa. ylemässä lukee Meeri ja siinä on prinsessan kuva ja alemmassa tarrassa lukee Martti ja Martta ja on kaksi vauvan kuvaa :D Ne on kaksoset :D
[quote author="Vierailija" time="06.02.2014 klo 16:50"]
[/quote]
[/quote]
[/quote]
Eikä osaa. Siksi heitä varten pitää piirtää istumajärjestys auton kylkeen. Muuten luulevat auton ajelleen itsekseen.
Eikä osaa. Siksi heitä varten pitää piirtää istumajärjestys auton kylkeen. Muuten luulevat auton ajelleen itsekseen.
[/quote]
Jotta mä tirskun tälle... :)
[quote author="Vierailija" time="06.06.2009 klo 15:10"]
ja mustaihoinen. Autona meillä on vanha Datsun.
[/quote]
AHAHAHAHA!!!!
Ajan tilanteen ja liikenteen mukaan. En aio aiheuttaa vaaratilanteita muuttamalla ennustettavaa ajotyyliäni siksi että jossain on (minun näköetäisyydellä) jokin lippulappunen. Muut liikenteessäolijat olettavat todennäköisesti minun jatkavan ennustettavaa ajoani (joka on liikenneturvallisuuden suurin a ja o, ei niinkään ylinopeudet) sillä eivät moisia lappuja itse näe.
En siis välitä siitä. En siksi etten vältittäisi siitä, vaan siksi että siitä on enemmän haittaa kuin hyötyä suurimmassa osassa tilanteita ryhtyä välittämään siitä.
Niin wt hommaa tuollaisten kylttien ripustelu autoon. Hoh hoijaa.
Öh, en ole edes ajatellut sitä minkäänlaisena varoituksena. Ajattelin sen olevan vanhempien mielestä jonkinlainen "hassu" koriste, vähän niin kuin ne "*koirarotu* kyydissä" kyltit.
[quote author="Vierailija" time="06.02.2014 klo 17:09"]
[quote author="Vierailija" time="06.02.2014 klo 16:50"]
[/quote]
[/quote]
[/quote]
[/quote]
Löysään kaasua aina kun näen istumajärjestyksen piirrettynä auton kylkeen.
T. Av-mamma
palomiehille wtf??? kaikilla pitää olla veriryhmäkaulakorut jos menee liikenteeseen alueelle jossa on enemmän kuin 50km/h sallittu nopeus? vittu mitä käsityksiä
[quote author="Vierailija" time="06.06.2009 klo 22:40"]mutta jos käyttäisin niin tarkoittaisin sillä että "anteeksi jos vaikutan ylivarovaiselta liikenteessä, se johtuu siitä että minulla on vauva kyydissä".
En siis kuvittele että kukaan muu ajaisi eri tavalla kyltin nähtyään, vaan haluaisin sillä selittää omaa käytöstäni. Olen lapsia kuskatessani kuin toinen ihminen, mm. pelkään aivan hulluna että joku ajaisi kylkeen kolmion takaa tms.
[/quote]
Täysin samat ajatukset minulla! Joskus pimeällä, liukkaalla tiellä haluaisin sille takana metrin päässä hinaavalle kuskille, joka ohittaessa nyrkkiä heiluttaa hitaan nopeuteni vuoksi, kertoa, että anteeksi vain, että on kaksi lasta kyydissä, ja pelkään ajaa yhtään kovempaa, ettei vain satu vahinko!